Siyah Noktaları Sayan çıkacak mı?

Scudo

huseyinsak

Aktif Üye
Kayıt
5 Aralık 2005
Mesaj
177
Tepki
56
Şehir
Zeytinburnu, İstanbul
Bu ne abi böyle... Siyah nokta vaar mı? yok mu?
 

Said Ergöktaş

Forum Demirbaşı
Kayıt
15 Temmuz 2005
Mesaj
446
Tepki
197
Şehir
KAYSERİ - Hill Climb - XC


abi nasıl saydın..
siyah nokta var mı yokk mu hakkaten belli deil..:D
 

eYa

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Mayıs 2005
Mesaj
1.271
Tepki
792
Şehir
Eskişehir & Didim
İnsan gözü her ne kadar mükemmel olsa da bazen aldanabiliyor. Bu resmi de içeren bir konumuz vardı forumda ama nerelerde acaba :D Son kayıpta gitmiş olabilir :( Konuyu bulamazsam bir kaç resim de ben ekleyeyim....

Aslında siyah nokta tabiki yok...
 
  • Beğen
Tepkiler: nazz

Murat CER

Forum Bağımlısı
Kayıt
11 Ekim 2004
Mesaj
2.056
Tepki
1.160
bi dursalar sayacam ama durmuyorlar ki...

kıpır kıpır
hayret bi şi yaaa :D :D

teşekkürler whitestar
 

kıvanç kaynak

Forum Demirbaşı
Kayıt
27 Eylül 2006
Mesaj
418
Tepki
105
ben 35 diye düşündüm çünkü heryerde çıkıyo beraber pedallamak dileğiyle iyi günler
 

iso.54

Daimi Üye
Kayıt
3 Mayıs 2007
Mesaj
252
Tepki
63
Yaş
39
Şehir
Maltepe / İstanbul
İsim
ismail
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Salcano
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Derya abi nerden buldun bu resmi ya........

Bakmaya çalışıyorum ama benden kaçıyor siyah noktalar......:) :) :) :)
 

CROSSCU31

Daimi Üye
Kayıt
6 Şubat 2007
Mesaj
343
Tepki
31
Şehir
ESKİŞEHİR dağ
kata google dan ılızyon dıyerek arattırısan bı tek bu değil daha baska seylerde bulabılırsın
 

İdris ACA

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Ekim 2006
Mesaj
1.778
Tepki
1.451
Şehir
bursa
Resme baktım sinirlerimi gerdi ya:D
Abi bu noktaları saymak bir yana,görmek bile mesele:)
paylaşım için teşekkürler;)
 

nazz

Forum Demirbaşı
Kayıt
12 Mart 2007
Mesaj
496
Tepki
284
Şehir
Ant
derya abicim, teşekkürler
fakat hiç biri yerinde durmuyorki sayayım, şaşı olcaktım saycam derken...:rolleyes:
 

semihcelikoglu

Forum Demirbaşı
Kayıt
27 Aralık 2006
Mesaj
408
Tepki
276
Şehir
izmir
Ben oturdum her kareye tek tek parmağımla baktım siyah nokta yok hepsi beyaz ancak uzaktan gözle saymaya çalışınca mümkün değil olmuyor göz yanılması .
 
  • Beğen
Tepkiler: nazz

HaliliOzturk

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Temmuz 2005
Mesaj
7.181
Tepki
8.609
Crosscu ilk resim bariz bir gif animasyonu. Orjinal versiyonunda aynı yanılsama oluyor ancak bu aldatıcı.
 
Yukarı Alt