Scudo Sports

Yeni Canyon Ultimate CF EVO 4,96 Kg. ve 11.599 £

Scudo
Şu konuya bile Bisiklet dışında mesajlar yazılıyor ya, ne yazsak boş.
 
Bisiklete bisiklet yönünden bakarak şunu söylemek isterimki karbon örüm dışında hiç bir teknolojik yenilik barındırmayan bir bisiklet. Ne tümleşik gidon gidon boğazı uygulaması, ne fren ayaklarının daha iyi aero veri sağlanması adına gizlenmesi. Konforu arttıran ayrık sele borusu zaten canyonlarda uygulanageliyordu. Bisiklet birazda abartılı ünü ve hafifliğini üzerindeki komponentlerin kalitesine borçlu. Zaten 5 kg bir ağırlığı 6.5 kg lik 10 bin tl civarındaki örneklerden bu nedenle 1.5 kg daha az. Ama bu fiyat edermi, bianchi oltre gibi bir bisiklete 50 bin vermektense buna verilir o başka.
 
  • Beğen
Tepkiler: Çağdaş78
Ben de dün öğlen gibi sepete ekledim. Tam vereceğim siparişi ama olmuyor. Türkiyeye göndermiyorlar henüz.:D
 
  • Beğen
Tepkiler: Muad dib
Kac yillik trolum boyle trol gormedim ehehehe. Kelimelerin bittigi noktadayim keh keh
aviary-image-1485384934757.jpeg
 
Bu tür pahal
@Aytaç DİREK


Bu tür yenilikler beni sevindiriyor. Bir insanın bisiklet sporunu yapabilmesi için çok uygun fiyata bisikletler de var. Bir korbon bisikletin 5 kg dan aşağıya düşürülebilmesini insanlık adına alkışlıyorum. Tabi ki bunun bir bedeli olacaktır. Fakat bunun az veya çok olduğuna yapılan yatırım harcamalarını bilmeden yorum yapmak çok zor... En büyük arzu ve isteğim bu sporun yaygınlaşması ve bisikletten vergilerin kalkıp daha da teşvik edilir hale gelmesi...
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@Aytaç DİREK pitch-based karbon fiber kullanımının geçmişi 10 yıla dayanıyor. Oldukça pahalı bir malzeme. Bu bisiklet özelinde de kullanıldığı üzere diğer karbonlara göre hafifliği ön planda.
Japon savunma bakanlığı Bu malzemenin patenti japonyada olduğu için ve malzeme çoğunlukla savunma sanayi ve havacılıkta kullanıldığı için böyle bir izin talep etmiş olabilir.
 
Üç büyük turdaki kazada da Canyon'un kırıldığını görünce mesafeli durmaya başladım bu markaya. Üstelik tek bir yerden kırılmıyor kırılınca, baştan aşağı çatır çatır gidiyor.
 
Karbonu sevmiyorum da ondan almıyorum bu bisikleti, yoksa...
 
  • Beğen
Tepkiler: mustafa ç
@Aytaç DİREK
bu kadarı da fazla ama.... aaa pes yaniiiii.... rüyamızda dahi göremeyiz vallahi
 
@MehmetAliB.

Trek, Cannondale lobisi çalışıyor. Bunlar hep Ameriganın oyunu. Zaten vw'e de ceza kestiler, Alamanyayı çekemiyolar.
 
@Mustafa MISTIK

Carbon fiberi üreten firma Japon Toray firması muhtemelen. Onun kimi özel grade carbon elyafları direk savunma sanayiinde ve mühimmat üretiminde kullanılıyor. Oradaki mantık da aynı, mühimmat kasası ne kadar hafifi olursa o kadar fazla yararlı yük taşıyabilir... Bu tip sadece savunma sanayiinde kullanılacak carbon elyafı için özel izin gerekebilir.
 
@Aytaç DİREK Bey yanlış anlamayın lütfen, ben yazının orjinalinde öyle bir ibare yok demek istemedim, genelde reklam amaçlı böyle şeyler söylüyorlar üreticiler bu pek hoş olmuyor, canyon firmasına yakışmamış demek istedim. Doğru da olabilir tabiki önyargılıyım bu konuda.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aytaç DİREK
Benim telefon daha ağır [emoji53]

ASUS_T00I cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Rekabeti devam ettirmesi yönüyle olumlu baktığım bir bisiklet.Sınırları zorlamaya çalışmak her zaman gelişime yol açmıştır.

Evet bisiklet çok hafif.Fakat 1-2 kg daha ağır bisikletlerin en iyisini en fazla üçte biri yada yarı fiyatına alabiliyorsunuz.Çok üst düzey olduğu için fiyat performans beklenmesi mümkün değil bu yüzden =)

Bu kadroda ilk olarak hafiflik hedeflenmiş.Bu yüzden kesinlikle dayanıklılık,aerodinamik v.b konuların en az bir yada birden fazlasında kendini kanıtlamış kadroların gerisinde kaldığını düşünüyorum.Bisikleti almış olsam dahi uzun uzun test etmeden altımda bu bisiklet var diye sınırlarımı zorlamaya çalışmazdım ;)
 
Geri