Süper bir bisiklet park yöntemi - video

Scudo

BF Okuru

Üye
Kayıt
2 Şubat 2005
Mesaj
8
Tepki
0
süper bi yöntem ama türkiyede buda işe yaramaz ,hırsız olan oraya merdiveni dayar yine çalar ,gerçi türkiye'yi kötü örnek göstermek istemem aslında geçenlerde newyork belgeseli izledim stv'de sokaklarda okadar çok ki bisiklet varki park halinde kilitlemişler sahipleri ama işe yaramamış bisikleti çalamasa bile üstündeki herşeyi söküp jantları vs. çalınmış burada da iyi bir bisikleti eğer o şekilde kitleyip giderseniz aynı şey olabilir oluyorda o yüzden bisikletimi hiç bir yere asla bırakmam video daki yöntemle bile...!
 

Levent Kırça

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Kasım 2009
Mesaj
729
Tepki
351
Şehir
Bursa
Bisiklet
Salcano
O yöntemi güvenlik değilde park olayna çözüm olarka vermiştim aslında. Ama dediğinizde doğru kimise güvenlik diye kullansa gene olmaz. Bir düşünsenize Türkiye gibi bir yerde park ettiğiniz arabanın arkasına araba bırakırlar. Bunda da sizinkinin altına biri dayasa bisikleti... Mal gibi kalırsınız sonra orada. Çıkıp alamazsında.

Kilitli bisikletten parça sökme olayında da herşeyi kolay sökülebilen yapıyoruz, bir yandan yanlış yapıyoruz. Düşünsenize selemiz, ön arka tekerleklerimiz km saatlarimiz falan çoğu parça quick release şeklinde. Ben genelde kilitlerken jant-gövde şeklinde kilitliyorum hani birşey sökemesin diye ama ön teker gene boşta kalıyor. Birde km saatlerini üstüne bırakan arkadaşlar görüyorum ben Uludağ üniversitesinde... Şaşıyorum valla.
 

alper öztürk

Aktif Üye
Kayıt
17 Haziran 2010
Mesaj
154
Tepki
80
Şehir
tekirdağ
vay be bu yöntem çok yaratıcı :) burda olsa bizim Türk halkı (özellikle kahvede okey oynayan o meşhur dayılar) etrafına toplanıp 'ulan nası çıkarttı o bisikleti oraya' derler :)
 

Levent Kırça

Forum Bağımlısı
Kayıt
19 Kasım 2009
Mesaj
729
Tepki
351
Şehir
Bursa
Bisiklet
Salcano
@alper ozturk

Aynen. Üniversitenin ilk yıllarında kaldığım bir pansiyon/yurt vardı. Onun altında bir kahve vardı. Amcaların muhabbetleri geliyordu odaya :) Tabi hepsinin kulakta sorunlu olduğu için :) Bağıra bağıra... İlginç diyaloglar çıkıyordu dediğin gibi.
 

lamba

Aktif Üye
Kayıt
26 Mayıs 2010
Mesaj
142
Tepki
82
Şehir
İstanbul
Bizde olsa ağaçtan elma düşürür gibi taşlayıp düşürürler. Hatta elektrik direğine bile çıkartsanız tehlikeyi göze alıp bile aşağıya indirebiliriz. Aslında bisikleti normal parketmek böyle bir yöntemi kullanmaktan daha masum. Çalınmasın diye böyle bir girişimde bulununca bisiklete zarar vermek çalmak bazı insanlar için daha çekici hale gelebilir...
 

mustafa susam

Daimi Üye
Kayıt
20 Aralık 2009
Mesaj
229
Tepki
76
Şehir
istanbul
Bisiklet
Motobecane
iyi taktik onu yapan, cepten kameradan da izler bisikletini.:
 

Harun.

Yaşam boyu bisikletçi
Kayıt
8 Temmuz 2010
Mesaj
1.782
Tepki
935
Yaş
27
Şehir
Wonderland
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
Salcano
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Türkiye'de vinçle çıkıp sökerler onu. :D
 

Yunus YILMAZ

Forum Bağımlısı
Kayıt
30 Ekim 2010
Mesaj
641
Tepki
623
güzel yöntemde
mekanizma nasıl işliyor anlam veremedım.
bisikleti çeken halatı
ne zaman döşedi . halat yolunu ne zaman yukarı monte etti ?
belediyenin uygulamasımı ...
karmaşık bişey
 
  • Beğen
Tepkiler: emre ersoy
Yukarı Alt