Scudo Sports

yardım acil değil

jevix

Üye
Kayıt
23 Temmuz 2008
Mesaj
25
Tepki
3
Şehir
ankara
arkadaşlar önce ilgilenecek herkese şimdiden teşekkürler ben çocukluğumdan beri bisiklet tamiri hakkında herşeyi bilirim biri hariç ve bu konuyu bu yaşıma kadar bir türlü anlayamadım şu akord ayarı nasıl yapılıyo bu konuyu detaylı anlatacak bir arkadaş var mı bana söyledikleine göre bu jant tellerinin gerginliğini bir aletle ölçüp gerginliği hepsi aynı ölçüde ayarlanması gerekiyormuş sanırım bu konuda beni detaylıca aydınlatırsanız çok sevinecem he lütfen forumdaki şu ingilizce tamir videosuna yönlendirmeyin onda hiç bişey anlamadım
 
Scudo
fikri olan ve bu akord ayarı jant örme işini detaylı ve resimli anlatan bir döküman olursa kitap türü bi kaynak gerçekten minnettar kalırım
 
Bunu bilmemize gerek yok aslında götürün bir bisikletçiye yapar yok illaki ben yapcam diosanda Önce bir akord anahtarı temin edin. Sonra bisikletinizin tekerlerini yerden kesin. pedalı elinizle tutup lastiği hızla çevirin Lastiğin yalpa yaptığı noktayı tespit edin Elinizi tekerleğin üzerine çok hafifçe koyun. en tümsek hissettiğiniz yeri kaçırmadan tutun. bunu da yapamadıysanız, gergi tellerini elinizle kontrol edin. en gevşek olanı tam karşısına denk gelen kadar sıkın. Tekrar çevirin. Geri kalan işlemleri tatmin olana kadar tekrarlayın.
 
@jevix

sevgili jevix, burası chat sitesi değil, forum.:rolleyes:
öncelikle sorduğun soru onlarca defa tartışılmış bir konu olabileceği aklına hiç geldi mi, hele de büyük bir bisikletforumunda?
hadi onu geçtik kendi başlığına 1'er saat arayla tekrar tekrar ileti göndermişsin, sakin ol insanlar bilgisayar başında şu jevix bir şey yazsada anında cevap versek diye beklemiyor, belki işleri vardır, temizlik yapıyor, yemek yiyor yada başka başlıkları okuyorlardır.;)

o video aradığın cevapları bulacağın en iyi kaynak kanımca.

 
Akord anahtarını al ve sıkmaya başla hepsinin gerginligi eşit olunca akord olmus oluyor. Tabi jant tellerini cok gerdirmemek ve 8 çizmeyecek sekilde hepsini eşit sıkmalısın ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: jevix
burdan herkese teşekkür ediyorum ayrıca aceleci davrandığım için de üzgünüm ama bu konu hep beni sinir etmiştir rahatsızlıkları m için şimdiden herkezden özür diliyorum
 
doğru acil değil ama konuyu bir ustadan bu işi bilen birinden detaylı öğrenmek istiyorum bu işin sihri ne
 
@BMX_rider07

şimdi o dediğini yaparda tekerlekte sekiz çizerse hiç şaşırma çünki örneğin arka tekerde ruble tarafı ile dış taraf telleri zaten farklı gerginliklerde olması gerekir ayrıca bazı çemberleri tam akorda getirmen için farklı sıkılıklar gerekebiliyor en azından çemberin ek yeri ile diğer tarafları bile farklı sıkılıklar ister burdaki tansiyonmetre yani tel gerginliğini ölçen alet, her teli aynı gerginlikte yapmak için değil gerginliğin alt ve üst sınırlar içinde kaldığını kontrol etmek içindir.yani okadar basit değil.
lütfen tam olarak bilgi sahibi olmadığımız konularda açıklama yapmayalım yanıltıcı oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: jevix
Geri