Scudo Sports

Yeşil Gözlü Yeni Atımız-Mosso WSD 1424

münferit vagon

Daimi Üye
Kayıt
13 Haziran 2015
Mesaj
395
Tepki
572
Şehir
İstanbul
İsim
Ali
Başlangıç
2014—15
Bisiklet
Mosso
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Bugün yeni bir at ile dost oldum. Yeşil gözlü, uzun boylu, yakışıklı bir yaban atı. 1 hafta oldu, uzaktan uzağa seyrediyordum kendisini. Pek fotoğrafı da yoktu ama olduğu kadarıyla bakmıştım işte. Hoşuma gitmişti. Fazla beklememeliydim, biliyordum..
Daha önce yine Mosso'nun büyütmesi olan kızıl bir at gözüme çarpmıştı. Aylarca beklemeden sonra satıcı başka bir anlaşmayla malı başkasına sattığı için daha hiç göremeden at gidivermişti. Elhamdülillah, demeliydim. Zaten doğru dürüst ilgilenmemişti bile.
Aradan birkaç hafta geçti. Konya'dan ERBAŞ BİSİKLET'i aradım. Elhamdülillah ki Mosso WSD 1424 V modeli ellerinde 1 adet kalmıştı. Boy ölçüsünü sordum, kargo durumu hakkında bilgi aldım. En fazla hoşuma giden şey de müşteriyle ilgilenmeleri, geri dönüş yapmalarıydı. Satış sonrasında da görüştük, sorunlarımı hallettiler. Kargom hasarsız geldi, elhamdülillah. Buradan da Erbaş Bisiklet'e teşekkür ediyorum; ilgileri ve dürüstlükleri için.
Garanti belgesiyle birlikte bir de Kurulum Kuponu koyduklarını söylemişlerdi. Bulunduğum yerdeki Mosso servisini beğenmediğim halde ücretsiz olması sebebiyle kuzu kuzu gittim :) Tabiki beklediğim tavırla karşılaştım. Servisteki arkadaşlar homurdana homurdana bana bisikleti teslim ettiler. Bir daha yolumun düşmemesi umuduyla bir başka bisikletçiye gittim ve ayarlarımı yaptırdım.
Yaklaşık 25 kilometrelik bir sürüş deneyimimiz oldu. "Market Bisikletiyle Başlayanlar Adına" konusunun yazarı olarak süspansiyon ne demek, vites ne demek, daha doğrusu bisiklet ne demek bu sürüşle birlikte yaşamış oldum. Açıkça kendimi otobüste gibi hissettiğimi söyleyebilirim.
Bundan önce baktığım bisiklet Mosso'nun ACR 101 modeliydi. Onda Acera vardı, bizde Altus var. Çok da önemli değil. Emin olun; Saiguan'dan Altus'a yükselmenin ne demek olduğunu herkes anlayamaz :) Elhamdülillah, rengi de beğenilerimiz ölçüsünde yeşil-siyah.
Araştırmalarım sonucu şu kanıya vardım: 800-1000 TL arasındaki MTB'ler arasında alabileceğiniz en fazla performansı gösterenler Mosso'nun bu modelleri. Maşadan kilitli Suntour XCM maşasıyla bile, çok daha pahalıya satılan Zoom'lu, Tourney'li diğer birçok firmanın önüne geçiyor. Zaten V Fren konusunda hep ısrarcı olmuştuk. Kadro konusunda daha önce forumda Mosso'nun dünyaca ünlü bir kadro üreticisi olduğunu duyduktan sonra da içimiz rahatlamıştı. Belki bu modelle karşılaşıp da düşünenler olur diye yazıyorum, gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum :)
Şimdi Allah'ın izniyle kazasız belasız yeni kilometrelere doğru pedallamaya başlıyoruz. Tabi asla Market Bisikletimizin hatrını unutmamak kaydıyla... Ee bir kahvenin bile kırk yıllık hatırı var. 3 yıl üstünde bizi taşıdı bu sadık yoldaş, öyle kolay mı hiç?
 

Dosyalar

  • IMG_20170415_160402_620.jpg
    IMG_20170415_160402_620.jpg
    273,5 KB · Okunma: 252
  • IMG_20170415_160402_620.jpg
    IMG_20170415_160402_620.jpg
    273,5 KB · Okunma: 212
Scudo
@Kamış Tornavida v fren yüzünden bugün dik ve uzun bir inişte lastiğim patladı. Jant fena ısınmıştı. ben de v fren savunurdum, bugün fikrim değişti.

Bu arada hayırlı olsun bisikletiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: münferit vagon
@Kamış Tornavida hayırlı olsun Allah kazasız sıkıntısız kullanmayı nasib etsin
 
  • Beğen
Tepkiler: münferit vagon
@silent_ship

Merhaba. Acaba o patlamanın nedeni pabuçların lastiğe sürtmesi olabilir mi? Çünkü ilk defa duyuyorum böyle bir şey. Yada lastiğinizin o an tesadüfen patlamış olma olasılığı?

Bu arada @Kamış Tornavida hayırlı olsun. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: münferit vagon
@silent_ship
Teşekkür ederim, sağolun :)

@Yusuf'san
Amin, çok teşekkür ederim :)
@SerkanH
Sağolun, teşekkür ederim. V Fren konusunda yazdığınız gibi düşünüyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SerkanH
@SerkanH
Rastlantı değil bu durum v fren kullanan herkesin başına gelebilecek bir olay. Ben de 60km/h hızla iniş yaparken sürekli fren yapmaktan jantım aşırı ısındı ve lastiğim patladı. Olabiliyor yani.

Bisikleti daha almadan aranızda duygusal bir bağ oluşmuş. Umarım uzun yıllar kazasız belasız pedallarsınız :)
 
@uguryilmaz144
Teşekkür ederim, ah o duygusal bağ... :) İnşaallah, sağolun. Zaten o hızları pek sevmediğim için bu konuda sıkıntı çekeceğimi sanmıyorum :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uguryilmaz144
@SerkanH tabiikş tesadüfte olabilir. Ancak bu risk dik ve uzun süreli inişlerde maalesef var. Lastiğin maxmimum basıncı 55 bar olmalı diyor lastiğin üzerindeki bilgi. Benimki de o civardaydı. Isınan hava genleşir prensibe göre bu yüzden patladığını düşündüm. İç lastik wk yerlerinden yarılmış boylamasına çunkuq.
 
@Ramadan Ş.
Teşekkür ederim Sn. @Ramadan Ş.

İki at... :)
IMAG0132.jpg
 
Geri