uzun zamandır düz pedala binen biri olarak artık spd'ye geçmenin vakti geldi diye düşünüyordum. pedallarım çoktan hazırdı ama malum öğrenci adamız, bir türlü para biriktirip de kendime bir çift ayakkabı alamıyordum. bir süre sağdan soldan kısarak yeterli bi bütçe ayırdım bu işe ve sonunda karar verdim almaya, daha önce hiç gitmemiştim ama delta bisiklette aradığımı bulacağımı düşündüm ve cumartesi akşamı yolunu tuttum.
ilk kez gittiğim mağazada bir kaç model ayakkabı denedikten sonra bir tanesini almaya karar verdim. Parasını ödedim teşekkür ederek ayrıldım. yurt'a döndüğümde bir heyecanla ayakkabıları giydim; biraz sıktığını farkettim ve doğru numara olup olmadığına karar vermenin en iyi yolunun biraz giyerek dolaşmak olduğunu düşündüm. yarım saat bi saat giydikten sonra ayağımı iyice rahatsız etmeye başlayınca değiştirmeye karar verdim.
pazartesi öğlen deltanın yolunu tuttum. içerdeki arkadaş güleryüzle karşıladı, derdimi anlatınca: "tabi ki neden olmasın buyrun ayağınıza en uygun modeli bulun değiştirelim" dedi. İlgi ve samimiyetinden parayı vermiş olduğumu önemsemediği ve müşterinin memnuniyetinin çok daha önemli olduğu anlaşılıyordu. Esnaflık etiği de bunu gerektirmez mi zaten?? ayağıma tam olan bir model aldım ve hiçbir ücret ödemeden ayrıldım.
Keşke yaşadıklarım da yukarda uydurduğum hikayeye birazcık benzeseydi! keşke bahsettiğim esnaf etiğinden birazcık bulabilseydim orada. evet yanlışlıkla ayağıma tam olmayan bir çift ayakkabı aldım. sadece yarım saat -ki o da ayağıma olup olmadığını deneme amaçlı- giydim ve değiştimeye götürdüğümde aldığım cevap "Ben bu ayakkabıyı verdiğin paradan %20 düşerek değiştiririm" oldu. tabanında çizikler varmış bunu satmasının mümkünü yokmuş..mış muş...
kısıtlı olan bütçemle, bana göre pahalı sayabileceğim ilk ayakkabı için 120 ytl ödemiştim. o modelde bana uyan numara bulamadığım için 175 ytl olan bi model almak zorunda kaldım; üzerine 55 ytl eklemeyi beklerkense 80 ytl eklemek zorunda bırakıldım. Tekrar Teşekkürler Delta.
ilk kez gittiğim mağazada bir kaç model ayakkabı denedikten sonra bir tanesini almaya karar verdim. Parasını ödedim teşekkür ederek ayrıldım. yurt'a döndüğümde bir heyecanla ayakkabıları giydim; biraz sıktığını farkettim ve doğru numara olup olmadığına karar vermenin en iyi yolunun biraz giyerek dolaşmak olduğunu düşündüm. yarım saat bi saat giydikten sonra ayağımı iyice rahatsız etmeye başlayınca değiştirmeye karar verdim.
pazartesi öğlen deltanın yolunu tuttum. içerdeki arkadaş güleryüzle karşıladı, derdimi anlatınca: "tabi ki neden olmasın buyrun ayağınıza en uygun modeli bulun değiştirelim" dedi. İlgi ve samimiyetinden parayı vermiş olduğumu önemsemediği ve müşterinin memnuniyetinin çok daha önemli olduğu anlaşılıyordu. Esnaflık etiği de bunu gerektirmez mi zaten?? ayağıma tam olan bir model aldım ve hiçbir ücret ödemeden ayrıldım.
Keşke yaşadıklarım da yukarda uydurduğum hikayeye birazcık benzeseydi! keşke bahsettiğim esnaf etiğinden birazcık bulabilseydim orada. evet yanlışlıkla ayağıma tam olmayan bir çift ayakkabı aldım. sadece yarım saat -ki o da ayağıma olup olmadığını deneme amaçlı- giydim ve değiştimeye götürdüğümde aldığım cevap "Ben bu ayakkabıyı verdiğin paradan %20 düşerek değiştiririm" oldu. tabanında çizikler varmış bunu satmasının mümkünü yokmuş..mış muş...
kısıtlı olan bütçemle, bana göre pahalı sayabileceğim ilk ayakkabı için 120 ytl ödemiştim. o modelde bana uyan numara bulamadığım için 175 ytl olan bi model almak zorunda kaldım; üzerine 55 ytl eklemeyi beklerkense 80 ytl eklemek zorunda bırakıldım. Tekrar Teşekkürler Delta.