@Bigpatron
Çok teşekkür ederim bu güzel yorumların için.İnanın mahçup oluyorum.
Elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
Sizler olmadan bu konuların benim için hiç önemi yok.Önemli olan herkesin yorum ve düşüncelerini sevgi saygı çerçevesinde paylaşabilmesi ve güzel vakit geçirebilmemiz.Bunu da her zaman hep beraber yaptık.İnşallah katılımın artmasıyla çok daha keyifli olur.Her zaman olduğu gibi senin değerli yorumlarını bütün arkadaşlar bekliyor olacak.
@ippon
Araştırdığım kadarıyla takımların üzerinde fikir birliği ettiği bir bisiklet türü yok(2018 için)
Trek Madone,Merida Reacto gibi aero kadro kullananlar olduğu gibi Specialized Tarmac gibi tırmanış kadrosu kullananlar da var.Daha çok kullanılan tip tırmanış kadrosu.Sadece Trek takımının bazı sporcuları diskli Madone ve Domane kullanmış,yani başka disk fren bile yok
Trek takımı aero model olan Madone ile Endurance kadro olan Domane arasında bölünmüş.Gördüğüm kadarıyla diğer takımlar endurance kadro tercih dahi etmemiş
Trek Domane Slr
Jant profillerine baktığımızda yüksek profilli jantlar olmakla birlikte çoğunluk düşük profilli jant kullanmış.
Aynı takım içerisinde bile sporcular jant,bisiklet tipi,lastik genişliği gibi konularda bölünmüş.
En dikkat ettikleri şey lastik basınçları ve özel lastikler.Kullanılan lastiklerin genişlikleri de farklılık gösteriyor:25mm ,26 mm ve 28 mm
Paris Roubaix 'de görmeye alıştığımız clutch lı sistem ultegra bile kullanan olmamış.Herkes en üst seviye vites sistemini getirmiş.
Dişli oranlarına değinilmemiş dahi
Suluklar titreşimden düşmesin diye suluk kafes içlerine zımpara kağıdı yapıştırmışlar