Scudo Sports

Trek'te yaşanan olay :)

Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
@guide


sevgili kardeşim biz size şunu bunu övmeyin onu bunu yapmayın diye bir tabir kullanmıyoruz ,lakin siz kendi kafanızda yaratmış olduğunuz deforme olayına takmışsınız gidiyosunuz ,yaşanılan talihsiz olayı tüm bisiklete binenlerin veya tüm forumdaki arkadaşlarımın duyması sizin eksikliğinizi ortaya çıkartır bizim gocunacak bir durumumuz söz konusu değildir ,sizin fikirlerinize ve görüşlerinize saygı duyuyorum.


saygılar;
 
Scudo
@ByAtilla

Disk sadece yamuksa sürter, yeni alınmış bir bisikletin ise diskleri yamuk olmaz. Eğer yamuk ise ve diskte bir hasar belirtisi yoksa garantiden değiştirilmesi gerekir. Eğer sorun hidrolikte sürtmeyecektir şeklinde size iletildi ise ve bu doğru ise;
a-) O usta bir şey bilmiyor, anlamadığı için sallıyor demektir.
b-) Hidrolik disk satmak ve biraz daha gelir elde etmek için yaptı demektir.

Konuda müdahil değilim, kim doğru söylüyor bilmiyorum. Ancak ilk maddenin çözümünü (disk sürtünme sebebi) hangi tarafın doğru olduğunu bilmek alışverişlerimizdeki tercihimiz adına önemlidir.

Bir diğer olayda yılların bisikletçisi olan biri bisiklet satarken, hemde alan kişilerin boy bilgileri göz önünde iken niye kadro ölçüleri hakkında bilgi vermesin anlamadım

Bisikletleri için alışverişler yapanlar olark her iki taraftan da bilgi rica ediyoruz.
 
Ali Bey , başta beni sırası ile yalancı , karakteri oturmamış , olgunlaşamamış kişi yaptınız . Şimdi de sorunlu kişilik özelliğimi ortaya çıkardınız :) Neymiş asla sorunsuz alışveriş yapamazmışım .

Saygı sınırlarını daha fazla aşmayın isterseniz !

Sizin karakteriniz hakkında yorum yapmıyorum ben dikkat ederseniz .. Hoş yapmama da gerek yok mesajlarınızla yansıtıyorsunuz bunu .


Atillaya cevabınıza geliyim ;

aynakol anahtarından 2 tane harcadınız yeni olmasına rağmen , 3 kişi bisikleti tuttuk üzerine yüklendik , siz anahtarın üzerinde 15 dk en az zıpladınız vs vs . Bisikletimi size bıraktığımda olanlar aşikar , size bisikletmi bıraksın bunların üzerine ? Turgay abi saolsun bisikletlerimizi size bırakmaktan kurtardı ... sonrasını da anlattım size ; daha anahtarı yerine oturttu , saniyesinde aynakol çıktı ve atilla, turgay abi , ben güldük :)

Halen daha karalama ve çamur atma diyebiliyorsunuz ya , pes doğrusu . Benimle dalgamı geçiyorsunuz , yoksa bilinçli şekilde mi diyorsunuz bunu merak ettim . Dalga geçmiyorsanız , benim kişiliğime yönelttiğini ağır ihtamlar aslında size aittir ki olaylara bakış açınız ve tepkilerinize yansıyor .


Dikkat ediniz , sizin ithamlarınız aksine ne kadar olgun ve efendi bir kişiliğim var ; yaşattığınız bu olumsuz olayları firma ve kişi ismi vererek hiçbir yerde dile getirmedim , bu çirkin saldırınız olmasaydı da dile getirmeyecektim. Siz yine kaliteli hizmet anlayışınıza fire vermeden devam edecektiniz :) Burda kelime ve mesaj kalabalığı olmasın diye, detay ve farklı örnekler vermiyorum , vermeyeceğim . Ama Trek Türkiye , Trek Genel Fabrika bunlardan haberdar olacak , elimden geldiğince de bunları yakın çevremle paylaşacağım arkadaşım Emre ile beraber ...

Son olarak mizahi anlamda bile saygılar sunmuyorum size , daha önceki mesajımda ki hatamı yapmayacağım .
 
@suzunkopru


Beyfendi , bisikleti aldığım günden başladı ön disk sürtmesi , çankaya bayisinden aldık bisikletleri .

Lastiklerinin içini bile bindikten sonra silen insanım ben , düşmedim , çarpmadım bisikleti :) gidiyoruz tamirat için , rotoru söküp yamultuyorlar , kaliperlerden ayar yapıyorlar oldu diyorlar gönderiyorlar , yolda biniyorum sürtüyor , tekrar dönüyorum falan filan ... en sonunda rotoru değiştircekler , ellerinde rotor yoktu , kalktılar salak saçma bir bisiklet markasının dandik rotorunu takmaya kalktılar , ya gözünüzü seveyim dedim ne alakası var bu bisiklete bunu takmanın , trek 3900 den çıkarıp bir rotor taktılar , sorun düzelmedi yine ... sen bindikçe fren yaptıkça düzelir dediler , her tur bana işkence oldu , fiykkk fiyk diye diskten sesler çıkıyordu , daha sonra Ali Bey bu işten daha fazla anlıyor dediler , ona götür , ben izmir'in bir ucundayım , Ali Bey bir ucunda ... bu arada bana hidrolik disk takarsam sorunun çözüleceği söylendi , kaç para dediğimde 200-250 civarı bir rakam söylediler , o parayı şimdi vermek istemiyorum dedim , o da disk , bu da disk dedim ... Ali Bey'e gittik , o da değiştirdi yine rotoru , kaliperleri bile değiştirdi yine :) sorun çözülmedi gitti ... bir kaç kere daha gittikten sonra , hidrolik disk taktık orda ... sözde sorun çözülecekti :) bu arada ön fren kablosu çok uzun , onu kısaltamadı bile , kadroya doladığından sürtünmeden kadromun boyasında sorun oluştu ...

Bir turumuzda çok iyi hatırlıyorum , hakanyeşilyurt arkadaşım , ben ve emre ile sasalıya tura gittik , hakanın bisiklet v fren , emre ile ikimizin disk , bir ara disklerimiz ön arka sürtmeye bir başladı , inanın senfoni orkestrası gibiydi ve tüm tur öyle geçti :) gittik sunduya dönüşte, tabi ali bey yoktu , bir arkadaş vardı o ilgilenemedi . daha sonra atilla arkadaşın aynakolu için gittiğimde yaşadığım bu sorunu anlattım , aynakol için nasıl olsa bırakıcaksınız whistle ı , seninkini de bırak hallederim dedi :) ve doğal olarak böyle bir yere bisiklet bırakmadım ...

yaşadığım herşeyin tarih saat ve şahidi var , yalan diyemez kimse anlattıklarıma , eksik anlatıyorsun diyebilir tabi...
 
bu arada hakan da bU foruma üye , yeni tanıştık onunla , tarafsız birisi , okusun bu yazanları ve tarafsız yorumunu , benim haklılığımı onaylayıp onaylamayacağını görün ;)
 
@guide


Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba demek istiyorum ;Forum sitesinde çok fazla bir geçmişim yok, ikinci el bisiklet satmakla başladım forum sitesinde sohbet etmeye . Burada dikkatimi çeken bir husus oldu, sanırım ortada yanlış anlaşılma söz konusudur .''Guide'' özür dilerim isminizi bilmediğim için nick name nizi yazmak zorunda kaldım .Bahsi geçen talihsiz olay gerçekten kişisel inat veya bilerek yapılan bir dururm olmadığının kanaatindeyim çünkü söz konusu geçen firmadan Topel bey; Hüsnü bey ve Ali bey den kıscası Sundu bisiklet firmasından bu güne kadar 4 adet bisiklet aldım ve servis hizmeti almaktayım .bahsi geçen firma bu anlamda şahsıma gerçekten çok fazla özveri göstermektedir .Guide arkadaşımın yaşamış olduğu sorunlar gerçekten şanssızlık eseridir. Bu arada Doruk bisiklet yöneticilerinden Turgay beyle de sohbetimiz olmuştu kendileri beni pek tanımazlar fakat dediğiniz gibi Doruk bisiklet firması ve Turgay bey ,gerçekten tüketici için elinden geleni yapmaktadırlar ben her iki firmadanda alış veriş yapan ve servis hizmeti alan bir tüketici olarak birbirleri arasında fark görmüyorum ve her iki firmadada öncelikle müşteri haklıdır ilkelerini benimsediği kanaatindeyim .Sundu bisiklet bir aile firması olarak tüketicilerinide bu şekilde aileden biri olarak benimseyip yardımlarını esirgemeyen bir firmadır aynı şekilde doruk bisiklet bünyesinde hizmet veren Turgay beyde bu görüşlere sahip ki her gittiğimizde bizlerden yardımlarını esirgememişlerdir.Ben burada şu konuya değinmek istiyorum burada bu tarz tartışmalar yerine bisikletlerimizin güzelliğini ,performansını ve
problem yaşadığımızda nasıl kısa yoldan çözebileceğimizi tarışmalıyız .Burada firmalara yazılan olumsuz yazılar benim fikrimce tüm forum sitesindeki üyelerin canını sıkıcaktır ,takdir edersinizki herkes heryerden ürün ve hizmet almaktadır,memnun olanda var olmayanda işte bu yüzden kişilerin tercihlerini kendilerine bırakalım ve olumsuz yazılara son verelim .Yinede takdir sizindir ,Buradan tüm Sundu bisiklet ailesine ve Doruk bisiklet ailesine sevgilerimi iletmek istiyorum. İzmirde bu ikifirmada olmasa bisiklet ve hizmet alacak doğru düzgün yer yok denecek kadar az..


SEVGİLERİMLE
 
Serdar Bey , öncelikle yeni bisikletinizi güle güle kullanın , başlığınızı açtığınızda okumuştum ;) ayrıca yapıcı nitelikli bu mesajınız için de teşekkür ederim .


Çok ayrıntılı okumamışsınız sanıyorum mesajları. Olumsuz mesajım olmamasına rağmen saldırı ve ağır ithamlara maruz kalan ve ayrıca somut olarak bisiklet aldıktan sonra defalarca mağdur bırakılan benim .


Şimdi tekrar bu tabloya bakarak bana sorunun çözümünün mümkün olabileceğini söyleyebilirmisiniz ? Minimum seviyede ayrıntı ile anlattım ve sorunun çözülmediği aşikar . Ayrıca olumsuz yazı niteliği taşıyor ise bu yazılarım , devam edecektir bu kişiden cevap aldığım sürece mesajlar ...

Muhakkak kişilerin kendi tasarrufundadır alışveriş yapacakları yerler , neden benden etkilensinler ki ? aksine bence faydalı olduğunu düşünüyorum .

Bisikletimi aldıktan sonra dernek gezisine çıktığımda, arkadaşımla bana söylenen sözü burda herkesin huzurunda dile getirmek isterim ; tam yerinden bisiklet almışsınız ! ve dalgaya alındık herkesçe , bisikletlerin kilitli amortisörlü olmadığını ordaki kişiler sayesinde öğrendik ... Ardından surat ifademiz değişmiş olsa gerek ki bize üzülmeyin ilk yaşamadınız bunu dediler ...


İzmir'de çok kaliteli hizmet veren bisikletçiler var , Sarda bike shop , doruk bisiklet , seda bisiklet , motis bisiklet ... Kaliteli hizmet anlayışı kişiden kişiye göre değişmez , bundan sözedebilmek için gerekli kriterlerin tam anlamıyla yerine getirilmesi lazım.

Doruk bisiklet ve motis bisiklet ile defalarca alışverişim olmuştur , sorunlarımı çözenlerde onlardır .

Mağduriyetimi dile getirip , Sundu bisiklet kötüdür , herkes doruk bisiklet ve motis bisiklete deseydim , eleştiri kabul edebilirdim , ama bu pozisyonda yorum ve eleştiri takdir edersiniz ki kabul etmiyorum .


Seviyeli ve yapıcı mesajınız için tekrar teşekkür ederim , umarım bir bisiklet turunda beraber pedallarız , saygılarımı sunarım .
 
@guide


Bence bu tarz şeylere gerek yok dediğiniz gibi sundu bisikleti herkes biliyor ama sizin bildiğiniz gibi değil burada sadece sizi dinliyoruz ,karşı tarafıda dinlemek lazım öyle müşteri profilleri varki insanı çileden çıkartır .Bende bir esnaf olarak söylüyorum bunu belkide o esnaf arkadaşların tahammül derecelerini çok fazla zorladınız ! bilemiyorum ;fakat yıllardır alış veriş yaparım Sundu bisiklet ten söylediğiniz gibi bir olaya ne tanık oldum nede öylebir şey yaşadım .ayrıca kendileriyle müşteri olarak tanıştım ve ilerleyen zaman içerisinde samimiyetimiz artmış durumda Sundu bisiklet firmasının 30 000 i aşkın müşteri porföyü olduğunu biliyorum anlatmış olduğunuz gibi bir firma olsaydı bu kadar müşteri portföyüne sahip bir firma olmazdı . Burada sizin yanlışınız vardır diye düşünüyorum ...
 
@cagdasaydogan


KESİNLİKLE SİZE KATILIYORUM ÇAGDAŞ BEY ;FİRMANIN YAKLAŞIMINDAN VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİ SAĞLAMASINDAN DOLAYI ÇOK MEMNUNUM KALDIKİ ÇALIŞMIŞ OLDUĞUM ŞİRKETTEKİ ARKADAŞLARLA BİRLİKTE 8 ADET BİSİKLET ALDIK SON DERECE İYİ ESNAFLAR VE DÜRÜSTLER BEN BURADA SORUNU GUİDE ARKADAŞIMDA BULUYORUM....
 
Kamil Bey , siz hangi deneyiminizle ve bilginiz ile benim sorunlu olduğumu beyan edebiliyorsunuz ki ?

Bugüne kadar bir tane daha sorunlu alışveriş yaşadım o da benim hatamdı , gidip çin telefonu almamdı ...

Sorun olmayınca herşey güzeldir , önemli olan devamlı ve çözülemeyen sorun ...

Yazdıklarınızı benim sorunumla alakalı olarak kayda değer bulmuyorum , ama yorumlarınıza saygı duyuyorum ;) selamlarımla.
 
@kamilyaglioglu


Bende Sundu bisiklet müşterilerinden olarak,Böyle bir durumun olmayacağı kanaatindeyim .Sundu bisiklet bu sektörün ileri gelen firmalarından biridir,ve ticari çalışma prensiplerinde çalışkan ,başarılı , müşteri için elinden gelen her şeyi yapan bir firmadır.İzmir ilinin ilk shop & shop mağzalarındandır ve gün geçtikçe kendini yenilemiş dürüstlüğü ile müşterilerine güven telkin etmiş dürüst bir firmadır...


Bisiklet demek özgürlük demek.
 
Püff amma yarası varmış Ali efendinin ya :) foruma üye olmaya gerek yok bu yazıları yazmak için ...


Biliyoruz , İzmir'de ve Türkiye'de müşteri memnuniyeti bakımından en iyi Sundu bisiklettir ! Benim yaşadığım sorunlar aslında yok , bende hayal ürünü biriyim :) aslında forumda yazdığım mesajlarda yok ...

Komik olmayın artık , sorunlarım çözülmedi , defalarca sorunlarımın çözülmesi için gittim , ama sonuç değişmedi , başka bisiklet firmaları sorunlarımı çözdü ... Anlattığım sorunlar da somut olarak vardı , hayal ürünü değildi . Daha fazla uzatmayın artık , iyice sıkılmaya başladım , sizlerin alışverişleri , işleriniz , düşünceleriniz beni bu konumda açıkçası hiç ilgilendirmiyor ...

Maddenin , işletmenin , hizmetin veya herhangi birşeyin olumlu-olumsuz yönü olması doğaldır, sizin olumlu yönlerini aktarmanız , benim olayımla çelişiyor ve kayda değerlikten uzakta kalıyor , biraz algılamaya çalışın.

Ben de İşyeri sahibiyim , müşteri nedir , iş yeri sahipliği nedir çok iyi bilirim . Pratiği geçelim teknik olarakta eğitimim gereği bu tarz işleri bilirim .

Kimseyle sorunum yok , bisikletimi ordan aldım , sadece bakımlarımı ordan yaptırmacağım artık diyorum , çok taksaydım bu olayları, farklı alternatifler deneyerek sorunumu çözme yoluna gitmezdim . İlgili firmayı karalama çalışmalarına başlardım , daha sonra alternatifleri değerlendirirdim .


Sizler uzattıkça uzamaya devam edecek mesajlarım , daha ne söylemem gerekiyor acaba çok merak ediyorum :)
 
Maalesef tatli baslayan bu konu amacindan sapti, cözümsüz bir döngüye girdi...

Konuyu, konuyu acan ve tartismalarda hic bir rolü olmayan Volkan Özcan kardesimin affina siginarak kilitliyorum.

Bir de son rica;

Konu burada kilitlendiyse, tartisma devam etmesin diyedir. Gidip baska bir yerde bu konuyu tekrar acmayiniz!

Herkese iyi forumlar
 
Durum
Başlık tartışmaya kapatılmıştır.
Geri