Scudo Sports

Specialized Yine Şaşırttı!

Selami53

O PARAYA BİSİKLET ALIRIM !
Kayıt
25 Haziran 2012
Mesaj
1.023
Tepki
575
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Specialized
Merhaba arkadaşlar başlığı görünce aha yine ne oldu diye bir heyecanla girdiniz belki ama bu sefer olumlu bir olay gelişti ve paylaşmak istedim.
Forumda bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ama önceki olayı bilmeyenler için link :
Doktor Bu Ne! (Bir Specialized Vakası)

Şimdiki olaya gelecek olursak yeni s works tarmac kadromu severek memnuniyetle kullanıyorum (her ne kadar vakit bulamasamda) bir sıkıntısı yoktu ancak daha önce bisiklet yaşamıma bu kadar para ayırmadığım için haliyle biraz ''kıl'' yaklaşımla kadromu sürekli inceliyordum aşağıdaki fotoğraf sele borusunun ayar alyanı,normalde lastik tıpa ile kapalı konumda duruyor.Tıpayı düşürünce gördüm ve öylesine Hasan Çağrı beye sormak için görülen fotoğrafı whatsapp'tan kendisine yolladım.

Kendisi de Specialized'e e-mail atıp sordu ve bir kaç gün sonra bana dönüş yaptı.

Netice :
Speialized sorgusuz sualsiz bisikleti canlı görme gereği duymadan,mağazaya bisikleti çapırmadan sizinle paylaşmış olduğum bu tek fotoğrafla kadroyu sıfırıyla garanti kapsamında değişeceğini iletti...
Diyorum ki acaba Specialized'e haksızlık mı ettik önce ki konuda ? Sonuçta böyle fabrikasyon olduğunda kem-küm etmedi bu konuda ve diğer konuda olduğu gibi cevap verip açıklama yapmaktansa direk değişimi kabul etti.
IMAG3016_1.jpg
 

Dosyalar

  • IMAG3060.jpg
    IMAG3060.jpg
    216,8 KB · Okunma: 402
Scudo
öncelikle geçmiş olsun, sizin iin olumlu sonuçlanmasına sevindim.

yok haksızlık olmamış, Specialized sürekli böyle hatalarla insanların karşısına çıkmaktan utanır olmuş biraz. çok sık okuyoruz Specialized vakalarını artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: Osman Tuğrul
ne desem bilemedim.
 
olması gerekeni hiç yormadan yapmış. bu üretim hatası mı? bayi/distribitör kaynaklı bir sorun mu hiç ona bakmadan son kullanıcıyı böyle tavlamış ya :) ben de artık zevkle specialized düşünebilirim.

benim ezik caad8 im için cannondale kadrosunu temin edememişlerdi ben de gidip corratec almak zorunda kalmıştım.

şanslıymışınız

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160603/edf2b0891fabf949f201308266907d66.jpg
 
Konuyu görünce hakkaten hoaydaa:eek: türevinde bir tepki verdim. Firmanın yaklaşımı takdire şayan ancak bu seviyede bu hataları benim aklım almıyor. Sanki ayıbı örtmek için de tıpalamışlar orayı.:) Yani olaylara sığ yaklaşmak gibi bir düsturum yoktur ama böyle köklü bir firmanın kadrolarında görülen bu sıkıntılar talihsizlik midir yoksa başka bir şey mi bilemedim.
 
müşteri memnuniyeti diye buna denir , bundan dolayı dünyanın en iyisi oluyorlar..
 
@Saikou
Kadro değişmekten değil de işten güçten binemediğim doğrudur,kadro değişimi sıkıntı olmuyor yeni kadro gelmeden önceki kadroyu almıyorlar değişim gününe kadar kullanıyorum o gün gidiyorum değişim montaj yapılıyor.

@Battutaettanci Ezikten dolayı kadroyu mu değiştirdiniz ?
@Onur YCL hocam açıkçası ben incelendiğinde her üründe böyle küçük kusurlar olabileceğini düşünüyorum artık.Arayan buluyor yani :) kusur olmasından ziyade mağduriyetin giderilmesi önemli. Önceki konuda mağduriyetime hepiniz şahit oldunuz ama bu sefer bende firmayı taktir ettim çoğu mağazaya bu kadar kusuru sorsam o bir şey değil diye geçiştirir takmaz bile bence,çünkü soyuk deliğin ağzında zaten o kısım içe doğru preslenmiş yani.
 
yahu huzur içinde bir bisiklet süremediniz gitti ne speşılayzmış arkadaş, benden uzak dursun bu marka
 
  • Beğen
Tepkiler: İsmail Emir
@Fırat Y.
Mağduriyetim giderildiği sürece çok tasa etmiyorum açıkçası.Zaten ne alırsam alayım gözüm diğer renklere de gidiyor bu sayede tek tek farklı renklere sahip olmuş oluyorum. :D
 
Neyse değişmeleri iyi yine
 
ustacim anlamadigim sey karbon bi kadronun onca testten gecip aralarinda fabrikasyon hatalari yasanan kadrolarin elenmesi speyzilayzit gibi bi markanin bunu gozden kacirmasi enteresan.. ilimli yaklasimlarina sevindim ufak miktarlar degil isinizin gorulmesine sevindim:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Selami53
Belki de Türkiye'ye bilerek gönderiyorlar. Fark eden fark eder, fark etmeyen...
 
Bende soğudum markadan.

S-Works kadroda böyle bir "deliği" görmemek nedir yahu ? Bu süre zarfında yine beklemek,yine beklemek,yine yine yine...
 
Gerçekten ben de şaşırdım ama kadro değiştirmesine değil bu iki kadro probleminin de sizin başınıza gelmesine. Bu kadar büyük firmanın iki adet hatalı kadrosuna. Size yaşattıkları bu kadar eziyete şaşırdım.
 
Kadro değiştir değiştir nereye kadar böyle dünya markası mı olunur ?

En azından mağdur etmiyorlar ama yukarıda dile getirildiği gibi Türkiye'ye gönderilen ürünlere pek dikkat etmiyorlar galiba.
 
Oluyor böyle talihsizlikler, sekiz sene önce benim scott speed de de hata çıkmıştı, sonrasında yeni kadro ile değiştirilmişti. Önemli olan firmaların ürünlerinin arkasında duruyor olması. Bazı firmalar var ki, adına ve firmanın büyüklüğüne güvenip ürünlerini alıyorsunuz, ta ki böyle bir aksaklıkla karşılaştığınız da ne kadar yanıldığınızı anlıyorsunuz.

2,5 sene önce 2,500 TL ye Lenovo notebook almıştım, garanti süresi içerisin de bir kez değişim yapıldı bir kaç kez de tamir gördü, bir hafta önce ekran yine arızalandı. Servise gönderdim 1050 TL ödemem karşılığında ekranını değiştireceklerini söylediler yoksa ürünü geri göndereceklermiş. Şimdi böyle bir firmaya bir daha güvenip ürünlerini alırmısınız. Tabi ki ürünü bedava tamir etsinler demiyoruz, yukarıda ki örnek gibi, önünüze bir seçenek sunsunlar, fiyat farkı verip ödememiz karşılığında yeni nesil bir notebook ile değiştirsinler. 2,5 senelik bir alete 1050 TL tamir ücreti istemek ve tek seçenek olarak müşterinin önüne koymak Lenovo gibi bir markaya yakışmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Selami53
Geri