@Asusmune
Merhaba,Özceylan bisiklet yetkililerinden biri olarak, geçte olsa konu içindeki bir mesaja cevap hakkımız olduğunu hissettim.Hamit bey daha önce misafir girişi açtığınız konuda ( (link) ) ile sıkıntını paylaşmısınız ve konunun yanlış anlaşıldığını bildirerek memnuniyetinizi dile getirmiştiniz.Özceylan bisiklet olarak biz herzaman müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktayız.Birçok üyemiz bilirlerki, hatalı,sıkıntılı,ürünler iadesinde firmamız kargo ücretlerini zaten ödemektedir. Olası kargo ödeme hatalarında örneğin kargo firmasının faturasına karşı ödemeli yazması gibi hatalarda alıcıdan tahsil ediyor,ve birçok alıcımız bize ulaşarak kargo ücretini telafi edebiliyor,keşke bize bilgi verseydiniz kargo bilgisi hakkında.Kargo ücretini kendiniz ödeyip göndermişiniz,10 tl nin altında bir kargo ücreti kayıtlarımızda görünmektedir ve biz şuana kadar ücreti ödenmemiş gelen hiçbir ürün kargosunu geri çevirmedik.Almış olduğunuz lastikler ise,malumunuz 2 ay kullanımdan sonra bize bildirdiniz ve gerçekten biz distiribütör firmanın bile garanti kapsamına dahil etmediği ürünü daha distiribütör firmaya sunmadan anında direk kendimizden değişimini sağladık.
Saygılar....