Scudo Sports

Wiggle

Öderken banka hangi saatte alış veriş yaparsanız o saatteki kurdan çevirip yansıtır.Taksit site yapmıyor. Bankalar eskiden kredi kartına belli faiz oranlarında taksitlendirme yapıyordu.Ama şuan yapmıyorlar. En azından Garanti yapmıyor artık.Wiggle genelde kargo ücreti almıyor.Ek vergi gibi bir durum yok şizin alışverişinizde.1500 euro yu geçerse ek vergi oluyor.Hayırlı olsun şimdiden.
Selam, ek vergi nedir? Gümrük vergisine (20%) ilave bir vergi midir? Teşekkürler
 
Scudo
Bence arkadaş, kargo ücretine ek olarak vergi de veriyor muyuz diye sormuş.
 
Gümrükte verdiğiniz vergi % 18 . Bunun dışında eğer alış verişiniz 1500 €'yu geçiyorsa ekstra bir vergi daha geliyor. Bunun sebebi ticari sınırı
geçmiş olduğunuzdan. Onun dışında ekstra bir vergi yok.%18 vergi artı gümrüğe sunma ücreti ödenir.Çok alış veriş yaptım bunun dışında bir artı vergi ödemedim.
 
Arkadaşlar merhaba wiggleda 30 dolarla satılan ürün TL olarak kaça gelir ?
Arkadaşlar merhaba wiggleda 30 dolarla satılan ürün TL olarak kaça gelir ?
Vergi kargo vb toplam
 
Arkadaşlar merhaba wiggleda 30 dolarla satılan ürün TL olarak kaça gelir ?

Vergi kargo vb toplam
30 dolar + 5 Dolar Kargo + %20 (İngiltere AB ülkesi olmadığı için) vergi yani 6 dolar = İçler dışlar çarpımı 41 dolar.
 
Arkadaşlar merhaba,
Dahan önceden de wiggle’dan birkaç kez siparişim olmuştu. Toplam tutarı 130$ Olan 8 ader dış lastik siparişi verdim. Bu sefer ptt uluslararası posta işleme merkezinden adresime bir adet mektup geldi. Kolinin gümrük muayenesinden geçmek üzere ambarda tutulduğunu ve benim 7 gün içinde başakşehire bizzat gitmem gerektiği yazıyor.
Bununla karşılaşan oldu mu öncesinde? Neden böyle bir durum olmuş olabilir, bizzat gitmeden bir şekilde çözebiliyor muyuz bu durumu?
3F675A65-BBF9-4042-9EFA-96F3957CAA91.jpeg
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: M.İhsan
Arkadaşlar merhaba,
Dahan önceden de wiggle’dan birkaç kez siparişim olmuştu. Toplam tutarı 130$ Olan 8 ader dış lastik siparişi verdim. Bu sefer ptt uluslararası posta işleme merkezinden adresime bir adet mektup geldi. Kolinin gümrük muayenesinden geçmek üzere ambarda tutulduğunu ve benim 7 gün içinde başakşehire bizzat gitmem gerektiği yazıyor.
Bununla karşılaşan oldu mu öncesinde? Neden böyle bir durum olmuş olabilir, bizzat gitmeden bir şekilde çözebiliyor muyuz bu durumu?
275324 dosyayı görüntüle
Bu bazen olabiliyor yani sizin siparişinizle ilgili bir durum değil. Bazen gümrük memuru kolinin içinde faturayı bulamıyor ya da firma göndermemiş oluyor o nedenle vergisini hesaplayamadıkları için böyle bir evrak gönderiyorlar. Kağıtta yazan mail adresine ürünün sipariş formunu, kredi kartınızda görünen tutarı ve nüfus cüzdanınızın fotoğrafını ekleyerek gönderin 1-2 gün içerisinde verdiğiniz takip ekranına yansır ve ürününüz teslim edilir.
 
Arkadaşlar merhaba,
Dahan önceden de wiggle’dan birkaç kez siparişim olmuştu. Toplam tutarı 130$ Olan 8 ader dış lastik siparişi verdim. Bu sefer ptt uluslararası posta işleme merkezinden adresime bir adet mektup geldi. Kolinin gümrük muayenesinden geçmek üzere ambarda tutulduğunu ve benim 7 gün içinde başakşehire bizzat gitmem gerektiği yazıyor.
Bununla karşılaşan oldu mu öncesinde? Neden böyle bir durum olmuş olabilir, bizzat gitmeden bir şekilde çözebiliyor muyuz bu durumu?
275324 dosyayı görüntüle
8 adet aynı veya benzer üründen getirtmiş olmanıza takılmış olabilirler. Bu konuda belli bir kota var ve belirli sayının üzerinde alım yaptığınızda gümrük memuru ticaretle uğraştığınızı düşünüp kolayca gümrükten geçirmeyebiliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat B.
8 adet aynı veya benzer üründen getirtmiş olmanıza takılmış olabilirler. Bu konuda belli bir kota var ve belirli sayının üzerinde alım yaptığınızda gümrük memuru ticaretle uğraştığınızı düşünüp kolayca gümrükten geçirmeyebiliyor.
Son yıllarda 30 adet iç lastik aldığımız ve 400 dolar üstü siparişlerimiz oldu, hiçbirinde böyle bir sorun yaşamadık ama yıl içerisinde birkaç defa bu kağıdın geldiği oluyor. Belirttiğim mail gönderilirse sorunsuz bir şekilde paket teslim edilecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: necmeddin ve E.D
Son yıllarda 30 adet iç lastik aldığımız ve 400 dolar üstü siparişlerimiz oldu, hiçbirinde böyle bir sorun yaşamadık ama yıl içerisinde birkaç defa bu kağıdın geldiği oluyor. Belirttiğim mail gönderilirse sorunsuz bir şekilde paket teslim edilecektir.
Çok teşekkürler, mail ile dediğiniz belgeleri gönderip süreci takip edeyim
 
Bu bazen olabiliyor yani sizin siparişinizle ilgili bir durum değil. Bazen gümrük memuru kolinin içinde faturayı bulamıyor ya da firma göndermemiş oluyor o nedenle vergisini hesaplayamadıkları için böyle bir evrak gönderiyorlar. Kağıtta yazan mail adresine ürünün sipariş formunu, kredi kartınızda görünen tutarı ve nüfus cüzdanınızın fotoğrafını ekleyerek gönderin 1-2 gün içerisinde verdiğiniz takip ekranına yansır ve ürününüz teslim edilir.

Böyle durumlarda ödeme belgesi ya da fatura görüntüsü istiyorlar mail olarak. Bizzat gidilmesine gerek yok. Farklı bir şey için çağrılmıştır.
 
Böyle durumlarda ödeme belgesi ya da fatura görüntüsü istiyorlar mail olarak. Bizzat gidilmesine gerek yok. Farklı bir şey için çağrılmıştır.

bugün maili attım ama kabul etmediler. Bizzat gitmem gerekiyormuş.İşi gücü bırakıp gideceğim mecbur.
 
  • Beğen
Tepkiler: makaram
Merhaba arkadaşlar wiggleden almış olduğum pedalin kalinde hasar oluştu ben de wiggle a fotosunu atıp dilim döndüğünce derdimi anlattım.
Şöyle bir cevap aldım

Sorry to learn your Look Keo Classic 3 Pedals has developed a fault. To get the quickest resolution for you, We are going to pass your details over to our Warranty Team who will review your claim and contact you directly within the next 2-3 working days. Before doing so, we just need to gather some more information from you. Please can you send us through the following:

Description of the fault including how long this has been happening and any maintenance that has taken place
Preferred resolution if a repair is not possible - replacement, refund in vouchers or monetary refund (only available within 30 days of purchase)

ürün sipariş edeli 30 günü geçti, İngilizcem de yeterli değil çeviri ile anlayamadım tam seçim yapmam mı isteniyor yardımcı olabilir misiniz?
 
Merhaba arkadaşlar wiggleden almış olduğum pedalin kalinde hasar oluştu ben de wiggle a fotosunu atıp dilim döndüğünce derdimi anlattım.
Şöyle bir cevap aldım

Sorry to learn your Look Keo Classic 3 Pedals has developed a fault. To get the quickest resolution for you, We are going to pass your details over to our Warranty Team who will review your claim and contact you directly within the next 2-3 working days. Before doing so, we just need to gather some more information from you. Please can you send us through the following:

Description of the fault including how long this has been happening and any maintenance that has taken place
Preferred resolution if a repair is not possible - replacement, refund in vouchers or monetary refund (only available within 30 days of purchase)

ürün sipariş edeli 30 günü geçti, İngilizcem de yeterli değil çeviri ile anlayamadım tam seçim yapmam mı isteniyor yardımcı olabilir misiniz?
Daha detaylı bilgi vermenizi rica ediyorlar. 30 günü geçen sürelerde para iadesi veya kupon tanımlama yapamayız ürünü olumlu sonuçlanırsa yeniden göndeririz diyorlar.
 
Merhaba arkadaşlar wiggleden almış olduğum pedalin kalinde hasar oluştu ben de wiggle a fotosunu atıp dilim döndüğünce derdimi anlattım.
Şöyle bir cevap aldım

Sorry to learn your Look Keo Classic 3 Pedals has developed a fault. To get the quickest resolution for you, We are going to pass your details over to our Warranty Team who will review your claim and contact you directly within the next 2-3 working days. Before doing so, we just need to gather some more information from you. Please can you send us through the following:

Description of the fault including how long this has been happening and any maintenance that has taken place
Preferred resolution if a repair is not possible - replacement, refund in vouchers or monetary refund (only available within 30 days of purchase)

ürün sipariş edeli 30 günü geçti, İngilizcem de yeterli değil çeviri ile anlayamadım tam seçim yapmam mı isteniyor yardımcı olabilir misiniz?
Şikayetinizi garanti ile ilgilenen departmana ileteceklermiş, sizinle 2-3 iş günü içerisinde direk olarak o departman iletişime geçecekmiş.

Ancak bunu yapmadan önce sizden bazı bilgileri istiyorlar:
1- Sorunun tam olarak açıklaması, ne zaman meydana geldiği ve herhangi bir tamir işlemi görüp görmediği.
2- Eğer tamir mümkün olmazsa, yenis ile değişim, kod ile para iadesi yada para iadesi (Satın alma işleminden sonra sadece 30 gün içinde geçerli) hangisini istediğinizi soruyor

Bu bilgileri kendilerine yollamalısınız.
 
Son düzenleme:
Wiggle da gönderimi bekleyen arkadaşlar Solmaz Ticaretten Murat Çiftçi Bey ile (Skynet ten yapılıyorsa gönderim) iletişime geçip TC kimlik numaralarını ibraz etsinler bekleyen ürünlerin çoğu TC kimlik numarası olmamasından kaynaklanıyor büyük ihtimalle. 15 Kasım da sipariş verdiğim lastikler uzun süre beklemede kalınca olayı anladım olayı çözdükten sonra 25 inde hareket gördü ve 30 unda İstanbul a ulaştı.
 
Bu skynet gönderileri yüzüden artık wiggle la alışverişi kestim ben.. en son 45 gün önce bi siparişim oldu.. siparişi 2 parça olarak göndermiş wiggle.. İlk parça 10 gün sonra elime ulaştı. Daha önce farklı kişilerin de başına gelmiş benzer durum. Faturayı 2 parçaya da ayrı ayrı iliştirdikleri için vergiyi 2 kez ödüyorsun haliyle. Ben de 2. parça gelmeden wiggle ile iletişime geçtim durumu anlattım. Karşılıklı uzun yazışmaların sonunda paketi DDP olarak (tüm gümrük ve vergi masrafları gönderici tarafından ödeniyor) göndermeye karar verdiler. Ve henüz paketimi almış değilim bekliyorum..
 
Herkese merhaba,
Wiggle dan önceden yaptığım alışveriş 15 günde elime ulaştı. Hatta türkiyeye varması 5 gün demedi(1 ada 1 kıta geçti) ama koskoca ptt nin bana getirmesi 10 gün (500km tek karayolu) sürdü.
Neyse şimdiki alışveriş için skynetten şöyle bi mail gelmiş. Direkt cevapladım ben maili ama sonuç alabilir miyim?
Screenshot_20211213-222925_Gmail.jpg
 
Geri