mehmetsunu
Kaldato ile sohbeti kestim.
- Kayıt
- 28 Eylül 2011
- Mesaj
- 5.684
- Tepki
- 13.214
- Şehir
- kayseri
- Başlangıç
- 2010—11
- Bisiklet
- Cube
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Sonunda yol bisikleti maceramız yazgının akışında giant tcr advanced ile son buldu. Bir kudret abi model giant tcr sl1 ile başlayan arayış yine bir giantla ama bu kez karbon bir giant tcr adv ile son buldu. Maddi ve ruhani sınırlarımı bilen bir kişi olarak (muhteşem yüzyılda bu söz haddini bil bre densüz olarak geçerdi sanırım) bana en uygun seçeneği buldum. İmkan ve istekleri bir arada buluşturdum optimize ettim. Cevap giant olarak geldi. Yol için yola çıkarken bazı çekincelerim vardı, karbon olmasın istedim endurance bir geometri her zaman sempatime mümayil olmuyordu. Geldiğim noktada her ikisinide kabul etmiştim, insanın kınadığı şey başına gelmedikçe ölmezmiş darbımeseli ile bir kez daha müşerref oldum. Velhasıl bisikletseverler için bir hiç mertebesinde ama bizim için büyük bir adım atmış olduk.
(link)
Giant stiffness yazdığınızda karşınıza çıkan şu adres beni ikna edici oldu. Evet bisikletin kelimenin tam anlamında doğru kullanımıyla vasatı temsil ettiğini biliyordum. Zaten mantık birlikteliğine girmiştik zatıalileriyle. Ne dura acelerde ne sram redlerde gözümüz yoktu. Nohut oda bakla sofa bir bisiklet ile gül gibi geçinip gider idik. Tiagra 4600 grupset bu kez işlev olarak değil ama şekli şemali ile beni benden aldı. Boyalı salon güzelleri gibi değil türkan şoray gibi arıduru bir güzelliği var idi. Hep gümüşi, vintage görünümlü, tok duruşlu setlere meftun olmuş idim. Yüce yaradan karşıma ay parçası gibi bir 4600 set çıkardı. Bisiklet işlevinden çok bu saatten sonra artık tarzımızı yansıtmalı idi. Ne zamandır gözümüz bir pirifaninin ömrünün son demlerinde toprağa baktığı gibi columbus borulu colnagolara bakar idi. Colnago olmadı gümüş setli bir karbon oda olumlu idi. Bisikletin yanında çam sakızı çoban armağanı babında gelen eşantiyon kalpiye pedallar ile ilk dakikalardan itibaren pek sevişemedik, frekanslarımız buluşamadı. 8.3 kg lik ağırlığı kendine güzellik ilahesi olarak banu alkanı seçmiş bir nesil için bundan iyisi şamda kayısı idi. 0 bedenlerden zaten oldum olası hazetmezdik. Dedim ya karşımızda vasat kavramının ete kemiğe bürünmüş giant diye görünmüş hali tebarüz etmiş idi. Onun için ne zipp olmayan jantlarına nede tubular olmayan lastiklerini sorun edindik. Herşeyi ile imkan ve istekleri en optimim noktada buluşturmuş idik. Birde üzerinde ant + protokolünü şeyeden ridesense dalgamotoru gelse idi çokta iyi olacak idi. Yuva boş kaldı.
İlk göz ağrımız olarak kesbeden giant tcr sl için elinden gelen gayreti gösteren @Güray Görkem ve @Kudret Kurtcebe ye şahsınızda teşekkürlerimi bir borç bilirim. Yazının sonunda sizleri yeni velespitim ile başbaşa bırakırken yeniyılda hepinize bol pedallı günler dilerim.
Not:Bisiklet 2015 görünümlü 2016 model ve peşin fiyatı 4300 tl.

(link)
Giant stiffness yazdığınızda karşınıza çıkan şu adres beni ikna edici oldu. Evet bisikletin kelimenin tam anlamında doğru kullanımıyla vasatı temsil ettiğini biliyordum. Zaten mantık birlikteliğine girmiştik zatıalileriyle. Ne dura acelerde ne sram redlerde gözümüz yoktu. Nohut oda bakla sofa bir bisiklet ile gül gibi geçinip gider idik. Tiagra 4600 grupset bu kez işlev olarak değil ama şekli şemali ile beni benden aldı. Boyalı salon güzelleri gibi değil türkan şoray gibi arıduru bir güzelliği var idi. Hep gümüşi, vintage görünümlü, tok duruşlu setlere meftun olmuş idim. Yüce yaradan karşıma ay parçası gibi bir 4600 set çıkardı. Bisiklet işlevinden çok bu saatten sonra artık tarzımızı yansıtmalı idi. Ne zamandır gözümüz bir pirifaninin ömrünün son demlerinde toprağa baktığı gibi columbus borulu colnagolara bakar idi. Colnago olmadı gümüş setli bir karbon oda olumlu idi. Bisikletin yanında çam sakızı çoban armağanı babında gelen eşantiyon kalpiye pedallar ile ilk dakikalardan itibaren pek sevişemedik, frekanslarımız buluşamadı. 8.3 kg lik ağırlığı kendine güzellik ilahesi olarak banu alkanı seçmiş bir nesil için bundan iyisi şamda kayısı idi. 0 bedenlerden zaten oldum olası hazetmezdik. Dedim ya karşımızda vasat kavramının ete kemiğe bürünmüş giant diye görünmüş hali tebarüz etmiş idi. Onun için ne zipp olmayan jantlarına nede tubular olmayan lastiklerini sorun edindik. Herşeyi ile imkan ve istekleri en optimim noktada buluşturmuş idik. Birde üzerinde ant + protokolünü şeyeden ridesense dalgamotoru gelse idi çokta iyi olacak idi. Yuva boş kaldı.
İlk göz ağrımız olarak kesbeden giant tcr sl için elinden gelen gayreti gösteren @Güray Görkem ve @Kudret Kurtcebe ye şahsınızda teşekkürlerimi bir borç bilirim. Yazının sonunda sizleri yeni velespitim ile başbaşa bırakırken yeniyılda hepinize bol pedallı günler dilerim.
Not:Bisiklet 2015 görünümlü 2016 model ve peşin fiyatı 4300 tl.






