Yeni aldım!! Corratec X-vert Duke

ArzawA

Üye
Kayıt
1 Nisan 2006
Mesaj
25
Tepki
6
Şehir
İSTANBUL-ANADOLU
ArkadaŞlar Corratec X-vert Duke Aldim.. Harİka Bİr Bİsİklet.. Cok Mutluyum.. Bİkeandoutdoor Da'kİ ArkadaŞlara TeŞekkÜrler...






ÖZELLİKLER...

KADRO : X-Vert Monobox Technologie Aluminium 6061 2,15 kg (49cm)
ÖN AMORTİSÖR : Manitou Trace Platinum Air 100mm
ARKA AKTARICI : Shimano LX
ÖN AKTARICI : Shimano LX
VİTES KOLLARI : Shimano LX
RUBLE : Shimano Deore
ZİNCİR : Shimano Deore
AYNAKOL : Shimano FCM540 44/32/22(LX)
ORTA GÖBEK : Shimano BB ES 30 Octalink
FREN ÖN / ARKA : Magura HS11
FREN KOLLARI : Magura HS11
ARKA GÖBEK : Formula 32 delik
ÖN GÖBEK : Formula 32 delik
PEDALLAR : corratec MTB 400gr
GİDON : corratec Bone
BOYUN : zzyzx 15°
FURÇ TAKIMI : FSA #10
SELE : Selle Italia FK
SELE BORUSU : zzyzx Alu 30,6x350
SELE KELEPÇESİ : zzyzx
JANT : zzyzx MT22
JANT TELLERİ : DT Champion 1.8
LASTİK : corratec Ground Grip 2.3/2.1
JANT EBATI : 26"
VİTES SAYISI: 27
 
  • Beğen
Tepkiler: matzbacher
Scudo

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
943
Tepki
712
Şehir
istanbul
hemen km.side takılmış. ben 2 ay önce aldığım cannodale ciime daha km takamadım:rolleyes:
kazasız belesız keyifli sürüşler
 

ArzawA

Üye
Kayıt
1 Nisan 2006
Mesaj
25
Tepki
6
Şehir
İSTANBUL-ANADOLU
Kaskı almaya para kalmadı :))))

Ama en kısa zamanda alacağım...

Bu arada frenler bir harika Magura HS11(hidrolik)
 

beverly

Forum Demirbaşı
Kayıt
7 Nisan 2006
Mesaj
433
Tepki
284
Şehir
bursa
Bisiklet
Scott
guzel bisiklet; kadrosu karbon lara benziyo.enteresan geldi:)
gule gule kullan...
 

Özcanak

Forum Demirbaşı
Kayıt
4 Aralık 2005
Mesaj
442
Tepki
522
Güzel bisiklet seçmişsin, maliyetli olmuştur.. Dilerim hakkını verir ve yeni bisikletinle daha da mutlu olursun..

Hayırlı olsun & :) :) kullan
 

tito

Aktif Üye
Kayıt
5 Mayıs 2005
Mesaj
100
Tepki
47
Şehir
çiftehavuzlar-kadıköy


güzel günlerde, güzel günlere!
 

duyguny

Forum Demirbaşı
Kayıt
15 Mart 2005
Mesaj
595
Tepki
120
Şehir
Bostancı
gerçekten güsel 1 bisiklet hayırlı olsun güle güle kullan, ama ben kask almaya param yetmedi kadar saçma 1 yalan duymadım, bizim kaptan boraya sölesen bunu sana kaskı hediye bile ederdi, ayakkabısız nasıl sokağa çıkmıyorsan bisiklete de kasksız binmemen lazım umarım onu alana kadar 1şey helmez kafana...
 

ArzawA

Üye
Kayıt
1 Nisan 2006
Mesaj
25
Tepki
6
Şehir
İSTANBUL-ANADOLU
Demekki duyguny arkadaşımızın cebinde her zaman fazladan bir 50ytl oluyor.. Arada birde olsa yoktan anlamak gerekiyor. Artı arkadaşımız oradaki ince espiriyi anlamamış. En iyisi ne demek istediğimi anlatayım. Bisiklete o kadar cok para verdimki kaska para kalmadı. Öyle kask falanda hediye etmiyorlar cok iyimsersiniz. Valla pompa ile geçiştirdiler. Uyduruk bir kask da almak istemedim. Umarım duyguny arkadaş anlamışındır.. :)))))
 

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.541
Tepki
4.701
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
valla çle ama cidden kask çok öenmli bian önce almanız temennisinde bende bulunurak hs11 lere hasta olduğumu belirtmek istiyorum...cidden kaliteli frenler ve tak unut cinsindenler 5 seneden felan anca bitiyo pad leri...kadroda güzel iyi binişler diliyorum...
 

ArzawA

Üye
Kayıt
1 Nisan 2006
Mesaj
25
Tepki
6
Şehir
İSTANBUL-ANADOLU
Anadolu yakasına geçicem cumartesi günü ve mutlaka güzel bir kask alıcam..
Chaari teşekkürler...
 

Yetkin Şahin

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Nisan 2006
Mesaj
699
Tepki
265
Şehir
antalya
Bisiklet
Scott
çok güzel bi bisiklet güle güle kullan
..............
 

burgazz

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Temmuz 2005
Mesaj
865
Tepki
324
Şehir
Istanbul / Çapa
kardesım sen km saatı felan alamazsın alsanda o camurun ve tozumn toragın içinde goremezsın yaptıgın km yı:D
 

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
943
Tepki
712
Şehir
istanbul


en sonunda aldım kardeş. yağmur çamur işlemiyo.;) sileceği var:D :D