Scudo Sports

Yerli ve yurtdışı alışveriş siteleri

Yurtiçimi, yurtdışı alışveriş sitesini tercih edersiniz?


  • Toplam katılım
    69
Hadi bakalım iyi stresler.
 
  • Hahaha
Tepkiler: Amanita
Scudo
Paranoyak yaptılar insanları. Adam akıllı firma kalmadı.
 
Güncelleme:

Problem knog blinder V olmaktan çıktı. Problem artık UĞUR BİSİKLET.

Bu konuyu açtıktan sonra tembellik edip ürünü bu şekilde kullanmaya devam ettim. Çünkü havalar sıcak olmadığı için gündüz de sürebiliyordum ve arka ışığa çok fazla ihtiyacım olmuyordu.

Havalar iyice ısınınca artık gece sürmeye başlayınca Temmuz ayında Uğur bisiklet ile temasa geçtim ve ne yapabiliriz diye sordum.
Ben, servisin numarasını vermelerini ve doğrudan kendileriyle iletişime geçebileceğimi söylesem de ürünü kendilerine yani UĞUR bisiklete yollamamı istediler ve kendilerinin servise ileteceklerini belirttiler.

Ben de ücretsiz olarak verdikleri kod ile içerisine ilk mesajda yazdığım sorunları detaylı anlatan bir kağıt ve iletişim bilgilerimi yazarak kargoladım.

Ürünle birlikte gönderdiğim notta özellikle belirttim "Şarj eder etmez kullanırsam vaad edilen sürelerde çalışıyor ama şarj ettikten sonra ne kadar uzun süre beklersem kullanmasam bile şarjı kendiliğinden boşalıyor" diye. Test ederken şarjı dolar dolmaz denemesinler diye.

2 hafta kadar bir sürenin ardından bilgi almak için mesaj attım whatsapları üzerinden.

"Sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu belirtilerek ürün bize geri gönderildi." dediler ve bana geri kargolanacağını söylediler. Fiziken hiç bir problemi olmayan üründe "KULLANICI HATASI" kaynaklı bataryanın çabuk tükenme problemi varmış. Bak bak. Nasıl bir kullanıcı hatası acaba! Kullanırken yanımdalar mıymış da hiç bir fiziki hasar emaresi olmayan ürüne kullanıcı hatası diyebiliyorlar? Bu koduğumun aleti hassas bi elektronik alet değil. Kullanmak için sayfalarca kitapçık okumaya gerek yok.1 tane düğmesi var, şarj edip bisiklete takıyorsun işte. Bunu bile başaramamışım ürünün bataryasını bir şekilde bozmuşum...

1 hafta geçti ürün gelmedi. Sordum kargo takip numarası nedir diye.
Bir kaç gün sonra "ürün kargoya verilmiş kod vereyim size"...
Kod gelmedi...
Ertesi gün aradım, kargoya vermeyi unutmuş arkadaş bu gün gönderip kodu vereceğiz dediler.
Bi kaç hafta da ürünün bana geri gelmesiyle uğraştık...

Neyse ürün geldi şarj edip köşeye kaldırdım. 3-5 gün sonra sürüşe çıktım sabahın 5inde karanlıkta. 1 saat sonra molada kapandığını farkettim.. Kullandığım o modda 4-4.5 saat gitmesi gereken ürünün 1 saatte şarjı bitmiş... Allahtan ikinci yedek arka ışığım var. Çünkü bu knog'a güvenemediğim için almıştım...

Sürüş bittikten sonra ben de haliyle Uğur bisiklete whatsapp üzerinden sitem içeren bir mesaj yazdım. Geceden başlayan 4 saat üzeri yaptığım sürüşlerin bir kısmının ekran görüntülerini attım.

1755936642725.png

1755936666632.png



Ne cevap verseler beğenirsiniz?

Ne kadar üzgün olduklarını ama ellerinden bir şey gelmediğini!
Türkiyede işler Yurtdışından farklı işliyormuş!
Tekrardan firma ile iletişime geçmişler ürünü "1 SENE" kullanmam SIKINTIYMIŞ!
Aldıktan hemen sonra bozulsaymış bir şey yapabilirlermiş ama 1 sene üzerinden geçtiği için ve çok detaylı şarj olay molaylarını falan hesaba kattıkları için SERVİS kabul etmiyormuş.(2024 4. ayda almışım, 2025 ocak ayında buraya yazmışım sorun yaşadığımı)


Evet. Bisiklet etkinliklerine ve takımlarına sponsor olan, bisiklet sporuna ve sporcuya saygısı olduğunun heryerde reklamını yapan firmanın bana verdiği cevap bu.

Türkiyedeki tüm elektronik cihazların garantisi EN AZ 2 yıldır. Knog da kendi websitesinde tüm ürünlerinin 2 yıl garantili olduğunu belirtmektedir. Bu arkadaşlar ürünün garantisini belliki kendi kafalarına göre 1 yıla indirmiş... Muz cumhuriyetine hoşgeldiniz.

Eğer ürünün sayfasında yada UĞUR bisikletin websitesinde KANUNLARA RAĞMEN "sitemizdeki tüm elektronik ürünlerin garantisi 1 yıldır" yazsaydı kabul ederdim ve hiç tamir değişim vs istemezdim ama mesele bu değil. Aslında ürünün servis talebini reddetmelerinin sebebi 1 yılı geçmiş olması ama bana dolandırıcıymışım gibi KULLANICI HATASI demeleri koyuyor. Alttaki son yazdığım mesajdan sonra da cevap falan vermediler ve aramadılar. Benim de bir beklentim yok zaten. Firma olarak ne mal olduklarını görmüş oldum.

1755937851723.png


Neyse bu da burada dursun Uğur bisiklet'ten elektronik ışık mışık alanlar garantisinin 1 yıl olduğunu bilsin.
 
Türkiyedeki tüm elektronik cihazların garantisi EN AZ 2 yıldır. Knog da kendi websitesinde tüm ürünlerinin 2 yıl garantili olduğunu belirtmektedir.
Ötesi berisi yok, bağlayıcılığı var sonuçta.Gerisi lafügüzaf

Ben de bir yaşadığımı yazayım:
Dükkana elektrikli kepenk yaptırdım.Kepenkin ayarı da bir hafta olmadan bozuldu.Olabilir mi olabilir.Kepenkçiyi aradım,geldi.Kepenkçi ''Ayarını düzgün yaptım, kullanıcı hatası dedi.İyi de düğmesine basıyorum iniyor, basıyorum çıkıyor dedim.Neresinde kullanıcı hatası olacak bunun deyince ''az kullanmışsın ondan oldu o zaman'' dedi.Ya kardeşim dedim bu altı üstü bir kepenk sabah açarsın akşam da kaparsın günde iki defa aç kapa.Gün içinde ekstradan aç kapa mı yapılacak :ssrtcbya: Esnafın kötüsü ile uğraşamazsınız
 
Güncelleme:

Problem knog blinder V olmaktan çıktı. Problem artık UĞUR BİSİKLET.

Bu konuyu açtıktan sonra tembellik edip ürünü bu şekilde kullanmaya devam ettim. Çünkü havalar sıcak olmadığı için gündüz de sürebiliyordum ve arka ışığa çok fazla ihtiyacım olmuyordu.

Havalar iyice ısınınca artık gece sürmeye başlayınca Temmuz ayında Uğur bisiklet ile temasa geçtim ve ne yapabiliriz diye sordum.
Ben, servisin numarasını vermelerini ve doğrudan kendileriyle iletişime geçebileceğimi söylesem de ürünü kendilerine yani UĞUR bisiklete yollamamı istediler ve kendilerinin servise ileteceklerini belirttiler.

Ben de ücretsiz olarak verdikleri kod ile içerisine ilk mesajda yazdığım sorunları detaylı anlatan bir kağıt ve iletişim bilgilerimi yazarak kargoladım.

Ürünle birlikte gönderdiğim notta özellikle belirttim "Şarj eder etmez kullanırsam vaad edilen sürelerde çalışıyor ama şarj ettikten sonra ne kadar uzun süre beklersem kullanmasam bile şarjı kendiliğinden boşalıyor" diye. Test ederken şarjı dolar dolmaz denemesinler diye.

2 hafta kadar bir sürenin ardından bilgi almak için mesaj attım whatsapları üzerinden.

"Sorunun kullanıcı kaynaklı olduğu belirtilerek ürün bize geri gönderildi." dediler ve bana geri kargolanacağını söylediler. Fiziken hiç bir problemi olmayan üründe "KULLANICI HATASI" kaynaklı bataryanın çabuk tükenme problemi varmış. Bak bak. Nasıl bir kullanıcı hatası acaba! Kullanırken yanımdalar mıymış da hiç bir fiziki hasar emaresi olmayan ürüne kullanıcı hatası diyebiliyorlar? Bu koduğumun aleti hassas bi elektronik alet değil. Kullanmak için sayfalarca kitapçık okumaya gerek yok.1 tane düğmesi var, şarj edip bisiklete takıyorsun işte. Bunu bile başaramamışım ürünün bataryasını bir şekilde bozmuşum...

1 hafta geçti ürün gelmedi. Sordum kargo takip numarası nedir diye.
Bir kaç gün sonra "ürün kargoya verilmiş kod vereyim size"...
Kod gelmedi...
Ertesi gün aradım, kargoya vermeyi unutmuş arkadaş bu gün gönderip kodu vereceğiz dediler.
Bi kaç hafta da ürünün bana geri gelmesiyle uğraştık...

Neyse ürün geldi şarj edip köşeye kaldırdım. 3-5 gün sonra sürüşe çıktım sabahın 5inde karanlıkta. 1 saat sonra molada kapandığını farkettim.. Kullandığım o modda 4-4.5 saat gitmesi gereken ürünün 1 saatte şarjı bitmiş... Allahtan ikinci yedek arka ışığım var. Çünkü bu knog'a güvenemediğim için almıştım...

Sürüş bittikten sonra ben de haliyle Uğur bisiklete whatsapp üzerinden sitem içeren bir mesaj yazdım. Geceden başlayan 4 saat üzeri yaptığım sürüşlerin bir kısmının ekran görüntülerini attım.

329828 dosyayı görüntüle

329829 dosyayı görüntüle



Ne cevap verseler beğenirsiniz?

Ne kadar üzgün olduklarını ama ellerinden bir şey gelmediğini!
Türkiyede işler Yurtdışından farklı işliyormuş!
Tekrardan firma ile iletişime geçmişler ürünü "1 SENE" kullanmam SIKINTIYMIŞ!
Aldıktan hemen sonra bozulsaymış bir şey yapabilirlermiş ama 1 sene üzerinden geçtiği için ve çok detaylı şarj olay molaylarını falan hesaba kattıkları için SERVİS kabul etmiyormuş.(2024 4. ayda almışım, 2025 ocak ayında buraya yazmışım sorun yaşadığımı)


Evet. Bisiklet etkinliklerine ve takımlarına sponsor olan, bisiklet sporuna ve sporcuya saygısı olduğunun heryerde reklamını yapan firmanın bana verdiği cevap bu.

Türkiyedeki tüm elektronik cihazların garantisi EN AZ 2 yıldır. Knog da kendi websitesinde tüm ürünlerinin 2 yıl garantili olduğunu belirtmektedir. Bu arkadaşlar ürünün garantisini belliki kendi kafalarına göre 1 yıla indirmiş... Muz cumhuriyetine hoşgeldiniz.

Eğer ürünün sayfasında yada UĞUR bisikletin websitesinde KANUNLARA RAĞMEN "sitemizdeki tüm elektronik ürünlerin garantisi 1 yıldır" yazsaydı kabul ederdim ve hiç tamir değişim vs istemezdim ama mesele bu değil. Aslında ürünün servis talebini reddetmelerinin sebebi 1 yılı geçmiş olması ama bana dolandırıcıymışım gibi KULLANICI HATASI demeleri koyuyor. Alttaki son yazdığım mesajdan sonra da cevap falan vermediler ve aramadılar. Benim de bir beklentim yok zaten. Firma olarak ne mal olduklarını görmüş oldum.

329831 dosyayı görüntüle


Neyse bu da burada dursun Uğur bisiklet'ten elektronik ışık mışık alanlar garantisinin 1 yıl olduğunu bilsin.
Tüketici hakem heyetine verin gitsin
 
Tüketici hakem heyetine verin gitsin
Şikayetvar'a yazdım, buraya yazdım. Daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum.

Elin Avusturalyalısı taa dünyanın öbür ucundan hiç kanıt vs istemeden benim güvenliğimi ve kendilerinin itibarını düşünerek direkt size yenisini gönderelim diyor hatta aynı ürün elimizde yok bir üst modelini gönderelim diyor, benim kendi vatandaşım yollarda ölmüş kalmışım umurunda değil. Adamlardan ürün göndermelerini falan istemedim bu arada. Yaşadığım durumu anlattım ve TR'deki uğur bisiklet yada yetkili servis ile iletişime geçip onlara iki çift laf edin de sorunumu çözsünler demiştim.

1755955286270.png

Bu da onlara attığım mesaj. Öncesi de var da gerek yok.


1755955510678.png
 
Şikayetvar'a yazdım, buraya yazdım. Daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum.

Elin Avusturalyalısı taa dünyanın öbür ucundan hiç kanıt vs istemeden benim güvenliğimi ve kendilerinin itibarını düşünerek direkt size yenisini gönderelim diyor hatta aynı ürün elimizde yok bir üst modelini gönderelim diyor, benim kendi vatandaşım yollarda ölmüş kalmışım umurunda değil. Adamlardan ürün göndermelerini falan istemedim bu arada. Yaşadığım durumu anlattım ve TR'deki uğur bisiklet yada yetkili servis ile iletişime geçip onlara iki çift laf edin de sorunumu çözsünler demiştim.

329844 dosyayı görüntüle

Bu da onlara attığım mesaj. Öncesi de var da gerek yok.


329846 dosyayı görüntüle
yazıyı 5 saniye okuyunca gümrük vergisi ödüyorsunuz.

gönderdikleri ürünün üzerine değişim ya da garanti vs gibi şeyler yazmayı unutmasınlar hocam.
 
yazıyı 5 saniye okuyunca gümrük vergisi ödüyorsunuz.

gönderdikleri ürünün üzerine değişim ya da garanti vs gibi şeyler yazmayı unutmasınlar hocam.
Ayarlarlar herhalde. Bununla da uğraşmak zorunda kalırsam bisikleti satar kurtulurum artık.
 
Son düzenleme:
  • Hahaha
Tepkiler: Ricochet
Ayarlarlar herhalde. Bununla da uğraşmak zorunda kalırsam bisikleti satar kurtulurum artık heralde.
Valla ayarlarlar ama gümrükten ürünü çekebilmeniz , Türkiye'deki gümrük memurunun o günkü psikolojisi ne durumda olduğuna bağlı. Geçtiğimiz senelerde Favero bazı pedalları güvenlik amaçlı geri çağırdı. Yenilerini yolladı kargo, gümrük vs gibi herşeyi firma karşılaşmasına rağmen bazı arkadaşlara gümrükte bayağı sıkıntı yaşattı bizim memurlar.
 
Valla ayarlarlar ama gümrükten ürünü çekebilmeniz , Türkiye'deki gümrük memurunun o günkü psikolojisi ne durumda olduğuna bağlı. Geçtiğimiz senelerde Favero bazı pedalları güvenlik amaçlı geri çağırdı. Yenilerini yolladı kargo, gümrük vs gibi herşeyi firma karşılaşmasına rağmen bazı arkadaşlara gümrükte bayağı sıkıntı yaşattı bizim memurlar.
Hayırlısı artık. Üzerine yazmalarını söylerim değişim ürünü vs diye.
 
Hayırlısı artık. Üzerine yazmalarını söylerim değişim ürünü vs diye.
Boşuna uğraşmayın o şekilde çekemezsiniz. 10 15€ artık neyse , göze batmayacak bir bedel yazsınlar, nakliyeyi de bedelsiz göstersinler o vergiyi ödeyip geçin. Yurtdışına tamir, garanti değişiminden gelen ürün gibi işlemler oldukça detaylıdır, üzerine bedelsiz garanti vs yazmakla aşması zor.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
Boşuna uğraşmayın o şekilde çekemezsiniz. 10 15€ artık neyse , göze batmayacak bir bedel yazsınlar, nakliyeyi de bedelsiz göstersinler o vergiyi ödeyip geçin. Yurtdışına tamir, garanti değişiminden gelen ürün gibi işlemler oldukça detaylıdır, üzerine bedelsiz garanti vs yazmakla aşması zor.
Gelince göreceğiz artık yapabileceğim başka bir şey yok. Knog Avusturalya servisi de çok iyi. Gümrekte isterlerse 300-500 veririz sorun değil. Gidip ürünün sıfır fiyatı kadar bir şey istemesinler de.
 
  • Beğen
Tepkiler: ufuq81
Gelince göreceğiz artık yapabileceğim başka bir şey yok. Knog Avusturalya servisi de çok iyi. Gümrekte isterlerse 300-500 veririz sorun değil. Gidip ürünün sıfır fiyatı kadar bir şey istemesinler de.
Gümrük sıkıntı olabiliyor hocam bildiğim kadarıyla.

İnternette okumuştum, bir yorumda birisi 1000 liralık kalem seti için 10 küsür bin lira gümrükten çıkarma bedeli istemişler kişiden. Yine de siz iyice araştırın, yazdığım düşünce şahsi düşüncem.
 
  • Beğen
Tepkiler: mcanerg
Gümrük sıkıntı olabiliyor hocam bildiğim kadarıyla.

İnternette okumuştum, bir yorumda birisi 1000 liralık kalem seti için 10 küsür bin lira gümrükten çıkarma bedeli istemişler kişiden. Yine de siz iyice araştırın, yazdığım düşünce şahsi düşüncem.
Ben bir şey satın almıyorum. Garantiden ürün değişimi geliyor.
Gelince göreceğiz neler olacak.


1756133500426.png
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: ufuq81
  • Beğen
Tepkiler: Awacs7n
Ben bir şey satın almıyorum. Garantiden ürün değişimi geliyor.
Gelince göreceğiz neler olacak.


329875 dosyayı görüntüle
Evet ürün gümrüğe geldi ve gümrükteki amcalar "Knog blinder r-150" tanım yapmış ve 100$ fiyat biçmiş. Şimdi DHL'yi aradım değişim ürünü cart curt farketmez ürünün değeri aksine bir kanıt sunamazsanız 100$ kabul edilir ve kargo dahil 30 EURO sınırını geçtiği için iptal olur dediler. Gümrük müşaviri tutmam lazımmış yada geri gidermiş.

Tüh neyse ben de 100 AVUSTRALYA DOLARI olan ürünü bedava geçireceğim için kendimi zengin hissediyordum. Bana çok iyi ders vermiş oldular. Çok iyi yakaladılar

Burdan beni bu ....... işlerle uğraşmak zorunda bırakan UĞUR BİSİKLETİN ....... ....... .......! Anlamışsınızdır siz.
 
Evet ürün gümrüğe geldi ve gümrükteki amcalar "Knog blinder r-150" tanım yapmış ve 100$ fiyat biçmiş. Şimdi DHL'yi aradım değişim ürünü cart curt farketmez ürünün değeri aksine bir kanıt sunamazsanız 100$ kabul edilir ve kargo dahil 30 EURO sınırını geçtiği için iptal olur dediler. Gümrük müşaviri tutmam lazımmış yada geri gidermiş.

Tüh neyse ben de 100 AVUSTRALYA DOLARI olan ürünü bedava geçireceğim için kendimi zengin hissediyordum. Bana çok iyi ders vermiş oldular. Çok iyi yakaladılar

Burdan beni bu ....... işlerle uğraşmak zorunda bırakan UĞUR BİSİKLETİN ....... ....... .......! Anlamışsınızdır siz.
Firmadan yazılı belge talep etseniz ve ürün bedeli olarak değişim ürünü olduğu için kağıtta 30 euro altı bir rakam yazmalarını rica etseniz? Emin değilim ama belki çalışabilir. Garanti için gelen değişim ürününe vergi kısıtlaması çok mantıksız gerçekten.
 
Firmadan yazılı belge talep etseniz ve ürün bedeli olarak değişim ürünü olduğu için kağıtta 30 euro altı bir rakam yazmalarını rica etseniz? Emin değilim ama belki çalışabilir. Garanti için gelen değişim ürününe vergi kısıtlaması çok mantıksız gerçekten.
DHL beni anlaşmalı oldukları DGS müşavirlik diye bi yere yönlendirdi. Onlarla görüşüyorum. Masrafsız biz çekebiliriz dediler. DHL üzerinden gümrük kaydı açın, size mail göndereceğiz o maildeki talimatları izleyin dediler. Ürünün değerini gösteren belge istiyorlarmış sanırım. Knog yetkililerine mesaj attım 100 Avustralya dolarından göstersinler bakalım süreç nasıl işleyecek. Gümrüktekiler halihazırda ürünün websitesinden fiyatına bakmış anladığım kadarıyla. Şimdi 30 euro altında belge istersem yalan beyanda bulunmuş gibi görünürüm ki gerek yok. Gümrük firması 30 euro üstünde olsa da masraf çıkmaz dedi. Bakalım nasıl yapacaklar. Yoruldum artık bu da olmazsa iade gitsin diyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ufuq81
DHL beni anlaşmalı oldukları DGS müşavirlik diye bi yere yönlendirdi. Onlarla görüşüyorum. Masrafsız biz çekebiliriz dediler. DHL üzerinden gümrük kaydı açın, size mail göndereceğiz o maildeki talimatları izleyin dediler. Ürünün değerini gösteren belge istiyorlarmış sanırım. Knog yetkililerine mesaj attım 100 Avustralya dolarından göstersinler bakalım süreç nasıl işleyecek. Gümrüktekiler halihazırda ürünün websitesinden fiyatına bakmış anladığım kadarıyla. Şimdi 30 euro altında belge istersem yalan beyanda bulunmuş gibi görünürüm ki gerek yok. Gümrük firması 30 euro üstünde olsa da masraf çıkmaz dedi. Bakalım nasıl yapacaklar. Yoruldum artık bu da olmazsa iade gitsin diyeceğim.
Ürün bilgisi olarak knog blinder yerine knog blinder değişim ürünü gibi bir şey yazamazlar mı acaba? Fiyatı da buna göre belirlenmiş diye belli olurdu. Neyse kolay gelsin. Sürecinizi takip edeceğim bakalım ücret kesilecek mi merak ettim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Amanita
Bu işin buraya geleceği çok barizdi de ben kötüyü söylemeyeyim dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Deniz-
Geri