furkangezer
istanbul
- Kayıt
- 12 Eylül 2013
- Mesaj
- 54
- Tepki
- 125
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- furkan
- Bisiklet
- KTM
700x25c Michelin Pro 4 ve continental iç lastik taktım. (Hafifletmek amaçlı daha hafif bir lastik - iç lastik tercih edilebilir. Ben elimde olanları kullandım)@BerkEvren hangi dış ve iç lastiği tercih ettiniz ağırlığı düşürmek için. Lastik ebatını orjinaline sadık mı kaldınız yoksa incrlttiniz mi. Ben de Escape Air kullanıyorum M kadro. Şu an pedallarla 9 kilo 730 gr.
Önetiniz var mı peki.700x25c Michelin Pro 4 ve continental iç lastik taktım. (Hafifletmek amaçlı daha hafif bir lastik - iç lastik tercih edilebilir. Ben elimde olanları kullandım)
Hafiflik dışında bir kriteriniz yoksa Scwalbe extra light veya (link) iç lastik ile 200 gr'lık veloflex takın derim.Önetiniz var mı peki.
Evet hafif zaten ama insanoğlu doyumsuz ? teşekkürler.Hafiflik dışında bir kriteriniz yoksa Scwalbe extra light veya (link) iç lastik ile 200 gr'lık veloflex takın derim.
(Ama o bisikletin ağır jantları ile boşa harcanmış bir para olur onu da belirteyim)
Sürüş ve değişiklik yapma amacınız daha önemli burada. Zaten hafif bir bisiklete sahipsiniz buna emin olun
O halde seleniz, sele borunuz, jantlarınız ve pedallarınız en ağır parçalar onu belirteyim Bisikleti kendisi kadar bir harcama ile baya hafiflik sağlarsınız. Ama bu bisikletin dik sürüş pozisyonu size yüksek hızlar konusunda yardımcı olmayacaktır emin olun.Evet hafif zaten ama insanoğlu doyumsuz ? teşekkürler.
Bisiklete çok vakit ayıramayan biri olarak bence de yeterli. Bundan sonrası yol bisikleti zaten. Ona geçemedim daha cesaret edipO halde seleniz, sele borunuz, jantlarınız ve pedallarınız en ağır parçalar onu belirteyim Bisikleti kendisi kadar bir harcama ile baya hafiflik sağlarsınız. Ama bu bisikletin dik sürüş pozisyonu size yüksek hızlar konusunda yardımcı olmayacaktır emin olun.