srdrmrs
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 9 Haziran 2014
- Mesaj
- 2.285
- Tepki
- 7.247
- Yaş
- 38
- Şehir
- istanbul
- Başlangıç
- 1994—95
- Bisiklet
- Canyon
@fahrettin akansu
öncelikle ayrıntılı mesajınız için çok teşekkürler. esasen yeni bir jant seti almayı düşünmüyorum. 50mm prime şuan benim için yeterlli. sene endurace yerine aeroroad kadroya geçmeyi düşünüyorum. senelik 10k üzeri yol yaptıgım için disk fren ilk tercihim (jant yüzeyinin aşınamama durumu) baktıgım modeller arasında dt swiss 62mm ile reynolds 58mm janta sahip 2 model var. aralarında 1000euro gibi bir fiyat farkı var. bu fark sadece janttan değil birinde mekanik ultegra birince di2 ultegra var. ben instagram kullanıcılarına kadar baya bir araştırdım arada hatrı sayılır bir fark göremedim. eğer dt swiss açık ara önde olsaydı di2 dan bağızmız onu seçerdim ama şuan reynoldsu sete daha yakınım.
tabi performans odaklı olunca bazı seylerden feragat etmek gerekebiliyor. bizim yollarımızda seramik rulman kullanmak bana göre oldukça lüks. bildiğim kadar ile normal rulmana göre kullanım ömrü çok daha kısa.
öncelikle ayrıntılı mesajınız için çok teşekkürler. esasen yeni bir jant seti almayı düşünmüyorum. 50mm prime şuan benim için yeterlli. sene endurace yerine aeroroad kadroya geçmeyi düşünüyorum. senelik 10k üzeri yol yaptıgım için disk fren ilk tercihim (jant yüzeyinin aşınamama durumu) baktıgım modeller arasında dt swiss 62mm ile reynolds 58mm janta sahip 2 model var. aralarında 1000euro gibi bir fiyat farkı var. bu fark sadece janttan değil birinde mekanik ultegra birince di2 ultegra var. ben instagram kullanıcılarına kadar baya bir araştırdım arada hatrı sayılır bir fark göremedim. eğer dt swiss açık ara önde olsaydı di2 dan bağızmız onu seçerdim ama şuan reynoldsu sete daha yakınım.
tabi performans odaklı olunca bazı seylerden feragat etmek gerekebiliyor. bizim yollarımızda seramik rulman kullanmak bana göre oldukça lüks. bildiğim kadar ile normal rulmana göre kullanım ömrü çok daha kısa.