Scudo Sports

Wiggle

Scudo
Bana uymadığı için Wiggle' dan aldığım kaskı bugün iade ettim. Toplam paket 1.200 gram geldi. Koli vs dahil... PTT ne kadar aldı dersiniz?... 110 TL... göndeme ücreti. Mal iade etmeyi düşünenler iyi düşünsün bence. Gelirken zaten gümrük ödemiştik. Bu işten devlet karlı çıktı.
 
  • İnanılmaz
Tepkiler: Adrenalin26
Bana uymadığı için Wiggle' dan aldığım kaskı bugün iade ettim. Toplam paket 1.200 gram geldi. Koli vs dahil... PTT ne kadar aldı dersiniz?... 110 TL... göndeme ücreti. Mal iade etmeyi düşünenler iyi düşünsün bence. Gelirken zaten gümrük ödemiştik. Bu işten devlet karlı çıktı.
Bu yüzden iade den vazgeçtim, Gerçi sizin ufak gelmiş, fazla şansınız yok, ben artık o kabarık kısım kalkarsa yapıştırırım tekrar.
 
  • Beğen
Tepkiler: ZirZop
Bu yüzden iade den vazgeçtim, Gerçi sizin ufak gelmiş, fazla şansınız yok, ben artık o kabarık kısım kalkarsa yapıştırırım tekrar.

Ben kaskta bir sıkıntı olduğunu görmüyorum üzerine yapılan kaplamada çok az bir açıklık var gibi yapıştırılabilir. Bu yönde karar almanız mantıklı olmuş
 
04 Feb 2021:00London - UNITED KINGDOMIn Transit to Destination
03 Feb 2019:00London - UNITED KINGDOMIn Transit to Destination
03 Feb 2015:42London - UNITED KINGDOMSorted to Destination
03 Feb 2015:38London - UNITED KINGDOMSorted to Destination
30 Jan 2016:25London - UNITED KINGDOMOn Hold - Required Consignee ID/Tax Number
30 Jan 2015:12London - UNITED KINGDOMArrived Hub
30 Jan 2015:11London - UNITED KINGDOMArrived Hub

Verdiğim sipariş Londra'yı hatmediyor sanırım :) Henüz gelmedi, çifter dikiş tüm aşamaları geçiyor. Solmazlar da bu ekrandan başka bilgi veremiyor. Beklemeye devam artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: ZirZop
@Pureal 3 Şubat' ta Türkiye yönüne yola çıkmış. 3-4 gün içinde İstanbul' da olur. 2 gün kadar gümrükte oyalanır. 2 gün içinde de size gelir. Toplamı siz yaparsınız. Araya cumartesi pazar giriyor, onu da eklemek gerekebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Pureal
Arkadaşlar ben şu anda ne yapmalıyım?
Yaklaşık 3 hafta önce 1 jant seti ve 5 parça bisiklet gereçleri aldım. Bunları 2 paket halinde göndermişler.Paketin birisinde Jant seti var.
Paketin birisi 1 hafta önce bana ulaştı. JS gelmedi.
Bu arada hem skynet hem de wiggle sayfalarına teslim edildi (Arrived) ibaresi yazıldı.
SkyNet TR'yi aradım. Paketin kaybolduğu söylendi. Araştıracaklarını bildirdiler.
Wiggle'a da paketimi teslim almadığımı bildiridim. Araştırıp 24 saat içinde sonuç bildireceğiz dediler.
Ancak 1 haftadır ne wiggle tarafından ne de skynet tarafından geri dönüş olmadı.
Bugün skynet TR'yi aradım. 28 gün içerisinde para iadesi yapılacağını söylediler. Ancak yazılı hiç bir evrak sunmuyorlar.
Daha önce böyle bir şey başına gelen oldu mu?
 
Arkadaşlar ben şu anda ne yapmalıyım?
Yaklaşık 3 hafta önce 1 jant seti ve 5 parça bisiklet gereçleri aldım. Bunları 2 paket halinde göndermişler.Paketin birisinde Jant seti var.
Paketin birisi 1 hafta önce bana ulaştı. JS gelmedi.
Bu arada hem skynet hem de wiggle sayfalarına teslim edildi (Arrived) ibaresi yazıldı.
SkyNet TR'yi aradım. Paketin kaybolduğu söylendi. Araştıracaklarını bildirdiler.
Wiggle'a da paketimi teslim almadığımı bildiridim. Araştırıp 24 saat içinde sonuç bildireceğiz dediler.
Ancak 1 haftadır ne wiggle tarafından ne de skynet tarafından geri dönüş olmadı.
Bugün skynet TR'yi aradım. 28 gün içerisinde para iadesi yapılacağını söylediler. Ancak yazılı hiç bir evrak sunmuyorlar.
Daha önce böyle bir şey başına gelen oldu mu?
Yanlış anladıysam düzelt lütfen. Skynet sana 28 gün içinde iade yapılacak dedi ancak yazılı evrak vermiyor doğrumu?
 
İyide yazılı evrak vermiyor dediğin aracı kargo şirketi, sana 28 gün sonra iade olur demesi muhtemelen tecrübelerinden kaynaklı. Senin muhattap alacağın yer Wiggle aracı kargo şirketi değil. Wiggle yazdım demiştin, cevap alamadı isen yeniden yaz yada direk canlı destek hattına yaz daha çabuk cevap alırsın.
 
İndirim günlerinde ihtiyacım olan 2 parça malzeme aldım, fakat bana 1 parça göndermişler, göndermedikleri diğer parçanın vergisini de ödemek zorunda kaldım. "Ürün bana teslim edilene kadar, kargomu eksik gönderdiklerini bilmiyordum."
Başladık mesajlaşmaya... önce "bekle ürünün gelecek, yolda" vs. dediler.
Sonra; şu güne kadar bekle vs., daha sonra yine; bekle, bekle araştırıyoruz, bekle vs. diye mail attılar.
Bu süreçte hiçbir şey yaptıkları yok, sadece sizi oyalıyorlar. Yazışmalar 1 ay sürdü.
En sonunda "Ürün size gelirken yolda kaybolmuş." dediler. Para mı istersin, alışveriş kuponu mu dediler.
İkisini de istemiyorum, aldığım ürünü yoksa emsalini gönderin, gümrüğünü de siz ödeyin dedim.
Ürün elimizde kalmamış deyip, parayı kartıma iade etmişler. Fazladan ödediğiniz gümrük vergisini de siz kendiniz halledeceksiniz diye mail atmışlar.

Yorumu sizlere bırakıyorum...

Daha önce detaylı ve uzun bir şekilde konuyu yazmıştım, forumda son datalar silinince o yazımda kaybolmuş. Aynı durumu yaşayan diğer arkadaşların yazdıkları sıkıntıları da kaybolmuş. İkinci kolinin kaybolması "aslında hiç olmaması" konusu son ayların modası. Başınıza gelmediyse bile, her an gelebilir.

Bu firma ya bizi dolandırıyor "TR müşterilerini", ya firma çalışanları firmayı dolandırıyor, ya da firma bilinçli olarak uçak firmalarının overbooking "fazla bilet satışı" gibi bir sistem uygulayıp, sonunda "kargonuz kaybolmuş" numarası çekiyor. Mesela stoğunda 500 jant var, bakıyor 800 kişi sepetine eklemiş, hepsinin siparişlerini onaylıyor, paralarını kartlardan çekiyor, ürünü eline ulaşmayan masum köylüyü "özür dileriz, inceleyeceğiz, inceliyoruz vs. diyerek haftalarca oyalıyor, sonunda kargonuz kaybolmuş al paranı iade ettik deyip süreci saygısız bir biçimde sonlandırıyor." Genelde ilk kargo kolisiyle birlikte tüm siparişin vergilerini de ödemiş oluyorsunuz, gümrüğe gelmeyen koliniz için fazladan ödediğiniz o parayı alabilmek asıl başarı oluyor, alan arkadaşlar olduğu gibi alamayan arkadaşlarda var.

Kargonuz kaybolmuyor, 2. koli aslında hiç yok !
Birinci kolinin üzerine hem birinci, hemde ikinci kolinin barkodunu yapıştırdıkları bile oluyor.
Gümrük firmasını arıyorsun, satan firmayı arayın diyor, satıcı firmayı arıyorsun, fazla ödediğiniz vergiyi gümrük firmasıyla halledeceksiniz diyor.
Son 3 aydır yoğun bir şekilde bu firma, hep aynı sistemi kullanarak bizleri mağdur ediyor, ve haksız yere çektiği paralarımızı aylarca elinde tutup, maliyetsiz "faizsiz" bir şekilde muhassebesini finanse ediyor.
Firma ilk dakikada zaten konuyu biliyor, fakat tezgah ya, önce bekleyin kargonuz gelecek diyor, sonra sabrınıza çok çok teşekkürler ediyorlar, sonra çok ciddi araştırmalar yapıyoruz vs. diyorlar mailler böyle uzayıp gidiyor. Aldığınız indirimli ürün kalmadığı için de, muadilini isteseniz bile zorla kartınıza para iadesi yapıyorlar.

Şimdi bu yazımın altına; Firma söyle iyi, böyle iyi, hiç korkmayın ben hep alıyorum, hiç sorun çıkmaz diye, heyecanla yazan arkadaşlar olacaktır. Onların da motivasyonlarını anlayabilmeyi çok istiyorum...
 
Son düzenleme:
Daha önce detaylı ve uzun bir şekilde konuyu yazmıştım, forumda son datalar silinince o yazımda kaybolmuş. Aynı durumu yaşayan diğer arkadaşların yazdıkları sıkıntıları da kaybolmuş. İkinci kolinin kaybolması "aslında hiç olmaması" konusu son ayların modası. Başınıza gelmediyse bile, her an gelebilir.

Bu firma ya bizi dolandırıyor "TR müşterilerini", ya firma çalışanları firmayı dolandırıyor, ya da firma bilinçli olarak uçak firmalarının overbooking "fazla bilet satışı" gibi bir sistem uygulayıp, sonunda "kargonuz kaybolmuş" numarası çekiyor. Mesela stoğunda 500 jant var, bakıyor 800 kişi sepetine eklemiş, hepsinin siparişlerini onaylıyor, paralarını kartlardan çekiyor, ürünü eline ulaşmayan masum köylüyü "özür dileriz, inceleyeceğiz, inceliyoruz vs. diyerek haftalarca oyalıyor, sonunda kargonuz kaybolmuş al paranı iade ettik deyip süreci saygısız bir biçimde sonlandırıyor." Genelde ilk kargo kolisiyle birlikte tüm siparişin vergilerini de ödemiş oluyorsunuz, gümrüğe gelmeyen koliniz için fazladan ödediğiniz o parayı alabilmek asıl başarı oluyor, alan arkadaşlar olduğu gibi alamayan arkadaşlarda var.

Kargonuz kaybolmuyor, 2. koli aslında hiç yok !
Birinci kolinin üzerine hem birinci, hemde ikinci kolinin barkodunu yapıştırdıkları bile oluyor.
Gümrük firmasını arıyorsun, satan firmayı arayın diyor, satıcı firmayı arıyorsun, fazla ödediğiniz vergiyi gümrük firmasıyla halledeceksiniz diyor.
Son 3 aydır yoğun bir şekilde bu firma, hep aynı sistemi kullanarak bizleri mağdur ediyor, ve haksız yere çektiği paralarımızı aylarca elinde tutup, maliyetsiz "faizsiz" bir şekilde muhassebesini finanse ediyor.
Firma ilk dakikada zaten konuyu biliyor, fakat tezgah ya, önce bekleyin kargonuz gelecek diyor, sonra sabrınıza çok çok teşekkürler ediyorlar, sonra çok ciddi araştırmalar yapıyoruz vs. diyorlar mailler böyle uzayıp gidiyor. Aldığınız indirimli ürün kalmadığı için de, muadilini isteseniz bile zorla kartınıza para iadesi yapıyorlar.

Şimdi bu yazımın altına; Firma söyle iyi, böyle iyi, hiç korkmayın ben hep alıyorum, hiç sorun çıkmaz diye, heyecanla yazan arkadaşlar olacaktır. Onların da motivasyonlarını anlayabilmeyi çok istiyorum...

Dedikleriniz doğru değil demiyorum.
Ben de şöyle ifade edeyim. Siparişleri kimin ilk ihtiyacı varsa onun kartı ile alıyoruz. Bu şekilde sanırım, jant, grup set gibi büyük harcamalarla birlikte bir kaç 10 bin dolar alışverişimiz olmuştur. Jantla birlikte yaptığım sipariş sistemde tek koli gibi görünse bile ülkeye 2 kargo halinde geldi. Bir tanesini araştırarak buldum. Bazen bir ürün stok dışı görünüyor ve bana haber ver seçeneğini işaretleyerek bekliyorum, bekliyoruz. Ürün stokta diye mail geliyor ki bunun çoğu zaman sebebi, birinin sepetinden çıkarması... Akşam alırım diyorum tekrar stok dışı olmuş. Yine bekliyorum ve tekrar stoğa girince alıyorum, alıyoruz.

Sizin dediğiniz doğru olsa her ürün her an stokta görünür, ürünü alırız ve bu sorunu yaşarız. Son 3 senedir sayısız alışveriş yaptık, bir kez başımıza gelmedi.

Yazdıklarınız doğru değil diyemem ama şu stokta olmayan ürünü satma kısmı çok mantıklı gelmiyor. Düşüncemi ifade etmek istedim.
 
@asibol wiggle da skynet de şu sıralar çok vurdumduymaz davranıyor maalesef. Soru soruyorum bana sorduğumdan alakasız geçiştirme amaçlı standart cevaplardan gönderiyorlar. Skynet ve Solmaz da benim takip ekranından gördüğümden farklı bir bilgi vermiyor, uçak kazası nedeniyle uçuşlar aksadı diyor 5 gün önce Londra'dan çıktı haydi bir gün uçuş yapamadı ki uçuşları Avrupa yakasına oluyor, diğer 4 gün neden denildiğinde cevap veremiyorlar. Tavsiyem wiggle aracılığıyla süreci devam ettirmeniz ve onların isteklerine göre skynet e baskı kurmaya çalışmanız olacak. 28 gün beklemek dert değil de 28 gün sonra para iadesi yapılmadığında tekrar doğru kişiyi bulup konuyu anlatmak dert, dediğiniz gibi yazılı bir e-posta bile size şu şekilde konuştuk ve bana şu e-postada şu taahhüdü verdiniz demek açısından sizin elinizi güçlendirir, işinizi kolaylaştırır bence.
 
Arkadaşlar kayıp jant setim ile ilgili şöyle bir mail aldım. Sizce hangisini yapmalıyım.
Bir de 2inci seçenekte tam olarak ne demek istiyor? Eğer 2'yi seçersem bana yeniden kaybolan jant setini mi gönderecekler, yoksa aynı değerde başka bir ürün mü sipariş etmeliyim?

Hello Mustafa
Thank you for providing this, it is greatly appreciated.
I can confirm that I have since heard back from the courier regarding the investigation of your delivery. Unfortunately, our delivery partner has declared the wheelset as lost within their network. As they are unable to complete the delivery, we would like to offer you one of the following solutions:
1. A Wiggle voucher, to the value of the order which can be redeemed on site. The voucher code will be issued to you typically within 24 hours.
2. A replacement of the order which will be dispatched via our priority processing service.
3. A refund which can take up to 7 working days to receive.
If you would like to proceed with a replacement order, please confirm your full address and postcode. This is to ensure there are no further problems surrounding your delivery.
If you are having your order delivered to a business address, then please make sure to include the business name.
Please let me know which option you would like to proceed with.
 
  • Beğen
Tepkiler: sccetin
Arkadaşlar kayıp jant setim ile ilgili şöyle bir mail aldım. Sizce hangisini yapmalıyım.
Bir de 2inci seçenekte tam olarak ne demek istiyor? Eğer 2'yi seçersem bana yeniden kaybolan jant setini mi gönderecekler, yoksa aynı değerde başka bir ürün mü sipariş etmeliyim?

Hello Mustafa
Thank you for providing this, it is greatly appreciated.
I can confirm that I have since heard back from the courier regarding the investigation of your delivery. Unfortunately, our delivery partner has declared the wheelset as lost within their network. As they are unable to complete the delivery, we would like to offer you one of the following solutions:
1. A Wiggle voucher, to the value of the order which can be redeemed on site. The voucher code will be issued to you typically within 24 hours.
2. A replacement of the order which will be dispatched via our priority processing service.
3. A refund which can take up to 7 working days to receive.
If you would like to proceed with a replacement order, please confirm your full address and postcode. This is to ensure there are no further problems surrounding your delivery.
If you are having your order delivered to a business address, then please make sure to include the business name.
Please let me know which option you would like to proceed with.
evet 2. seçenek aynı jant setinden tekrar göndeririz diyor anlaşıldığı kadarıyla.
 
Arkadaşlar kayıp jant setim ile ilgili şöyle bir mail aldım. Sizce hangisini yapmalıyım.
Bir de 2inci seçenekte tam olarak ne demek istiyor? Eğer 2'yi seçersem bana yeniden kaybolan jant setini mi gönderecekler, yoksa aynı değerde başka bir ürün mü sipariş etmeliyim?

Hello Mustafa
Thank you for providing this, it is greatly appreciated.
I can confirm that I have since heard back from the courier regarding the investigation of your delivery. Unfortunately, our delivery partner has declared the wheelset as lost within their network. As they are unable to complete the delivery, we would like to offer you one of the following solutions:
1. A Wiggle voucher, to the value of the order which can be redeemed on site. The voucher code will be issued to you typically within 24 hours.
2. A replacement of the order which will be dispatched via our priority processing service.
3. A refund which can take up to 7 working days to receive.
If you would like to proceed with a replacement order, please confirm your full address and postcode. This is to ensure there are no further problems surrounding your delivery.
If you are having your order delivered to a business address, then please make sure to include the business name.
Please let me know which option you would like to proceed with.
Aynı seti yollayacaklar, başka ürün sipariş vermek istiyorsan ilk seçeneği seçmelisin
 
peki arkadaşlar. Aynı seti istersem eğer Solmaz Nakliyat benden gene vergi için havale ister mi sizce?
 
@asibol Wiggle ile olan yazışmanda bunu da konuşmanı, sonrasında da Solmaz üzerinden teyit almanı tavsiye ederim naçizane.
 
  • Beğen
Tepkiler: MakRo ve asibol
peki arkadaşlar. Aynı seti istersem eğer Solmaz Nakliyat benden gene vergi için havale ister mi sizce?
Orası wiggle'ın seti yollandığı zaman kargo üzerindeki faturaya ne yazacağıma bağlı, harhangi bir fiyat yaznaz ise bildiğim kadarı ile vergi ödemezsin. Ilk kargoda ödemiştin sanırım vergileri degilmi? Wiggle yazarak bunu belirt ve sor yeniden VAT ödeyip ödemeyeceğini.
 
  • Beğen
Tepkiler: asibol
vergi bence her türlü çıkar.ürün üzerinde yazmıyor ise kredi kartı extresini istiyorlar
 
Geri