Scudo Sports

Tekerdeki sekme...

Kayıt
4 Temmuz 2012
Mesaj
98
Tepki
11
Şehir
konya
arkadaşlar benm bisikletimin arka lastiği çok sekiyor acaba iç lastikten olabilirmi yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler... :D
 
Scudo
iç lastik sekme yaptırmaz. lastiğin janta tam oturduğundan emin ol.kontrol et. lastik yanağında bulunan çizgi sayesinde kontrol edebilirsin. sorun yok ise dış lastik keteb kırmış demektir.
 
Salih beyin dediği gibi dış lastik oturmamış olabilir kontrol edip oturmamışsa havasını indirip tekrar şişir. Dış lastik yerine tam oturmuş olmasına rağmen zıplatıyorsa jantının akordu kaçıktır.
 
@ugur_beldeyama

bisikletin arka kısmını havaya kaldırıp boşta tekerleği çevir fren pabuçlarının janta deydiği yerden gözle takip et. jantında akordsuzluk olabilir fren pabucunu hiza alıp görme şansın olabilir.
 
%1.000.000 jant akord ayarın bozulmuş. Akord ayarı yapman veya yaptırman gerekiyor.
 
yorumlarınız için teşekkürler. o zaman doğruca bisikletçiye gidip akord ayarı yaptırmalıyım...:)
 
yorumunuz için teşekkürler ama yeni bisikletlerde böyle şeyler olması biraz tuhaf değilmi sizce.?
 
montajda herşey sıfır ayarında yapılmaya biliyor. çalışıyor olması yeterli. o nedenle ilk kurulum için servisleri öneriyorlar. kaçık ayar varsa ayarlamaları için.
Ayrıca hepsi sıfır ayarında olsa bile 1-2 ay içerisinde ayarlarda kayma olacaktır. bütün parçaların birbirine alışma durumunda jant tellerinde gevşeme vites tellerinde uzama gibi durumlar ortaya çıkıyor.
 
evt onu denedim ve akord ayarı gerekiyor. ama yeni bir bisikletin akord ayarının bozuk olması sizcede ttuhaf değilmi?
 
Yeni alınmış bir bisiklette eski kullanılan bir bisiklete göre sorun çıkma ihtimali daha yüksek. Nedeni montaj sırasında seri-hızlı imalat için yapılan işlemler ilk haftalarda karşımıza sorun olarak çıkıyor. Bunlar genellikle fren ayarları-vites ayarları-akord bozuklukları şeklinde oluyor. İlk ayların sonunda yapılan rutin bakımında bu sorunlar düzeltiliyor ve bisikletinizden daha fazla verim alma süreci başlıyor. Tabi her bisiklet için bu söz konusu değil. Ama genelde bu şekilde bir durum sözkonusu.

Ayrıca akord bozukluğu her zaman başınıza gelebilecek bir durumdur. Kaldırımlardan sert çıkışlarda, bisikletle atlamada zıplamada kısacası janta aşırı baskı yapacak durumlarda akord problemi karşınıza çıkabilir. Bisikletçiler genelde akord ayarınla uğraşmayıp jantı komple değiştirme yoluna gidiyorlar :) Buna da dikkat edilmesi gerekir.
 
Değil. yeni bisikletler kullanıcının ağırlığına göre şekillenir. ( tamam oyun hamuru değil bu ama küçük oynamalar olur. ) İlk bakımda bu giderilir. 2. bakımda ilk bakımda giderilenden çok daha az bir ayar bozulması görülür. ondan sonra ciddi badirelerde bozarsın ancak ayarları.
 
e yeni jantmi alacaz simdi bir
cuval para tutar oda. Cözum bulan
varmi jant sekmesine arkadaslar.
 
Geri