Yalnızım Dostlarım...

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye
Ewet arkadaşlar başlıktanda anlayacağınız üzere yine yalnızım. Nazarmı değdi ne?:D
Ne güzel artık yalnız değilim diye sevinirken yine yalnız kaldım. Neyse artık bu defada böyle idare edelim yakında topluyorum grubu.:)
Yolculuğumuz bu defa Mesire yeri olan Ekşisu'dan geçiyo. Devamında Günebakan Köyü ve Geyikli köyü olarak devam ediyo. Hiç bekletmeden fotoğraflarla anlatımıma başlıyorum.
Aşağıda gördüğünüz haritam. Güzergahımı ok yönleriyle gösteriyorum her zamanki gibi. Bu yolculuğum biraz daha zordu çünkü hava aşırı derecede sıcaktı.
(link)
Tüm donanımlar kontrol edildikten sonrs yola koyuluyorum. Saat 12:15. İlk kavşağımız Akyazı köyü içinden geçen Ekşisu kavşağı.
(link)
Biraz ilerledikten sonra Ekşisu Mesire alanına varıyorum. Bugünün pazar olmasından dolayı aşırı kalabalık. Buranın özelliğini sanırım daha öncede belirtmiştim. Yerden maden suyu kaynıyor. Ve buna EKŞİSU deniyor halk dilinde. Ve kükürt oranı çok yüksek. Ekşisuya vardığımda saat: 12:42 Km 8.71
Ekşisudan fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizleri.
(link)
Arkadaşlar bu gördüğünüz ilk maden suyu üretiminde kullanılan pompa. Üzerinde yazan yazıyı okumanızı rica ediyorum. 1932 yılını valisi yazmış. Ve o zamana özgü lehçeyle yazılmış.
(link)
Burada 8 adet çeşme bulunuyor. 4 ünden Ekşisu diye tabir ettiğimiz maden suyu, diğer 4 ünden ise normal içme suyu akıyor.
(link)
Aşağıda gördüğünüz ise ayaklardaki cilt hastalıklarına birebir olduğu söylenen "Kükürtlü Su".
(link)
Ve değirmen. Çok güzel görünüyor değil mi?
(link)
Göletten bi manzara...
(link)
Güzel bi manzara daha....
(link)
Ve Ekşisuyu geride bırakıyorum. Yoluma devam ediyorum. Saat: 13:08 Km 9.96
Dik bir yokuşu çıkıyorum. Sıcak iyice bastırdı ben sırılsıklam oldum terden.
(link)
Çıkışa devam. Sık sık durmak zorunda kalıyorum. Elimi yüzümü silmek için. Ter gözüme giriyor ve rahatsız ediyor.
(link)
Günebakan köyünde kışın yakmak üzere kurutulan TEZEK'lerden bir kare. :D
(link)
Ve Geyikli köyü kavşağındayım. Yine yokuş çıkmaya hazırlanıyorum. Yolu görebiliyorsunuzdur umarım fotoğrafta. :) Saat: 13:43 Km 16.04
(link)
Biraz dinlenelim ama değil mi? Kayısı ağacının oluşturduğu gölgelikte hemen durup biraz soluklandım.
(link)
Geyiki köyünden manzaralar. Güzel bir köy. Geyikli köyünün muhtarıyla daha önceden tanışmıştık. Köy hakkında biraz konuşmak istedim ama muhtarı köyde bulamadım.
(link)
Köy içinde birçok çeşme var. Birisinde durup su içiyorum. Ter çok rahatsız ediyo bu arada.
(link)
Köyün merkezi sayılabilecek camiideyim. Buradan geri Erzincan'a dönüyorum artık. Geyikli merkeze vardığımda saatim 14:16, Km 19.29.
(link)
Bundan sonra geldiğim yolla geri dönüyorum. Ve Erzincan'a varıyorum.
Saat: 15:30, Km 35.18
Yine bir gezimizin sonuna geldik. Bu hafta Erzincan ilimizin farklı bir köyünü, farklı bir mesire alanını tanıttık. Haftaya başka bi yerde buluşmak dileğiyle esen kalın.
Başlangıç Saati: 12:15
Bitiş Saati : 15:30
Toplam Km : 35.18 Km
Toplam Süre : 03:15
Azami Hız : 57.42
Bisiklet üzerinde geçen süre : 1:55:24

Sevgiler....:winken457
 
Scudo

Lancer

Daimi Üye
Kayıt
27 Mart 2006
Mesaj
235
Tepki
79
Şehir
Izmir / Bornova - Sakarya
yine çok güzel bir gezi olmuş, tebrik ederim..
erzincanda gidilecek yer bırakmayacaksın sanırım yakında :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

Teşekkür ederim "Lancer". Niyetim zaten o.:) Erzincanın her yerini dolaşıcam. :D
Sevgiler...
 

otec

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Şubat 2006
Mesaj
943
Tepki
712
Şehir
istanbul
doğacı; yine yalnız kalman üzücü:( ben boşuna söylememişim uzak doğunun yalnız kovboyu:D:D

bugünkü gezin bi başka olmuş bence.. o tarihi pompa, değirmen, o gölet...bayıldım

tamda öğlen sıcağında çıkmışsın. kendine eziyet etme kardeş. dikkat et, başına güneş geçicek. biz sensiz kalıcaz:(
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Soner Sarihan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2005
Mesaj
3.888
Tepki
8.299
Şehir
İznik
Bisiklet
Cannondale
"""""""Yine bir gezimizin sonuna geldik. Bu hafta Erzincan ilimizin farklı bir köyünü, farklı bir mesire alanını tanıttık. Haftaya başka bi yerde buluşmak dileğiyle esen kalın. """""

TRT nin kapanış anonslarına benzemiş, çok hoşuma gitti doğrusu.


"""""""Çıkışa devam. Sık sık durmak zorunda kalıyorum. Elimi yüzümü silmek için. Ter gözüme giriyor ve rahatsız ediyor."""""


Terden biraz olsun kurtulmak için , havlu kumaştan , lastikli alın ve bilek bandı kullanabilirsin. Bilinen bir yöntemdir ama yola çıkarken unuturuz genelde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen
T

Tuğrul

Misafir
Serkan,erzincan ın turizm elçisi gibi çalışıyorsun.Kültür ve Turizm Bakanlığı seni kadroya alması lazım.
Bu güzel resimler için tekrar teşekkürler....
 

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

Sevgili kardeşim ewet yalnız kalmam üzücü. Ama dediğim gibi yakında topluyorum grubu. Geziyi beğenmenede sevindim.
Sevgiler...
 

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

:D :D :D Bende TRTden esinlenerek yazdım:)
Alın ve bilek bandı konusunda haklısınız. Bir dahaki sefere alıcam yanıma. Öneriniz için teşekkürler.
Sevgiler...
 

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

Çok teşekkür ederim. Bakanlık bunları duysada işe alsa bari:D :D
Geziyi beğendiğinize sevindim. Sevgiler...
 

Mesut Girgiç

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Mart 2006
Mesaj
4.518
Tepki
11.737
Şehir
Konya
Serkan, senin Erzincan dan ilk resim gönderdiğin zaman, Ekşisu ya gitmişmidir acaba? diye içimden geçirmiştim.
Şimdi "oraya da git" desem, yolda da başına bir şey gelse bu sefer ben pişman olurum diye hiç dememiştim.
Artık bunları düşünmeme gerek kalmadı, Ekşisuyu da öğrendik sayende :)

Not: şu bizim "ot" lar ne alemde? (ışgın vb.)
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

Bende sizin gibi forumdaki herkesin önerilerine açığım. Varsa görmek istedikleri yerler hemen gidelim.:)
Sizin bu otlar şu an Erzincan'ı sarmış durumda. Her yerde seyyar satıcıların arabasında. Sizden ricam adresinizi bana gönderirseniz size yollayabilirim.
Sevgiler...
 

Soner Sarihan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2005
Mesaj
3.888
Tepki
8.299
Şehir
İznik
Bisiklet
Cannondale
Sipariş üzerine gezi konseptini bize armağan eden değerli ironman ve ona katılan doğacı ya teşekkür ederiz.
Ben bir tane , Türkiye - Katmandu - Nepal isteyeceğim bu gidişle sizden. :eek: :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

O kadar izinim olsa inanın yapardım sizin için Katmandu.:) :)
Biz sizlere teşekkür ederiz.
Sevgiler...
 

Soner Sarihan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2005
Mesaj
3.888
Tepki
8.299
Şehir
İznik
Bisiklet
Cannondale
Yaa eridim yaa.
Benim yazın iznim fazla sayılır, ben en azından bir İran yaparım belki bir gün. Kendim ve tüm bisiklet dostları için. :) Erzincan dan da geçeriz elbette.
 

aytac2448

Üye
Kayıt
31 Mart 2006
Mesaj
5
Tepki
3
Şehir
Muğla
serkan bey gerçekten hoş bı gezi olmus erzincan ın eskı valısı R.Yazıcıoğlu gibi erzincan ı tanıtıyosun valilik veya beledıye senle ırtibata geçmeli.sevgi ve saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Mesut Girgiç

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Mart 2006
Mesaj
4.518
Tepki
11.737
Şehir
Konya


Ahhhh, o otlardan olsa da şöyle antrenman sonrası yesek.. Sıfır kalori, bol lezzet, bol fiber, no-kolesterol, no-atheroskleroz :D

Sizden ricam bir ot arabacısına rica edin, size izin versin, siz de o otlardan şöyle güzeeeel bir makro poz çekip, toplama foto sayfasına gönderin.. sizin fotoyu görünce yemiş kadar olacağıma eminim :D :D :p

Tekrar nazik teklifiniz için teşekkür ederim, otlar sanırım yola dayanmaz.



Ataruh hocaaaaam, duyuyoruuuum ve yazıyoruuuumm. Katmandu ve Nepal dediniz, yazdım bile. Ahçıbaşııı çek hocama şöyle uzuuuun bir Nepal..
(ahçıbaşı soruyo, bu son sparişe ironman uçaklamı gitsin, füzeyle mi diye? :D :D )
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Serkan Taşdelen

Forum Bağımlısı
Kayıt
27 Şubat 2006
Mesaj
2.660
Tepki
4.806
Şehir
Türkiye

Ewet Aytaç haklısın Erzincan'ın tanınmasında büyük rolü vardır rahmetli "Sn. Recep YAZICIOĞLU'nun." Şuan olsaydı eminim ki oda benimle bisiklet turuna gelirdi. Bütün doğa sporarını yapan bi insandı. Buradan eski valimiz Merhum Sn. Recep YAZICIOĞLU'nu saygıyla anıyor ve nur içinde yatsın diye dua ediyoruz.
 

Soner Sarihan

Forum Bağımlısı
Kayıt
17 Temmuz 2005
Mesaj
3.888
Tepki
8.299
Şehir
İznik
Bisiklet
Cannondale


Karma bir iki araç düşündüm sizin için. ( en azından isimlerini düşündüm, uçak , füze, bisiklet kelimelerinin karmalarından )
bisize, ubisiklet, bisikçak gibi ama olmadı. İsmini bulamadan kendini nasıl yapacağız derken. İyi bir isim geldi aklıma. yine aynı kelimelerin karışımından.

füsiklet. füze- bisiklet

ismi bulduk , gerisi gelir inşallah.
Ben daha ne yapayım canım.
Tasarlamak ve yola çıkmak size ait. :eek:

Vallahi ciddiye alıp yaparsınız şimdi siz . :D
hiç şaşırmam hiç.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serkan Taşdelen

Mesut Girgiç

Forum Bağımlısı
Kayıt
28 Mart 2006
Mesaj
4.518
Tepki
11.737
Şehir
Konya


Pekiyi, bu sefer sizi şaşırtmayayım ve değişiklik olsun diye gitmeyeyim bari.. ;)
Ama fusiklet :)eek: ) bulursam heyecandan yerimde duramam ve o zaman "ay'a" :)eek: ) gitmeyeceğime söz veremem.. :D