Scudo Sports

Trek FX7.5'i Dropbara Çevirme

@inceyasar aklından geçen dönüşümü ben kendi bisikletime uyguladım. 3*8 sti kollar mevcut aktarıcılarınla çalışacaktır. belki ön aktarıcı da biraz sıkıntı yaşayabilirsin. şu an ben yaşıyorum zincir yüksek viteslerde ön aktarıcıya sürtüyor. o kadar sıkıntı yapılacak birşey değil. ön freni mini v frenle değiştirmen gerekecek. arka fren için ise hiçbir fikrim yok. umarım faydalı olmuşumdur.
 
Scudo
@MUSA Ç. Teşekkürler

Bir yandan da Triban bakıyorum belki Fuji’yi elden çıkartıp Triban 3 yada Triban 500 el devam ederim arka fren konusu halen muallak denemeden anlayamayacağız sanırım
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@inceyasar denemek biraz pahalıya mâl olabilir. Bence denemeyin. Safkan bir yol bisikleti almak en iyisi bence.
 
Bu tarz bir degisim dusunenlere gelsin; elimde 2x8 sti kollar ve 50-34 aynakol var. Degerlendirmek isteyenler icin, hesapli bir fiyata verecegim, iletisime gecebiliriz.
 
@inceyasar
Flat gidona ayni boynuz gbi monte edilebilen drob bar eklentileri var piyasada. Belki hevesinizi alma niyetli oyle bisey deneyebilirsiniz.
received_10155891399297487.jpeg

Ben bi ara dusundum ama flat bara uygun vintage vites kollarimdan vazgecemeyecegimden vazgectim
 
Merhabalar;

Ben de bu değişime heves edenlerden biriyim.
Her şeyin fiyatı arttığı gibi bisiklet fiyatları da aldı başını gitti. Piyasada bulunabilir olan içime tek sinen model Carrraro G2 oldu. Fiyatı da 6000 TL bandında. Benim bisiklet değiştirmem de 2021 yılını bulacağı için nasıl bir fiyatla karşılaşacağımı bilmiyorum. Ayrıca önümüzdeki 3-5 yıl içerisinde de bir bisiklete bu kadar para vermek psikolojik olarak beni rahatsız edecek bir durum. Bu nedenle bahsettiğimiz değişimi 1-1.5 yıllık süreçte ben de gerçekleştirmek istiyorum.
Sedona 410 (2017) bisikletim var. Amacım bir yol bisikleti yapmak değil; gravel gibi her yola girebileceğim ve drop bar hissini yaşayabileceğim bir alete evirmek istiyorum. Hız gibi bir niyetim de yok. Sebebi de hem kilo hem de yüksek hızlardaki yaşadığım korku :) Daha 3x8 vitesi görmek nasip olmadı :koptum:

Değişimle ilgili 1.5 yıl içerisindeki planım şu şekilde;

1. Lastik Değişimi (40C lastik takılı; 35C zırhlı lastik alacağım)
2. Fren Sistemi Değişimi (Önemli olan ve sormak istediğim bu: İleride drop bar'a geçeceksem şimdiden hangi fren sistemini alıp takmak doğru olacaktır; iki defa fren sistemi değiştirmeyeyim)
3. Claris veya Microshift 3x8 STI Kollar
4. Drop Bar (Gravel bir drop bar bulabilir miyim veya alacağım STI kollar uyumlu olacak mıdır? [Gravel/Tour bisikletlerde ön tarafa çanta vb. şeyler bağlandığı için kollar daha açılı konumlandırılmakta diye biliyorum])

Forumdaki bilgili arkadaşlardan yanlış bildiğim şeyler varsa düzeltmelerini ve bana bu konuda yol göstermelerini rica ederim. Sağlıklı günler herkese :)
 
Merhabalar;

Ben de bu değişime heves edenlerden biriyim.
Her şeyin fiyatı arttığı gibi bisiklet fiyatları da aldı başını gitti. Piyasada bulunabilir olan içime tek sinen model Carrraro G2 oldu. Fiyatı da 6000 TL bandında. Benim bisiklet değiştirmem de 2021 yılını bulacağı için nasıl bir fiyatla karşılaşacağımı bilmiyorum. Ayrıca önümüzdeki 3-5 yıl içerisinde de bir bisiklete bu kadar para vermek psikolojik olarak beni rahatsız edecek bir durum. Bu nedenle bahsettiğimiz değişimi 1-1.5 yıllık süreçte ben de gerçekleştirmek istiyorum.
Sedona 410 (2017) bisikletim var. Amacım bir yol bisikleti yapmak değil; gravel gibi her yola girebileceğim ve drop bar hissini yaşayabileceğim bir alete evirmek istiyorum. Hız gibi bir niyetim de yok. Sebebi de hem kilo hem de yüksek hızlardaki yaşadığım korku :) Daha 3x8 vitesi görmek nasip olmadı :koptum:

Değişimle ilgili 1.5 yıl içerisindeki planım şu şekilde;

1. Lastik Değişimi (40C lastik takılı; 35C zırhlı lastik alacağım)
2. Fren Sistemi Değişimi (Önemli olan ve sormak istediğim bu: İleride drop bar'a geçeceksem şimdiden hangi fren sistemini alıp takmak doğru olacaktır; iki defa fren sistemi değiştirmeyeyim)
3. Claris veya Microshift 3x8 STI Kollar
4. Drop Bar (Gravel bir drop bar bulabilir miyim veya alacağım STI kollar uyumlu olacak mıdır? [Gravel/Tour bisikletlerde ön tarafa çanta vb. şeyler bağlandığı için kollar daha açılı konumlandırılmakta diye biliyorum])

Forumdaki bilgili arkadaşlardan yanlış bildiğim şeyler varsa düzeltmelerini ve bana bu konuda yol göstermelerini rica ederim. Sağlıklı günler herkese :)
Selamlar hocam. Daha evvel 3 ayri bisikleti dropbar olarak dönüşüm yapmis biri olarak tavsiye ederim. Guzel sonuclar aliyorsunuz.
Su an maddi bir aciliyetten dolayi elimdeki dropbar dönüşüm setini satılık olarak ilana koydum. Butcene uyarsa kacirma derim. Sti fren kollari v fren ve mekanik disk uyumlu :)

Tur bisikleti dropbar dönüşüm seti
 
Bende tam şöyle bir katlanır yapma arefesindeyim bakalım ne çıkacak ortaya.
 
Selamlar hocam. Daha evvel 3 ayri bisikleti dropbar olarak dönüşüm yapmis biri olarak tavsiye ederim. Guzel sonuclar aliyorsunuz.
Su an maddi bir aciliyetten dolayi elimdeki dropbar dönüşüm setini satılık olarak ilana koydum. Butcene uyarsa kacirma derim. Sti fren kollari v fren ve mekanik disk uyumlu :)

Tur bisikleti dropbar dönüşüm seti

Merhaba hocam, ilanını yeni gördüm :) Şu an için bunlar erken ama gidonu düşünebilirdim. Fakat yine de biraz daha dik bir oturuş pozisyonu istediğim ve gidon seçimini bilmediğim için bana uygun olacak gidon hangisidir bilemiyorum. Sizin ve forumdaki arkadaşların yardımına ihtiyacım olacak.
Doğru gidon şeklini bulduktan sonra forum içinden alış veriş yapmak en içime sineni zaten :)
 
Merhaba hocam, ilanını yeni gördüm :) Şu an için bunlar erken ama gidonu düşünebilirdim. Fakat yine de biraz daha dik bir oturuş pozisyonu istediğim ve gidon seçimini bilmediğim için bana uygun olacak gidon hangisidir bilemiyorum. Sizin ve forumdaki arkadaşların yardımına ihtiyacım olacak.
Doğru gidon şeklini bulduktan sonra forum içinden alış veriş yapmak en içime sineni zaten :)
Oturuş seklinin gidonla bir alakasi yoktur. Bisikletin geometrisi ve kadro boyunun sizinle uyumlu olmasiyla alakalidir.
Tabi ki gidon genişliği sizin omuz ölçunuze uyumluda olmalidir
 
  • Beğen
Tepkiler: cemkurkcu
Geri