Scudo Sports

Teknosa Şikayetimsi

@Murat B.
bulunuyor ancak windowsa erişim yok reklam paneli var pc bilgilerinin bulunduğu.
pentium işlemcili bir bilgisayar sorunsuz çalışıyorken chrome da bunun çalışcağını herkes bilir :)
şu sıralar bilgisayar kalite göstergesi olan gta 5 adlı oyunu çalıştırcağı söylenerek satıldı bu bilgisayar.
tetrisi bile donmadan açabilceklerini sanmıyorum. bu ülkede hak iddia etmek için illa çirkeflik yapmak gerekiyor galiba. salı ya dar çarşamba günü tekrar gitcem artık. aradığım şey yasal bi hak sadece onları ikna etmeyle uğraşmadan tartışmasız iade etmek istiyorum. mis gibi mediamarkt ya da n11 den alırım mediamarkt bu konularda daha ilgili sanki.

yaptığım araştırmalar sonucudan asus x serisinden herkes aynı sorundan şikayetçi olduğunu gördüm. x serisi sorunlu deniyor isteyen aratabilir.
6 bin altı asus önerilmiyor (şahsen pc den çok memnunum tek bu sorunu var ama en büyük sorun )
iade almam diye direten teknosaya rağmen asusun sitesinde şu ibareyi buldum.

  1. CAYMA HAKKI
Mesafeli Satış Sözleşmesinde de belirtildiği üzere alıcı, malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe gözetmeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Alıcı, bu 14 gün içerisinde satıcıya cayma hakkını kullanacağına dair bildirimde bulunmakla yükümlüdür. Cayma hakkı kullanımı için alıcı; Asus e-store’da yer alan iade formunu istenilen diğer bilgilerle birlikte, “cayma hakkımı kullanıyorum.” iade sebebini seçerek doldurur ve satıcıya bildirimde bulunmuş olur. Burada kendisine verilen iade numarasıyla birlikte ürünü belirtilen adrese, belirtilen kargo firması (var olan anlaşmalarımız devam ettiği süre boyunca Yurtiçi Kargo) aracılığıyla gönderir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklı masraflar satıcıya aittir.
Cayma hakkının kullanıldığı durumlarda satıcı; ürün eline ulaştıktan sonra cayma hakkına istisna oluşturacak bir durum olup olmadığını alıcıya bildirmekle yükümlüdür. Satıcı, aşağıda belirtilen koşulların sağlandığını ve ürünün cayma hakkı dışına çıkmadığını gösteren iade onayını verdikten sonraki 14 (on dört) gün içinde para iadesini alıcının ödemeyi gerçekleştirdiği ödeme aracına uygun bir şekilde ve alıcıya bir masraf yansıtmadan tek seferde yapar.

şimdi iade talep formu oluşturacağım bakalım hayırlısı.
bir ürüne bu kadar para vermeden önce dikkatli olalım lütfen benim aceleme geldi araştırmadan aldım. satıcılar sorunu bildiği halde satıyor bir de oyalamaya çalışıyorlar sürenin geçmesi için. bu teknosada hep sorun yaşadım nedense. bu başlık altında memnun kaldığınız teknoloji marketleri ( online da olur ) yazarsanız oralara yönelelim.

asusu kaliteli bir firma bilirdim galiba piyasa boşluğundan yararlanıp balon firma olmuş.
sitelerinde iade kısmına link bile vermemişler :mad:
(link)
en altta yardım bölümünün üstüne gelip sipariş iade iptale tıklamayı deneyin.
hp almaya devam. hem ısınırsınız kış günleri.
acer da parça kalitesi iyi olmasa da f/p ürünü gibi.
araştırmaya devam bakalım

dip not :
hp ve acer demiştim ancak onlarda kara listeye alınmış

(link)

geri seçenek lenovo msi kaldı :D
ülkede işini düzgün yapan pek yer yok sanırım

e-storedestek@asus.com adresine mail attık bakalım.
hafta içi dönülür galiba burdan bilgilendiririm.

bakın ne buldum
(link)
ürün hala satışta ama bilemiyorum. zaten teşhir ürünü olmasa bile problem yaygınmış

dip : aynı cihazdan 11 adet bulunmakta her birinde farklı kusur kusura göre fiyat farkı var.
(link)
 
Scudo
konuyu baştan sona okudum, geçmiş olsun üzücü bir durum. Win10 ile mi alakalı bilmiyorum da adam "kullandıkça açılır" demiş ya size, bir arkadaşımda öyle oldu. Bilgisayar 1-2 hafta boyunca deli etmişti çocuğu. Ne yapacağını şaşırmıştım. Sonra açıldı alet kendi kendine, ne donma kaldı ne takılma :D Disk kullanımı %100 olması Win10'u SSD siz veya Hard disk hızınız çok yavaşsa oluyor diye biliyorum. Benim bilgisayarımda bu sorunu çözemediğim için win7 ye geri dönmüştüm.

Asus güzel marka aslında. MSI da aynı şekilde, Lenovo müşteri memnuniyeti iyi diye duydum. Samsungun bilgisayarlarından da memnundu tanıdıklarım. Hp'den kesinlikle uzak durulması gerekiyor :D
 
Kaç haftadır enayi gibi oradan oraya koşuyorum

Teknosa ya gidildi bizde iade yetkisi yok servise yollayayım dedi

Servise gitti geldi yazılım güncellemesi iade alınmadı

Ankara'daki yerine gidip kendiniz konuşun dediler

Baktım sorun devam ediyor bugüne n mecbur derse girmeyip verdim

Oradaki çalışan Teknosa ilk 1 haftada iade almak zorundaydi ürünü size satanda promotor dedi

2 saat önce mesaj gelmiş

Cihazın işlemleri tamamlanmıştır on buromizdan gelip alabilirsiniz

Sisteme girdim baktım sorun yoktur cihazda yazıyor.

İnternet sitesinde de şu ibareyi gördüm

Hangi durumlarda servisiniz ücret iadesi işlemlerini yapmaktadır?



Servisimizde ücret iadesi kararı verilmemektedir.



Servisimiz yalnızca Hakem Heyeti Kararı ve Üreticiden gelen onay olduğunda ücret iadesi işlemlerini yapabilir.



Teknosa ben iade almam diyor servis ben almam diyor topu karşılıklı atıyorlar

Kaç tane laptop kullandım cihaz bariz dönüyor kendi aldığım cihaz için neden bu kadar uğraştım

Tek yol thh galiba ama 2699 lirayı bı güzel kitlesinde gibi hissediyorum

Hafta sonu kapalilarmis ne zaman teslim alcam o sıkıntı şimdide
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Zeybek
@observer Vatan bilgisayar öncelikli ilgi alanı bilgisayar odaklı olan mağazadan alsaydın daha iyi olurdu neyse inşallah olumlu bir sonuca varırsın
 
Türkiyede ki en büyük teknoloji firmasında 2,5 yıllık tekniker olarak çalışmışlığım var. Yasa derki, kullanıcı satın almış olduğu ürünü 14 gün içerisinde kullansa dahi iade edebilir, para iadesi alabilir veya yeni bir ürün talep edebilir. Tabi bunu çalıştığım firma harfiyen 1 e 1 yaparken diğer firmalar maalesef yasal boşlukları kullanıp, hakem heyetine yönlendiriyor. Ürün bedeli 2.000 Liranın üzerinde olduğundan ilçe hakem heyeti bakmayacaktır.

Konuyla ilgili çözüm önerim iade talebinden önce cihazı servise gönder bir kaç defa gidip geldiğinde zaten yasal olarak servisten para iadesi talep edebiliyorsun. Dell de benzer bir sorun yaşadım 15.000 liralık bir ürün defalarca servise gitti geldi değişmeyen parçaası gelmedi en sonunda para iadesi talep ettim ve itiraz etmeden para iademi yaptılar
 
@observer
Öncelikle şunu belirteyim.Bisiklet forumunda bilgisayar sorununa çare aramak yanlış.Sizin gibi sorunu olan çok insan var.Sorunun değişik çözümleri olabiliyor.Bunu ilgili forumlar da veya google aramaları ile bulabilirsiniz.Çözülmeyecek sorun değil.Mesela cihaz servis yerine benim elimde olsaydı,böyle bir sorunuz kalmazdı.Biraz araştırın,ancak bilgisayar işi yapan dükkanlara da hiç itibar etmeyin.Bilgisayarlar araba,bisiklet veya diğer araçlar gibi değil.Donanım sorunları haricinde olan bu gibi yazılımsal sorunlar kullanıcı tarafından rahatlıkla çözülebilir.Yapacağınız şey araştırmaktır ve google bu işin ilacıdır.Kolay gelsin.Örnek
 
Konu birkaç forum da daha var
PC 0 alındığı için hiçbir sorunu kabul etmem
Mesela medimarkt ya bu sorunu yaşayan olmuş
Kurulum yaparken farketmosper neyse ki 3 paket PC denemişler 3.yu almış o sorunsuz olunca
Servisin cozemedigi soruma ben dokunmak bahane vermemek adına
Pazartesi çıkışta almaya caliscam bakalım PC yi ne durumda
 
Geri