Scudo Sports

Teşekkürler(!) delta

ibrahim26

Daimi Üye
Kayıt
24 Nisan 2007
Mesaj
260
Tepki
31
Şehir
İstanbul
uzun zamandır düz pedala binen biri olarak artık spd'ye geçmenin vakti geldi diye düşünüyordum. pedallarım çoktan hazırdı ama malum öğrenci adamız, bir türlü para biriktirip de kendime bir çift ayakkabı alamıyordum. bir süre sağdan soldan kısarak yeterli bi bütçe ayırdım bu işe ve sonunda karar verdim almaya, daha önce hiç gitmemiştim ama delta bisiklette aradığımı bulacağımı düşündüm ve cumartesi akşamı yolunu tuttum.

ilk kez gittiğim mağazada bir kaç model ayakkabı denedikten sonra bir tanesini almaya karar verdim. Parasını ödedim teşekkür ederek ayrıldım. yurt'a döndüğümde bir heyecanla ayakkabıları giydim; biraz sıktığını farkettim ve doğru numara olup olmadığına karar vermenin en iyi yolunun biraz giyerek dolaşmak olduğunu düşündüm. yarım saat bi saat giydikten sonra ayağımı iyice rahatsız etmeye başlayınca değiştirmeye karar verdim.

pazartesi öğlen deltanın yolunu tuttum. içerdeki arkadaş güleryüzle karşıladı, derdimi anlatınca: "tabi ki neden olmasın buyrun ayağınıza en uygun modeli bulun değiştirelim" dedi. İlgi ve samimiyetinden parayı vermiş olduğumu önemsemediği ve müşterinin memnuniyetinin çok daha önemli olduğu anlaşılıyordu. Esnaflık etiği de bunu gerektirmez mi zaten?? ayağıma tam olan bir model aldım ve hiçbir ücret ödemeden ayrıldım.

Keşke yaşadıklarım da yukarda uydurduğum hikayeye birazcık benzeseydi! keşke bahsettiğim esnaf etiğinden birazcık bulabilseydim orada. evet yanlışlıkla ayağıma tam olmayan bir çift ayakkabı aldım. sadece yarım saat -ki o da ayağıma olup olmadığını deneme amaçlı- giydim ve değiştimeye götürdüğümde aldığım cevap "Ben bu ayakkabıyı verdiğin paradan %20 düşerek değiştiririm" oldu. tabanında çizikler varmış bunu satmasının mümkünü yokmuş..mış muş...

kısıtlı olan bütçemle, bana göre pahalı sayabileceğim ilk ayakkabı için 120 ytl ödemiştim. o modelde bana uyan numara bulamadığım için 175 ytl olan bi model almak zorunda kaldım; üzerine 55 ytl eklemeyi beklerkense 80 ytl eklemek zorunda bırakıldım. Tekrar Teşekkürler Delta.
 
Scudo
sonucta herkes ıster senın dedıgın gıbı olmasını ama sana sole solıyım ,hayatta hıc esnaflık yaptın mı ?

sonucta aldıgın bıseyın jelatını acıldıgı anda 2. ele duser !!!!!!!! .
eger sen bu ayakkabıyı elden satmayı deneseydın o zaman 1 kere deneme amaclı gıyıldı daha sıfırdır dıyebılır ve ıstedıgın fıyata ( belkı ) satabılırdın .

sonucta hıcbır fırmaya haksızlık etmeyelım . delta bısıklette 3-5 kuruşa muhtac bır magaza degıl . bende oradan cok yuklu mıktarda alısverıs yaptım (reklam olsun dıye solemıyorum )
ama kredı kartına taksıt olmasına ragmen bana son derece yardımcı oldular.

bu yuzden forumda delta bısıkletı tanımayan arkadaslara yalnıs bılgılendırme olmasın .

bence delta bısıklet saglam bır satıcı ve magazadır .

saygılarımla;
 
Arkadaşım keşke karalama yapmadan önce tüketici yasalarını inceleyip ondan sonra yazsaydın. Yaptıkları uygulama yasa dışı değil ki böyle şeyler yazmışsın. O zaman ben istediğim ayakkabıyı alıyım,1hafta giyeyim ayağımı sıkıyor diye değiştireyim başka bir model alayım;peki o zaman bunun önünü nasıl alacaklar? Yanlış anlama bu firma ile hiçbir ticari bağım yok fakat garanti ve değişim durumunda eğer haklı isen hiçbir şey sormadan değişim yaptıklarına ben şahsen şahit oldum. Ve sadece bu firma için değil;foruma üye olan veya olmayan farketmez tüm firmalar için bu şekilde haksızca karalama yapılmasına ben karşıyım,lütfen yazmadan önce bir defa daha düşünelim. Sonuçta onlar bu işten ekmek yiyen insanlar...
 
İbrahim sen Delta'yı yargılamışsın ancak ben seni yargılamak istemiyorum. Sadece bir sorum olacak. Dürüst cevap vereceğine inanıyorum;

Ayakkabıyı ilk satın aldığın anda sana "Bu ayakkabıyı bir müşterimiz satın almış, yarım saat giymiş küçük olduğunu anlayınca da geri getirdi bize. Yani çizikleri olsa bile sıfırdır" deyip normal (etiket) fiyata verselerdi kabul eder miydin?
 
evet belki haklı olabilirsiniz ama sonuçta arkadaşımızın canı yanmış.öğrenci adamın halinden anlarım çünkü ben de öğrenciyim.ayrıca kimse kimseyi karalamıyor.eleştirilmeyi de öğrenmeliyiz arkadaşlar.arkadaşımızın üslübu biraz sert olabilir ama bu arkadaşımızın yakınmasından dersler çıkarmalıyız.eğer böyle bir şey varsa satıcı firma bunu hangi koşullarda geri alacağını veya değiştireceğini önceden belirtmesinde fayda var.keşke baştan tembihleseydi.ayrıca herkes esnaflık yapmak zorunda değildir ve tüketici haklarını da bir avukat gibi bilmesi söz konusu olamaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erdem Cebeci
Bazen insan çok sinir olup empati yeteneğini kaybedebiliyor, ama karşı taraftan düşününce de hakikaten değişebiliyor insanın yaklaşımı.

Ben Delta bisikletin, hatta hiçbir bisikletçinin o ayakkabının %20 fiyatına muhtaç olduğunu düşünmüyorum, bu bir prensiptir eğer bir kişiden alırsan diğerlerinden de geri almak zorunda olursun, bu da ciddi bir problem oluşturur. Keşke ayağına olmadığını orada iyice deneyerek anlasaymış, bazen kısa sürede çıkmayan şeyler uzun vadede anlaşılıyor fakat o zaman da elden birşey gelmiyor..

Bu arada Halil abi sorunu çok sevdim :) Gerçekten düşündürücü..
 
Arkadaşlar biraz insaf edin lütfen.Sadece yarım saat denemek için giyilmiş.Büyük firmalar böyle durumlarda yardımcı olabildikleri için büyük sayılırlar.Tabii Delta tenezzül etmez bu paraya ama öğrenci kardeşe de yapılabilecek daha farklı birşeyler olmalıydı.Hangimiz düşmedik ya da düşmeyiz böyle durumlara ki?
 
@ibrahim26

Degerli arkadasım merhaba,

Sadece adımla, Aydın olarak belirtmeliyim ki; bizler tuketici olarak haklarimizi sonuna kadar savuna bilecegimiz bir topluma ulasmıs bulunmaktayız ama unutmadan da vicdanımızın sesine de kulak vermeliyiz.

Cumlelerine ne kadar guzel baslamıssın, tamamen duygusal! ( zor şartlar alında SPD parasını biriktirdiğin gibi)

Delta satış ekibinin, almaya karar verdiğin üründe nasıl bir kolaylık sağladığını neden belirtmediniz? Giymiş oldugunuz SPD tahmin ediyorum ki 15 dk. DELTA'da ayagınızda durmustur ve alım kararı nihayi olarak da sizin tarafınızdan verildi.

Karşılıklı rıza ile yapılan bir iş.

Bir gün sonra bahse konu spd ayakkabının sizi rahatsız ettiğini ve giyilmiş olarak da satıcıya iade etmek isterken yıpranmış olması sizi rahatsız etmedi mi ?

Sizin sartlarınıza göre yine başka bir model sunulmuş ve yine siz kararınız ile daha üst ve özellikli model alıyorsunuz.

Delta'nın elinde vardıda vermedi size? ( büyük siyasetçi sözü= siz)

Bilmelisiniz ki ithalatı yapılan ürünler; mevzuatta bir çok sıkıntı ile reyonlarda yerini almakta ve tüketicilere sunulmaktadır. ( Gümük vergisiyle, nakliyesiyle, stok maliyetiyle, finansiyle bir düsünün lütfen?) Sonra da, ''yıpratılmış ürünü ben rahatsız oldum geri alın'' alırken denedin, geri getirdin tabii ki iadenizi alalım denildi, almış oldugunuz iskonto bence hatırı sayılır bir rakamdı direk maliyetine bir satış ile karşılasıp, deneyip alma kararı verdiniz lütfen unutmayınız !

Siz bu sayfada düşüncenizi sunar ve savunurken atladığınız bir nüans daha var

Bir çok forum ve firma satışlarını da internetten takipte ede bilmektesiniz

Derler ki; SPD alırken dikkat edilmesi gereken konular başlığı altında kesinlikle deneyerek alınız, kesinlikle markalara göre numara değişimleri oluyor vs....

Yine hatırlamaya çalışın lütfen ? Delta adına bir çok kampanya yapıldı

Eski bisikletinizi getirin yenisini götürün gibi.....

Biliyor musunuz bu kampanya toplanan yüzlerce ikinci el bisiklet hiç satma teşbbüsünde dahi bulunulmadan kamyonlara (nakliye parası ödenerek) yüklenip hakikaten ihtiyaç sahibi kardeşlerimize gönderildi.

Biliyor musunuz ? Düzenlenen şehirler arası turlarda bir çok kardeşimizin tur bedelleri yiyecek içecek bedelleri delta tarafından karşılandı.

Biliyor musunuz ? İthal edilen binlerce çocuk giyimi ( mont, ayakkabı, çanta v.s.. ) Anadolu da ihtiyaç sahibi cocuklarımıza ulaştırıldı.

Biliyor musunuz ? daha o kadar çok konu var ki sıralaya bileceğim

Biliyor musunuz ? Delta bisiklet çok mütevazidir. İyiliklerini söylemezler çünkü onlar adam gib adamlar.

Bilmiyorsunuz dostum, bilmiyorsunuzz.

Bu gün o deltaya alaycı tavrınız için bir daha düşünün.

sevgi ve saygıyla kalın,

Aydın
 
Merhaba Arkadaşım,

Öncelikle hassasiyetinizi anlıyorum.

Sizden ricam bu olay Delta'nın hangi mağasasında oldu? Ne zaman oldu bunu bildirirseniz belki size daha iyi yardımcı olabirim.

Bir Delta yetkilisi olarak elimden gelen bir şeyler varsa yapmaya çalışırım. Ama öncelikle bu detayları bilmem gerekiyor.

Teşekkürler
 
arkadasım cok guzel yazmısın tesekkur etmısın ama 1 sene once bana gereklı olan xt dual kontrol fıtes kolunun mekanızmasındakı kucuk bır vıda hıc bır yerde bulamadım ve yerını tutucak bısılerde uyduramadım ulas abıye bır maıl gonderdım ve bı kac gun sonunda ıhtıyacım olan vıda elımdeydı hıc bır maddı beklentı olmadan bunu yapan delta bısıklet ustelık o vıtes kollarını deltadan satın almamıstım. yanı kısacası hakkında tanımadan bu kadar kotu seyler soylemen hos olmamıs...
 
  • Beğen
Tepkiler: ulas
@sener35

bende katılıyorum.bende delta bisikletten bir defa alış-veriş yaptın ben memnunum ama en azından böyle ürünler alırken hiç değilse sözlü olarak uyarsalar daha güzel olurdu.ya da bunu müşterinin sorması daha mantıklı
 
  • Beğen
Tepkiler: Aydın ve ulas
bu konuda bence en mantıklısı müşterinin satıcıya sorular yöneltmesidir..yaşım belki 18 ama esnaflık yaptım babamın yanında...bu gibi durumlarda yaşadım benim gördüğüm genelde müşteri soru yöneltir (garanti,iade,değişim)vs....bir olay yüzünden kuruluşları yargılamak cok mantıksız çünkü o insanların ekmek kapısına mani olursunuz...bende öğrenciyim ama spd almaya gittiğimde (bisiklete yeni başlamamış old. zamanda) ama aldığım kuruluşa gereken soruları fazlasıyla yönelttim....
 
Geri