Scudo Sports

vites atmıyor

arkadaşlar H ve L vidası vites ayarı için kullanılmaz. aktarıcı ilk takıldığında sınırlarını belirlemek için kullanılır. dişlinin yukarısından yada aşağısından dışarı zinciri çıkarmasın diyedir. geri kalan vites ayarları teli gererek ya da salarak yapılır bunlar ön vites için vites kolunda arka vites için de arka attırıcıda bulunan ayar vidalarıyla yapılır.
bilginize
 
Scudo
peki ben bişey daha soracagım ekstra olaraktan; vites geçişlerinde maksimum sonuç için (tıkırdama falan olmadan) bu vites değiştiricelirinin ne derece kaliteli olması erekir? alivio değiştiricilerle bunu başarmak mümkünmüdür, yoksa deore en alt sınır mıdır bu kalite için?
 
@İdris ACA

İdris üstad sen bu vites olayını çok iyi biliyorsun bu söylediklerin gibi basit ayarı bilmediğimden eskiden komple vitesin ayarını bozmuştum :) Şimdi sizden birşey rica edeceğim. Yeni vites teli alıp komple ön ve arka vites tellerini değiştirip ruble, ayna, zincir ön ve arka vites attırıcıları mazotla temizleyip tekrar yağlanmasını sağlayıp kişisel bir bakım yapacağım fakat teller değişirken büyük bir ihtimalle vites ayarları bozulacak sadete geleyim vites ayarı baştan sona nasıl yapılır. Bununla ilgili bir link varmı yada burada anlatma imkanın varmı? Yardımcı olursan sevinirim.
 
Geri