@cparlakgul
Müdür vize sorunun yoksa eğer atla gel. Kalacak yer kolay burada, misafir ederim seni.
@mehmetsunu
Merhaba
Bisiklet bana geldiği zaman sürüş ağırlığı 8400gr'dı.
Suluk kafesleri, km saati bağlantıları, pedallar vs. hepsi dahil.
Açıkçası tam olarak hatırlamıyorum ne kadar harcama yaptığımı, çünkü geneli parçaların takas ile geldi. Liste de tutmadım açıkçası fiyat adına.
Parçalardan en büyük farklılığı selede hissettim. Rahat etmeye başladım sürerken. Üzerinde gelen Mavic Ksyrium Equipe jant setini Türkiye'ye döndüğüm gibi sattığım için şu anki Ultegra 6700 set ile arasında ne kadar fark var bilmiyorum. Fakat ağırlık olarak 60-70gr kadar daha hafif bu set. Şu an titanyum mandal kullanmaya başladım, oradan da bi 50gr kazandım.
Fakat bundan önce kullandığım WH-R 550 set ile arasında çok büyük fark olduğunu söyleyebilirim. Enerji transferi konusunda çok çok başarılı.
6600SL kollardan 6700 kollara geçmem biraz işin görsel kısmı ile alakalıydı aslında. 6600SL kollardaki böcek anteni gibi gecen kabloları sevmediğim için bu kollara geçtim.
Yeni kollarda kullandığım teller ve dış kablolar oldukça kötü kalitede. Şu an bir gidon kovalıyorum. Eğer alırsam onu gidonla beraber değiştireceğim kabloları. O zaman objektif bir yorum yapabilirim sanırım kullanımı hakkında. Ağırlık olarak da yeni gidon ile bi 50gr kadar avantajım olacak.
Fakat ilk izlenimlerim;
Frenler oldukça iyi fakat vites geçişleri için butonlara daha fazla güç ile basmanız gerekiyor. Ayrıca eskisinde 3 diş yukarı atabilirken bunda 2 diş yukarı atabiliyoruz. O da bir eksi.
Grup değiştiriken de kollar, arka vites ve frenleri değiştirdim. Bana katkısı 30gr'dan az oldu.
Rubleyi sadece 28 dişe geçmek için değiştirdim. Oradan bi 15-20 gr avantajım oldu. Seleden 10-20gr, gidon boğazından 15-20gr, böyle böyle şu anki ağırlığı 8.09kg gibi bir şey benim tartımda.
Bir bisikletçiye gittiğimde daha hassas ve doğru ölçüm alırım. Şu an oldukça kötü hava burada, bisikleti temizledim, gömlek astım gidona
