Bayramın son günü üsküdardan öylesine yola çıkıp sahilden devam ederek kendimi darıcada bulunca topçulara geçmeye karar verdim . Çok yoğun bir trafikle çalışan arabalı vapurlar dolu gelip boş döndüğünden şansıma birisine binip 20 -25 dakıkada topçulara varıyorum. Buraya kadar 62 km yazdı. Bildik yerler olduğu için buraya kadar fotoğraf çekmedim
(link)
(link)
Topçulardan sırasıyla Karamürsel Gölcük ve İzmit yolunu otobandan takip ediyorum. Başkada yol varmı bilmiyorum
(link)
(link)
(link)
Gayet düzgün ve yokuş içermeyen ancak trafiğin yoğun olduğu otobanın emniyet şeridinden devam ediyorum. İyi bir kondisyonla 30-35 ortalamayla gitmeye gayet müsait bir yol
(link)
(link)
Karamürsele girdim güzel bir yer.
(link)
(link)
(link)
Gölcüğe doğru akıyorum şimdi.
Hernekadar doğal güzellikler varmış gibi görünsede genel olarak tipik bir otoban izlenimi aldım. Gürültü ve trafik, bisiklet kullanıcılarına uygun olmadığı izlenimi uyandırdı bende.
Kıyas yapabilmek için Üsküdar şile otobanının dudullu ayrımındaki bölümünde yer alan stres faktörüne benzettim bu yolu. Şile otobanında seyretmenin daha keyifli olduğunu düşünüyorum
(link)
Gölcük
(link)
(link)
(link)
(link)
Kestane şekeri Kendine has reyhalı bir tadı vardı izmite 8 km kala yol üstünde bir yerde
(link)
Akşam oldu nerdeyse. Burası Marmara denizinin kuyruğunun en uç noktası..
(link)
İstatistikler.
Ortalama 24. 30 kmh
(link)
Toplam mesafe 118 km
(link)
Toplam zaman 4 saat 52 dakika
(link)
Otogar ve eve dönüş
(link)
Genel Değerlendirme
Belki ileride kartepeye çıkarım diye tercih ettiğim bu yolu beğendiğimi söyleyemem yukarıda saydığım sebeplerden ötürü. Ancak yolun düzgün ve temiz olması hızlı gitmeye imkan sağladığınıda belirtmeliyim. Şahsen Tuzla mollafeneri izmit rotasından kartepeye gitmenin stres ve keyif faktörünü olumlu etkileyeceğini düşünüyorum
Saygılar .. Teşekkürler…
(link)
(link)
Topçulardan sırasıyla Karamürsel Gölcük ve İzmit yolunu otobandan takip ediyorum. Başkada yol varmı bilmiyorum
(link)
(link)
(link)
Gayet düzgün ve yokuş içermeyen ancak trafiğin yoğun olduğu otobanın emniyet şeridinden devam ediyorum. İyi bir kondisyonla 30-35 ortalamayla gitmeye gayet müsait bir yol
(link)
(link)
Karamürsele girdim güzel bir yer.
(link)
(link)
(link)
Gölcüğe doğru akıyorum şimdi.
Hernekadar doğal güzellikler varmış gibi görünsede genel olarak tipik bir otoban izlenimi aldım. Gürültü ve trafik, bisiklet kullanıcılarına uygun olmadığı izlenimi uyandırdı bende.
Kıyas yapabilmek için Üsküdar şile otobanının dudullu ayrımındaki bölümünde yer alan stres faktörüne benzettim bu yolu. Şile otobanında seyretmenin daha keyifli olduğunu düşünüyorum
(link)
Gölcük
(link)
(link)
(link)
(link)
Kestane şekeri Kendine has reyhalı bir tadı vardı izmite 8 km kala yol üstünde bir yerde
(link)
Akşam oldu nerdeyse. Burası Marmara denizinin kuyruğunun en uç noktası..
(link)
İstatistikler.
Ortalama 24. 30 kmh
(link)
Toplam mesafe 118 km
(link)
Toplam zaman 4 saat 52 dakika
(link)
Otogar ve eve dönüş
(link)
Genel Değerlendirme
Belki ileride kartepeye çıkarım diye tercih ettiğim bu yolu beğendiğimi söyleyemem yukarıda saydığım sebeplerden ötürü. Ancak yolun düzgün ve temiz olması hızlı gitmeye imkan sağladığınıda belirtmeliyim. Şahsen Tuzla mollafeneri izmit rotasından kartepeye gitmenin stres ve keyif faktörünü olumlu etkileyeceğini düşünüyorum
Saygılar .. Teşekkürler…


