Scudo Sports

Yol bisikleti konfor artırma

Asfalt Adamı [yt] demiş ki:
yol bisikleti demek rampa demek dağ demek bayır demek oksijen demek aynı zamanda kan ter gözyaşı demek yol bisikleti candır dağlar yollularındır

strava komları bile sırf biz yolluları gaza getirmek için var

kom demişken türkçe açılımı dağların kralı

yollu demişken yanlış anlayanlar olabilir yol bisikletli kısaca

her şey yanlış anlaşılıyor da belirtmek zorunda kalıyorum hep :islik:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ersin savaş
Scudo
@muhiddin
Evet, Gcn bu alanın en iyisi olmayı hak ediyor. Konsept olarak çok beğeniyorum Gcn'i, kırmızı beyaz renk kullanmaları, sade anlatımları filan herşeyi çok güzel. Açıkçası örnek alıyorum ama kopya çekme diyen olursa da kendi konseptimi kullanırım.

@Cem Ç

Tabiki araziye de girilir, ama bi downhill olmaz acırım 8-9 kiloluk makineye. Gerçi benimki 13 kilo olduğu için bir nevi zırhlı sayılır.124813 dosyayı görüntüle
 
@mehmetsunu


Benzer. Hatta ilk sürüşümde kendimi şahin.le yanlıyormuş gibi hissettim. Kaptırmış gidiyorum, önümde 90 derecelik dönüş var, dönüşü gördüğüm gibi (MTB'den alışkanlık) arka frene asıldığım gibi tekerleği kitleyip çok fena kaydı bisiklet. Toparlayabilseydim tam yanlama olacaktı :D
 
Seslendirmeyi geliştirmeniz iyi olur. Onun dışında fotoğraf kullanılması daha iyi olmuş bence de.
Emeğinize sağlık :)
 
Teşekkür ederim, çoğunlukla fotoğraf kullanacağım. Tabi monotonluğu kırmak için vede daha detaylı, etkili bilgi vermek için videolu kısımlar da şart. Seslendirme iyileştirme safhasında, merak ederseniz son videomda daha iyi bir seslendirme var bakabilirsiniz :harika:.
 
Son videolarını da izledim.Emeğine,yüreğine sağlık kardeşim.Kolay gelsin.
Not1:Size ö.m atacaktım ancak profilinize girilmiyor.
Not2:Videolar genel olarak iyi ve son videolarınızdaki gelişme de açıkca görünmekte.İyi günler.
 
@SedatT
Teşekkür ederim, genel olarak nasıl buldunuz bir yorum da alsaydım iyiydi :)
Size mesaj atmak için profilinize tıkladım, şöyle bir uyarı geldi. Ufak bir aksaklık var sanırım.126154 dosyayı görüntüle
 
Anlattıklarınız bana göre yol bisikletinin doğasına ve kullanım amacına hitap etmiyor bu anlamda bence kullanışsız. Yol bisikletinde konforu yakalamak için bu önlemleri almak yerine konforun ön planda olduğu farklı tarzda bisiklet almak daha mantıklı.

Yol bisikletinde konforu yakalamak için kaliteli bir tayt, poponuza uygun ölçülerde bir sele (yumuşak olması rahatlığı garantilemez, bir çok tur bisikletinin selesi oldukça serttir. Önemli olan sele ile sizin uyumunuzdur). Vücudunuza, uygun bisiklet (doğru kadro boyu ve kol bacak uzunluğuna göre ayarlanmış gidon, sele boyu ve sele açısı) Doğru sürüş ve duruş tekniği ve gerekirse doğru zamanda verilecek molalar sizi yol bisikleti üstünde yeteri kadar konforlu bir sürüş yapmanızı sağlar. Yoksa lastik basıncını indirmek, gidon açısını yükseltme gibi önlemler inanın yol bisikleti için yanlış uygulamalar. Tarzına göre her bisikletin tasarımının bir mantığı vardır. Hiç bir şey ezbere yapılmaz.

Video için daha akıcı bir anlatım ve doğru tonlama kullanılabilir. Emeğinize sağlık selamlar
 
@Kerem Özbayrak
Tonlamayı geliştirmek için uğraşıyorum.
Konforu, rahatı arayan biri kesinlikle yol'dan memnun kalmaz, ama ufak değişikliklerle minik artışlar sağlayabiliriz. Yazacaklarımdan alındığımı filan düşünmeyin, bu bilgileri arayan insanlar var bunu anlatmak istiyorum. Zaten ben de performans bisikletinde böyle değişiklikler yapıp işin manasını değiştirmeyi sevmem. Performans odaklı sürüş için yanlış olabilirler ama herkes için referans doğru olan şeyler değil. Örneğin dağ bisikletini yol gidonuyla kullanan ve çok ta beğenen arkadaşlarımız var hatta tek tekerli bisiklet ile Çin'de tur yapan bir yabancı görmüştüm Youtube'da. Yani sadece doğru olduğu için yapılmıyor bazı şeyler bu bilgiye ihtiyacı olanlar var, İngilizce dilindeki kaynaklardan derledim bu bilgileri.
Teşekkür ederim, yorumunuz için :harika:.

@Swizz
@SedatT
Teşekkür ederim, iyi günler.

@Swizz Neden olduğunu bilmiyorum ama bende mesaj atamıyorum şu an.
 
Geri