Sihirli Küre

Mustafa KILIÇ

Daimi Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
239
Tepki
326
Şehir
Samsun
İsim
Mustafa Sedat KILIÇ
Sihirli Küre

-Aklınızdan iki basamaklı bir sayı tutun
-Bu sayıdan rakamları toplamını çıkarın
-Linkteki sihirli kürenin sağındaki tablodan çıkarma işlemi sonucu elde ettiğiniz sayıya karşılık gelen sembolü bulun
-Şimdi küreye tıklayın...

Örnek: Tuttuğunuz sayı : 36 -> 36 - 9 = 27 ; sağdaki tabloda 27 ye karşılık gelen sembolü aklınızda tutun, şimdi küreye tıklayın...

http://trunks.secondfoundation.org/files/psychic.swf

cember.net ten alınmıştır.
 
Scudo

çağatay_çankaya

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Eylül 2004
Mesaj
2.813
Tepki
806
Yaş
34
Şehir
İstanbul / Eyüp
Bisiklet
Sedona
yok yok ben bunun başında biraz daha kalırsam artık beni tımarhanede bisiklete binerken görürsünüz
 

Manta

Üye
Kayıt
11 Ocak 2006
Mesaj
76
Tepki
24
Şehir
Bursa
Arkadaşlar olay çok basit. Bir adet Excel alınır. Gerekli formüller ayarlanınca görülür ki 10'dan 99'a kadar olan sayılardan kendilerini oluşturan sayıların toplamı çıkarıldığında sadece "9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72 ve 81" sayıları çıkabilir. Bu sayıların hepsine tek bir şekil atanır, küreye tıklayınca da o şekil gösterilir. Tıklayanlar da "ulan nasıl da bildi?" diye dumur olur. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat CER

Mustafa KILIÇ

Daimi Üye
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
239
Tepki
326
Şehir
Samsun
İsim
Mustafa Sedat KILIÇ
Tebrikler Manta,

E , o kadar olacak... Fikir cimnastiği şeysi için değerdi di mi :)
 

semrta

Forum Bağımlısı
Kayıt
4 Aralık 2005
Mesaj
623
Tepki
474
Şehir
kadıköy

evet öyleymiş gerçekten de,
ama keşke biraz daha geç yazsaydınız da biraz daha dumur olsaydı herkes,hevesi kursağında kalınmış oyun gibi oldu valla şimdi :))
 

Manta

Üye
Kayıt
11 Ocak 2006
Mesaj
76
Tepki
24
Şehir
Bursa


Bakın şimdi üzüldüm. Hiç böyle düşünmemiştim. Neyse biraz araştırayım da size daha dumur edici internet oyunları bulayım. ;)
 
Yukarı Alt