Scudo Sports

''tenmuz-ağustos ayı yapılacak olan antreman kriterlerim''

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
0
Tepki
1
bu ramazan çalışmalarım ferdi olarak devam edecektir,
etap dudullu-şile teke olacaktır 59 km non stop pedal ,bu yaz aylarında sıcak olacağından çıkış saatini evden saat 06.00 da yaparak 9 km sonra dudullu çıkış noktasın ulaşacağım ,06.30 da çıkışı yaparak 2 saat 45 dakikada turu bitireceğim saat tam 09.15 de şile- tekede olacağım .dönüş ise darlık eğimlerden olacak ,tempo düşük olacaktır,oradan ovacık mudarlı ve formuladan direk aydos ve oradan temden ideal tepe olacaktır sahil yolu ile işim olmaz.
gün olarak pazarları sıkıntı yaratabilir bunun nedeni genelde pazarları şile tarafına giden çoktur.kışın ise hiç yoktur,gerçi ct de giden olabilir ama pazar kadar yoğunluk olurmu bakacağız tabi,
ct günü antremanlara ağırlık vereceğim tenmuz ayı içinde iki antreman olacak 15 günde bir olacak tenmuzun ilk haftası ,sonra ortasında bi tane daha ,aynı şekilde ağustosda durum aynı ,,

güzergah,,

(link)

katılım şartları,,

1- kask kesin gereklidir,
2- çıkış noktası kesin olarak dudulludur,
3- bostancıya gelecek olanlar saat 06.00 da orada bulunmak zorundadırlar
4- yaş ortalaması 18 yaş ile sınırlıdır
5-yol durumu yol bisikletine uygundur,
6- mtb ile katılım olabilir
7- iç lastik şarttır
8- pompa şarttır
9- bisiklet kıyafetleri gereklidir tayt yazlık eldiven bandana .bisiklet forma gözlük.


disiplin -posedür
ilk 59 km non stop basılacaktır 09.15 de şile tekede olma durumu.
kısa mola 10 dakika dönüş aynı yerden tersten darlık eğimleri ,yolun sadece gidişinde trafik olabilir az olabilir ,ct günü yapılacaktır.

dönüş güzergahı , tempo ağır olacaktır 71 km ,

toplam 140 km .



(link)
 
Scudo
Abi 59 km'den sonra 10 dakika mola verip tekrar 71 km'lik yola mı çıkacaksınız?
 
@aligüler

ali bey bunu ilk kez yapmıyorum 2009 dan beri yapıyorum artık benim için çocuk oyuncağı oldu bu güzergah ..
 
antreman tarihleri kesindir ,ferdi olarak yapılacak sonuçları burada paylaşacağım
tenmuz ayı 5-19 tenmuz ct
ağustos ayı 2-16 ağustos ct günleri
hava durumuna göre kayma olabilir ,,,
 
Çok insafsız bir antreman. 140 km ne demek? Hayatta katılamam. :)
 
@Ali Uzel


ali bey
bu antremanın sadece 59 km sinde pedal kesmeden çalışma olacak saatler uygun tabi 06.30 -09.15 bu saatlerde 59 km süratli gidilecek büyük olasılıkla tek yapacağım her zamanki gibi.
geriye kalan 71 km de ise tempo düşer çünki sıcaklar 40 derecelerde olacak dönüşte darlık eğimlerinde 40 derecede çıkmak ki (ora bayağı duvar,) molalı olacak,başta tempo sonra tempo düşecek.önemli olan sadece sabahki 06.30-09.15 deki 59 km de yapılacak olan tempolu sürüştür ,burada 6 adet eğim vardır ve de köylerin kısa ve etkili eğimleri ,en etkilisi ise oruçoğlu köyünün eğimi biraz uzundur geriye pek eğim kalmıyor ama genede darlık kavşağına doğru hafif eğimler alınacak, sabah saatlerinde erken çıkılmasının faydası olacak tabi.
 
Kudret abi,lastikleri ne yaptın ?
 
@Ozan Güneri


ozan dostum ,lastikler değişti ,eskiler yani 700x 32 maxxis over driverler pelteye dönmüş idi ve de sürati kesiyorlar idi yeni lastikler cst marka 700x32 ,tek sorun ucuzdur vardır illeti meselesi ,lastik içinde koruyucu katman malesef yok ama maxxisler on numara idi 2 yılda iki kez patladı ama bende 2 yılda bayağı km yaptım lastikleri bitirdim
toplam fiatı over driverların 120 lira..
 
@Kudret Kurtcebe

İkna olabilirim. Zamanı gelsin atletik durumuma göre yeniden gözden geçireceğim.
 
@Ali Uzel

ali bey ,
bu antremanların bi nedeni var o da eylül ayında ayrı bi topik açacağım kartepedir ama eylülde değil ekim sonunda olacak kartepe ,eylülde aynı antremanlar aynı yerde olacak ,14 'üncü sefere hazırlanacağım tam 203 km 99 km sonra 16 km rampa eğim 12 den 7 'e doğru düşmekte ,bunun için en erken saatte evden çıkacağım, 04.00 de gibi.
 

5 tenmuz
saat 06.30 dudullu
59 km non stop pedal
şile- teke

dönüş darlık eğimleri
toplam 140 km
kartepe antreman serisi -1


 

kurallar
bu antremanlara gelecek olanların 160 km 'de daha önce çalışmış olmaları ,yani kısa mola anlayışı ve tempo yapmış olmaları zaruridir.

katılacak olanlar için,,

mtb kullananlar

1- lastiklerin havası tam olacak
2- eski teker ile antreman olmaz
3- matara bisiklete takılı olacak
4- amortisör yokuş yukarı çıkışlarda kilitlenecek kilitlenmeyen amortisör eğimlerde gücü emer ve pedalşörü gereksiz yorar.bozuk amortisör ile antreman asla olmaz,
5- 26 jant kullananlar ve de teker dişli ise asfaltta aynen hız kesecektir düz silik teker uygun olabilir 1.50 çapta
6- mtb dalında kartepe birinci antremana gelecek olanlar kartepe etabına katılmak zorunda değildir.
esasında mtb 200 km 'de az molalı ve tempolu sürüşte kişiye traktör olarak gelir bu hissi daha önce yaşadım
7- jantlar tam akortlu olacak fren ve vites sistemleri tam çalışacak
8- ayna kol ruble zincir bakımlı olmak durumundadır

yol bisikleti kullananlar

1-jantın akordu bozuk olmayacak
2- vitesler tam geçecek
3- frenler sağlam olacak
4- teker eski olmayacak
5- lastik havası tam olacak
6- ayna kol zincir ve de ruble bakımlı olmak durumundadır







 
antreman güncellemesi,,

5 tenmuz
saat 06.30 dudullu
59 km non stop pedal
şile- teke

dönüş darlık eğimleri
toplam 140 km
kartepe antreman serisi -1

kurallar
bu antremanlara gelecek olanların 160 km 'de daha önce çalışmış olmaları ,yani kısa mola anlayışı ve tempo yapmış olmaları zaruridir.

katılacak olanlar için,,

mtb kullananlar

1- lastiklerin havası tam olacak
2- eski teker ile antreman olmaz
3- matara bisiklete takılı olacak
4- amortisör yokuş yukarı çıkışlarda kilitlenecek kilitlenmeyen amortisör eğimlerde gücü emer ve pedalşörü gereksiz yorar.bozuk amortisör ile antreman asla olmaz,
5- 26 jant kullananlar ve de teker dişli ise asfaltta aynen hız kesecektir düz silik teker uygun olabilir 1.50 çapta
6- mtb dalında kartepe birinci antremana gelecek olanlar kartepe etabına katılmak zorunda değildir.
esasında mtb 200 km 'de az molalı ve tempolu sürüşte kişiye traktör olarak gelir bu hissi daha önce yaşadım
7- jantlar tam akortlu olacak fren ve vites sistemleri tam çalışacak
8- ayna kol ruble zincir bakımlı olmak durumundadır
9- 18 yaş altı uygun görülmemektedir.

yol bisikleti kullananlar

1-jantın akordu bozuk olmayacak
2- vitesler tam geçecek
3- frenler sağlam olacak
4- teker eski olmayacak
5- lastik havası tam olacak
6- ayna kol zincir ve de ruble bakımlı olmak durumundadır


güzergah,,

(link)

katılım şartları,,

1- kask kesin gereklidir,
2- çıkış noktası kesin olarak dudulludur,
3- bostancıya gelecek olanlar saat 06.00 da orada bulunmak zorundadırlar
4- yaş ortalaması 18 yaş ile sınırlıdır
5-yol durumu yol bisikletine uygundur,
6- mtb ile katılım olabilir
7- iç lastik şarttır
8- pompa şarttır
9- bisiklet kıyafetleri gereklidir tayt yazlık eldiven bandana .bisiklet forma gözlük.


disiplin -prosedür
ilk 59 km non stop basılacaktır 09.15 de şile tekede olma durumu.
kısa mola 10 dakika,
dönüş aynı yerden tersten darlık eğimleri ,yolun sadece gidişinde trafik olabilir az olabilir ,ct günü yapılacaktır.

dönüş güzergahı , tempo ağır olacaktır 71 km ,

toplam 140 km .



(link)


daha önce yapılan antremanlara mtb dalında bazı arkadaşlar sırt çantaları ile geldiler ,şile rampalarında sırt çantası yüktür ,özellikle 59 km pedal basılacağından ve altı adet eğimde durulmayacağından sırt çantası gereksizdir, bisiklet formanın arkasında herşey taşınır.mtb kullanan arkadaşların buna dikkat etmelerini kendilerinden rica ederim.
 
​günceldir.


Trek Factory Racing: Fabian Cancellara, Andy Schleck, Matthew Busche, Markel Irizar, Gregory Rast, Frank Schleck, Danny van Poppel, Jens Voigt and Haimar Zubeldia.

evet favori takımım ,artı fabian bakalım ne yapacaklar.

evet fransa turuna aboneyim buradan takipte olacağım an ve an ,,


(link)

 
selamlarbabo senden ricam bu linkdeki haber ve resimleri siteye koyarmısın şuan evden çok uzAktayım :) görüşmek üzere (link)
 
Kudret abi CST'ler sana sorun yaratabilir diye düşünmekteyim. Pek kaliteli değiller diye biliyorum. En azından Koruyucu sıvı filan koymakta yarar var.
Rubena lastiklerden az çekmemiştim..

@Kudret Kurtcebe
 
@Hüseyin Gündoğdu

doğru kartepeden inişte yol çok berbat idi ve bi adet cam girdi tekere, lastiğin üzerinde camı gördüm ufak bi şey idi ama küçüçük bi delik açtı iç lastikte,
halbuki maxxis over driver korumalıda asla böyle bi olay olmadı camlar giriyor idi ama iç lastiğe yetişemiyordu, çok küçük cam parçalarına karşı en iyi teker maxxis over driver 700 x 32 toplamı 120 kağıt, almış olduk artık bu cst 'leri ,sıvı olayı ne kadar ağırlaştırır ona bakmam lazım ,en ucuz olay ise siyah bantı üst üste çekmek yani kat kat sadece arkaya tabi .
 
erkan ramazanın kutlu olsun bu arada ben hafta sonu tenmuz sonuna kadar stüdyoya gireceğim çalışmalar var bu nedenle bende senin gibi sahalardan uzak kalacağım ama bu topiği boşlamayacağım ve yarış sonuçlarını burada paylaşacağım evet fransa etabı geldi çattı fabian cancellara ve takımı trek bakalım ne yapacak ve ağustosta bi adet artık tavşanlı deriz 2 ağustosa ,
ya da su düşen ama bana sorar isen bu tavşanlı sıcaklarda çekilmez biz kısa mesafe su düşen ile yetiniriz ,
bu arada pencere açık kaldığı için sabah çiğini yedim sol kürek kemiği ağrıyor ve sol kolun eklem yeri ve parmak uçlarım uyuşuyor ben- gay sürüyorum, dün seleye geçtim ama ağrı dikkatimi dağıttı ,işi yokuşa sürmeyeceğim, bakalım bu ağrılar bi geçsin hele.
 
amam abi kendine dikkat et zorlama ramazan bitince çalışmalara beraber başlarız
 
Geri