Burak B.
Forum Bağımlısı
- Kayıt
- 10 Ekim 2013
- Mesaj
- 768
- Tepki
- 1.983
- Yaş
- 38
- Şehir
- İzmir
- İsim
- Burak
- Başlangıç
- 1995—96
- Bisiklet
- Specialized
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Değerli forum üyelerin çoğu beni bilirler.. Bende onların inadini ve inanmamazlıkları bilirim
Genelde kendi çapımda takılan biri oldugumdan dolayı strava kaydı vs kullanmıyorum. Kimi stravan varmı diye dayatmaları sonucu olarak, konuyu açma gereği duydum.. İGS618 cihazını alalı daha 1 ay oldu, geçmiş kayıtlar meilan m4 cihazına kayıtlı, onla anca foto çekerek gosterebilirimde uğraşamıcam.
Bilmeyenler için anlatayım;
Kimisine göre şehir, kimisine göre hibrit fakat hibritin köy yolunda kullanıldıgı iddia edilen giant escape1 bisiklet kullanıcısıyım. (köy yolu için dag bisikleti gereklide ne diyim, memleketim 500nufuslu köy ve yolların ne oldugu bilirim)
2013 yılın son ayında satın alıp, 6 ay turlara katılıp sonra iş hayatına başlayınca bisikletten uzak durdum. 4 yıl aradan sonra tekrar dönüş yaparak, son 2 yıldır yoğun bi şekilde kullanıyorum. Haftada 5 gun iş-ev, iş çıkışı antreman (nabız odaklı 22 kilo verdim) Giant şu an 14980kmde, inanmayanlar çıkıcak kanıta gerek yok. Flatbar ile performans sürüşe yanaşamayınca dropbara çevirdim. Esas o zaman yol bisikletine kaydım.
1 hafta önce spec tarmac sl4 aldım, yokuşları daha hızlı ve çabuk hızlanma vs haz vermeye başladı. Şimdi gelenler sakin ol şampiyon dicekler. Çok uzatmadan gelelim konuya;
Dün sabah işe gidiş küçükyalı tınaztepe. Giant ile
(link)
(link)
işe gidiş max 65km/s hız ve ortalama 25.2km ile bitirildiği görüyoruz. Havaların soguk olması vede karanlık olması nedeniyle bu benim kısa yolum. Normalde konaktan varyanttan bağlanıp yokuşa vururum. Soğuk havanın yogunlugu, aç karın, ağır kışlık kıyafetlerim ve akşam iş çıkışı hava sıcak oluyor diye ektradan baharlık kıyafet var.
Bu sabah tarmac sl4 ile işe gidiş Küçükyalı buca neden? Çalıştıgım yer kurumsal, nerede iş varsa oraya geçerim. Aynı yol fakat yol yarısında işyerin şubesı var.. eğer ana şubeye gidiyor olsaydım ortalama daha yüksek çıkıcak çünkü yol düzleşiyor ve hızım artıyor. Bucaya kadar tırmanış oluyor buna dikkat..
(link)
(link)
işe gidiş max 62.8km/s ile 25.7km/s ile bitirmiş oldum. Max hızın daha düşük çıkmasının sebebi kafa rüzgarı yememdir. Kafa rüzgarın etkisini azaltmak için üstboruya oturarak aero pozisyona geçtim. Dünkü giantta droplara yatarak aeroya geçtim. dur bi dakka şehir bisikleti bu kadar hız yapıyormuydu?
Lastik ve jantları yazalım;
Giant es1 shimano wh-rs100 ve schwalbe durano RG 700x25mm ağırlık 245gram donuşdirenci 30km hızda 18watt kayıp.
Spec tarmac sl4 ise kendi kullandıgı jant axis marka, rulmanlı göbek. Vittoria zaffiro slick lastikler 25mm 370gram. duranodan daha agır fakat direnci daha az. 30km hızda 15.7watt kayıp gösterilmiş.
Bilmeyenler için anlatayım;
Kimisine göre şehir, kimisine göre hibrit fakat hibritin köy yolunda kullanıldıgı iddia edilen giant escape1 bisiklet kullanıcısıyım. (köy yolu için dag bisikleti gereklide ne diyim, memleketim 500nufuslu köy ve yolların ne oldugu bilirim)
2013 yılın son ayında satın alıp, 6 ay turlara katılıp sonra iş hayatına başlayınca bisikletten uzak durdum. 4 yıl aradan sonra tekrar dönüş yaparak, son 2 yıldır yoğun bi şekilde kullanıyorum. Haftada 5 gun iş-ev, iş çıkışı antreman (nabız odaklı 22 kilo verdim) Giant şu an 14980kmde, inanmayanlar çıkıcak kanıta gerek yok. Flatbar ile performans sürüşe yanaşamayınca dropbara çevirdim. Esas o zaman yol bisikletine kaydım.
1 hafta önce spec tarmac sl4 aldım, yokuşları daha hızlı ve çabuk hızlanma vs haz vermeye başladı. Şimdi gelenler sakin ol şampiyon dicekler. Çok uzatmadan gelelim konuya;
Dün sabah işe gidiş küçükyalı tınaztepe. Giant ile
(link)
(link)
işe gidiş max 65km/s hız ve ortalama 25.2km ile bitirildiği görüyoruz. Havaların soguk olması vede karanlık olması nedeniyle bu benim kısa yolum. Normalde konaktan varyanttan bağlanıp yokuşa vururum. Soğuk havanın yogunlugu, aç karın, ağır kışlık kıyafetlerim ve akşam iş çıkışı hava sıcak oluyor diye ektradan baharlık kıyafet var.
Bu sabah tarmac sl4 ile işe gidiş Küçükyalı buca neden? Çalıştıgım yer kurumsal, nerede iş varsa oraya geçerim. Aynı yol fakat yol yarısında işyerin şubesı var.. eğer ana şubeye gidiyor olsaydım ortalama daha yüksek çıkıcak çünkü yol düzleşiyor ve hızım artıyor. Bucaya kadar tırmanış oluyor buna dikkat..
(link)
(link)
işe gidiş max 62.8km/s ile 25.7km/s ile bitirmiş oldum. Max hızın daha düşük çıkmasının sebebi kafa rüzgarı yememdir. Kafa rüzgarın etkisini azaltmak için üstboruya oturarak aero pozisyona geçtim. Dünkü giantta droplara yatarak aeroya geçtim. dur bi dakka şehir bisikleti bu kadar hız yapıyormuydu?
Lastik ve jantları yazalım;
Giant es1 shimano wh-rs100 ve schwalbe durano RG 700x25mm ağırlık 245gram donuşdirenci 30km hızda 18watt kayıp.
Spec tarmac sl4 ise kendi kullandıgı jant axis marka, rulmanlı göbek. Vittoria zaffiro slick lastikler 25mm 370gram. duranodan daha agır fakat direnci daha az. 30km hızda 15.7watt kayıp gösterilmiş.



