TCHIBO'dan alışveriş mi? Asla!

Çetin ŞAHİNÖZ

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Temmuz 2013
Mesaj
1.538
Tepki
1.893
Yaş
56
Şehir
İSTANBUL
Bisiklet
Sedona
Arkadaşlarım alışverişlerimizde Tchibo dan aldığımız üründe sorun çıkana kadar her şey iyi.
Ancak son aldığım ürün kutusu açık, kullanılmış olarak geldi.

Çağrı merkezini arayarak Kargo ile geri gönderdim, şikayet kaydı aldılar, kayıt silindi bulunamıyor.
Gönderdiğim ürün 4 gündür Yurtiçi kargo AKSE şubesinde bekletiliyor teslim alınmıyor.
İade işlemleri 10 gün sürer diyorlar. Tabii teslim almaya keyifleri olduktan sonra başlayacak bu süre.

Çağrı merkezi insanı sinir hastası yapacak gibi isim var soyadını vermiyorlar.
Konuşmalar kayıt oluyor, kayıtlar yok. Telefonda ürünün ne zaman gönderileceğini bile söyleyemiyorlar.

Bu firmanın Almanya da ki tchibo olduğuna inanmak çok zor.
Bu şekilde tchibo dan asla alışveriş yapmayacağım.

Aynı şeyi yaşayanlar var ise lütfen yardım paylaşsınlar.
 
Scudo

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
@Çetin ŞAHİNÖZ Daha önce yaptığım alışverişlerde ben herhangi bir problem yaşamadım. İade ettiğim ürünlerinde para iadesini yaptılar. Hatta bir keresinde eldiven almıştım kullandım beğenmediğimi belirttim mağazadan geri iade ettim paramı hemen geri ödediler. Kullanıp beğenmediğin ürünü bile geri iade edebiliyorsun. Senin problemin anladığım kadarıyla kargo şirketinden kaynaklanıyor. Kargo şirketi ürünü teslim etmiyorsa firma neden gidip ürünü alsın.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
İnternet üzerinden 10'a yakın alışverişim oldu herhangi bir sıkıntı yaşamadım. İadelerimde oldu. Hatta aldığı ürünü kullanmadan 2 sene sonra iade edip parasını alan dahi var.
 

Çetin ŞAHİNÖZ

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Temmuz 2013
Mesaj
1.538
Tepki
1.893
Yaş
56
Şehir
İSTANBUL
Bisiklet
Sedona
Paylaşımlarınız için teşekkürler arkadaşlar.
Bu duruma göre benim ürün için neden böyle yaptılar anlayamıyorum.
Kargo şirketi bir ürünü neden 4 gün teslim etmesin ki onlar da para kazanıyor sonuçta.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
Yurtiçi Kargo benim de internetten aldığım bir üründe bunu yaptı. 7 gün, tam 7 gün kargo piyasada yoktu. İnternetten kargo numarasını sorguluyorum, ürün bulunamadı diyor. Firmayı arıyorum kargoya teslim ettik deniliyor. Yurtiçini arıyorum kayıtlarda yok, firma ürün satışını iptal etmiş, ürünü geri çekmiş olabilir deniliyor. Sürekli iki tarafla da telefonda kavga ederken 9. gün kargo geldi. Yurtiçi denilen firma kargoyu mu kaybetti ne yaptıysa bir şekilde gecikmeli getirmişti. Hemen arayıp kargoyu şikayette bulundum, dönüş olacağını söylediler, dönen yok tabi.

Bana kalırsa suç bu rezalet beş para etmez Yurtiçi Kargo firmasındadır.
 

umito

Üye
Kayıt
9 Ocak 2011
Mesaj
86
Tepki
96
Yaş
43
Şehir
ANTALYA
Bütün kargolarda durum aynı , sanki devlet kurumu(kaldı ki devlet kurumlarındaki umursamazlık kabul edilemez ) adamlar hiç umursamıyor ama neden ?
Çalıştırdıkları elemanlar o yoğun tempoda kas gücüyle,sıcakta sogukta saatlerce çalışıp asgari ücret alıyorlar sonuçta meleke sahibi insan bulamıyor en vasıfsız tipleri kurye olarak alıyorlar(tabi hepsini kapsamaz mutlaka muhtaç mecbur iyi insanlar da vardır) Sonuç çok basit az parayla yapılan kalitesiz iş işçilik her kargoda problem problem..

Ben de Çibo'dan (Tchibo) alışveriş yaptım çok ta memnun kaldım. Tahminim olay kargodan kaynaklanıyor.Ya da olur ya kırkta yılda bir sorun çıkar belki de.Geçmiş olsun Mağduriyetiniz devam ediyorsa elinizde bulunan evrak,fotograf ATF(Ambar tesellüm fişi) belgelerle Tüketici hakem heyetine bir dilekçe ile başvurabilirsiniz.Uzun bir süeç geçer ama sonuç tarafınıza gelir.

Saygılar.
 
  • Beğen
Tepkiler: muratcodek

Çetin ŞAHİNÖZ

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Temmuz 2013
Mesaj
1.538
Tepki
1.893
Yaş
56
Şehir
İSTANBUL
Bisiklet
Sedona
Fikirlerinize çok teşekkürler arkadaşlar.
Benim en çok kızdığım nokta gönderdiğim şube zaten tchibo nun deposunun içinde olan bir yer.
tchibo da kargoyu biz oradan alıyoruz, yoğunluktan alamamıştır arkadaşlar diyor.

eh el insaf 4 günde 100m öteye gidip kargomu teslim alıp iade işlemimi başlatamıyorsa tchibo adını değiştirsin yani..
 

tolga akyol

Forum Demirbaşı
Kayıt
23 Eylül 2014
Mesaj
468
Tepki
457
Yaş
37
Şehir
sakarya
Bisiklet
KTM
@Deniz Tezcan

Yurt içi kargoyu en az 10defa şikayet etmişimdir. Adapazarı şubesini. Hiçbirine yanıt gelmedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: muratcodek

muratcodek

Forum Demirbaşı
Kayıt
31 Aralık 2009
Mesaj
446
Tepki
156
Yaş
37
Şehir
Bandırma / Balıkesir
İsim
Murat
Başlangıç
1996—97
Bisiklet
Trek
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
Yurtiçi Kargo pişmanlıktır. Yurtiçi ile yaşadığım sorunları yazmaya kalksam desten olur.Defalarca şikayet ettim ama sonuç tabi ki değişmiyor.Malesef arkadaşın da belirttiği gibi hemen hemen hepsi böyle.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ahmet-E

Çetin ŞAHİNÖZ

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Temmuz 2013
Mesaj
1.538
Tepki
1.893
Yaş
56
Şehir
İSTANBUL
Bisiklet
Sedona
Bu durumda yurtiçi kargo ile çalışıyor olması tchibo nun hatası.
Demek ki yurtiçi kargo yüzünden tchibo kullanıcıları daha çok sorun yaşayacak.
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
benim de çibo dan bisiklet için tekstil vs gibi av.lerim oldu, keza nike-adidas vs den de oldu...

tüm bu tecrübelerden sonra şuna karar verdim bisiklet için tekstil ekipman vs gibi ürünleri sadece bisiklet için satış yapan veya sadece spor ekipmanları üreten/satan yerlerden almak lazım.

misal decathlon bisiklet bölümü, atlas kamp benzeri siteler veya bisikletçilerden a.v. yapacağım bundan sonra. kahve satan yerden içlik mi alınır !
 

BF Okuru

Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
0
Tepki
2
Kendilerini kendilerini şikayet edersek sonuç gelmez ben D-smartla soru yaşadım Bilgi teknolojileri şikayet mesajını yazdım herşeyi istediğim gibi yazdılar hatta kendileri aradılar. Adamlara zaten şikayetleri görmezden gelin diye şirketin kendileri söylüyor.
 

hakankut

Üye
Kayıt
2 Şubat 2015
Mesaj
66
Tepki
35
Şehir
İZMİR
İsim
Hakan
Bisiklet
Sedona
aynen sorun yurtiçi kargo benimde başıma çok geldi. Tabii firmanında yurtiçi ile devam etmesi sorun.
 

Onur Ali İmren

Forum Bağımlısı
Kayıt
25 Ekim 2012
Mesaj
1.002
Tepki
870
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Kron
Daha üst yetkililere mail atmayı denediniz mi? Almanlar önem verir müşteri memnuniyetine..
 

hlksnrr

Forum Demirbaşı
Kayıt
21 Ocak 2015
Mesaj
493
Tepki
564
Şehir
ANKARA
İsim
Haluk ŞENER
Bisiklet
Scott
Bu durum kargo şubelerinin işgüzarlığından kaynaklanıyor ama her şube böyle örneğin Atatürk Orman Çiftliği Yurtiçi Kargo şubesinden inanılmaz memnunum
şuana kadar hiç gecikme, yanlışlık yapmadan her paketi teslim ettiler ve şube çalışanları gerçekten güler yüzlü ben kendi mahallemdeki şubeden çok memnunum ama eve 3 km uzaklıktaki başka kargo şubelerinin 7 günde paketimi getiremeyip şubede beklettiği de oldu.
 

Ahmet-E

Daimi Üye
Kayıt
14 Ekim 2014
Mesaj
223
Tepki
244
Yaş
54
Şehir
antalya
Bisiklet
Lapierre
Eve hiç uğramadan,''alıcı adreste bulunamadı'':Bir yurtiçi klasiği.
 

Çetin ŞAHİNÖZ

Forum Bağımlısı
Kayıt
5 Temmuz 2013
Mesaj
1.538
Tepki
1.893
Yaş
56
Şehir
İSTANBUL
Bisiklet
Sedona
Yani hiç mi vicdan yok bu adamlarda, çok önemli bir şey olabilir, çok kişisel değeri olan bir ürün olabilir
Kendilerini hiç mi alıcı yada gönderici yerine koymuyorlar,

Tada tchibo neden biz kargoladık yada kargo bize getirmiyor bize ne diye davranıyor.