@Ertan M.
Bunlar orjinal lastikleri değil yalnız, üzerinde maxxis detonator'ler vardı. Hem patlak koruması yoktu, hem de beyaz şeritlerini hiç beğenmemiştim. Maxxis'leri bırakıp biraz daha ağır olmasına rağmen turlarda patlakla uğraşmamak adına cst'nin zırhlı lastiğini aldım. Dağ bisikletime taktığım rubena flash aps'lerde 1mm koruma vardı. Bu lastikte bariz daha kalın bir tabaka var. Ayrıca renk olarak da mavisi, kadrodaki mavi detaylarla aynı tonda. O yüzden lastikler iyi şimdilik
@alpermtb
Taksitle aldığım için liste fiyatından aldım. Zırhlı lastikleri de orjinal lastiklerini bırakıp üstüne 80 lira vererek aldım. Toplamda 3080TL'ye geldi.
@Berke
4700 Tiagra uzun süredir araştırdığım bir grupsetti. Bugünkü kısa süreli turumda gerek fren gücü, gerek aynakolun esnemezliği, gerek vites geçişleri olsun 105 5800'den ayırt edemedim. Zaten aynakolda duraace , ultegra ve 105'de kullanılan 4 kollu tasarıma geçilmiş. Hem daha hafif hemde daha esnemez bir aynakol yapmışlar. Görsel olarak da ultegradan hiçbir farkı yok. Jant konusunda katılıyorum. Bu jantların hakkını verdikten sonra mavic olur, shimano olur, campagnolo olur birşeyler düşüneceğim
@nurimo
Aynen 58 kadro. Aylardır bekliyorum şu bisikleti. Hem 58 hem mavi hem de 4700 tiagra. Lastik ve gidon sargısını da mavi yaptım sonuç ortada
@Onur YCL
Grupset 4600 tiagrayla kıyaslayınca çok başarılı. Üstte yazdığım gibi kullanımını 105 5800'den ayırt edemedim. Özellikle frenlerle ilgili çekincelerim vardı. Ama 4700 tiagra'nın clarisle, sorayla alakası kalmamış, baya 105 ayarında bir set olmuş
Zaten shimano da 4700 tiagra'da frenleme gücünün 4600'a göre %30 arttırıldığını belirtiyor. Eğer daha önceden açtığım konuları takip ettiyseniz yol bisikletine geçişte en çok frene kafayı taktığımı da bilirsiniz. Sözün özü 4700 tiagra'da 5800 105'de olduğu gibi şıkır şıkır geçişler, dahili vites kabloları, 4 kollu aynakol bizi karşılıyor. Performans olarak 105 ve apex ayarında bir set olmuş. Rublenin de 28 dişli olması tırmanışlarda işimi oldukça kolaylaştıracak...
@erendiz çetiner
Aslında bisikletin orjinalinde maxxis detonator'lar geliyordu. Rengini ve patlak korumasını beğenmediğim için onları bırakıp üstüne 80 lira vererek bunları aldım. Biraz ağır olsa da hem renk olarak hem de patlak koruma özelliği olarak daha iyi olduğunu düşünüyorum.
@Deniz Tezcan
Shimano hakikaten söylediği gibi 4700 tiagra'da frenleme gücünü %30 arttırmış. Ben açıkçası gözlerimi kapatıp kullansam 105 kullanıyorum sanırdım. Zaten apex,105 gibi grupsetlerin frenleme güçlerini beğeniyordum. 4700 tiagra beklediğimden çok daha iyi çıktı. Kesinlikle giriş seviyesi gibi değil zira claris ve sora fren kolları elimde kalacak hissi veriyordu...