Emert20
Daimi Üye
- Kayıt
- 19 Şubat 2016
- Mesaj
- 268
- Tepki
- 306
- Yaş
- 26
- Şehir
- Denizli
- İsim
- Egemen
- Bisiklet
- Carraro
Böyle firmalar kaldı mı dediğimiz bu zamanlarda yaşadığım memnuniyeti siz değerli bisiklet kullanıcılarıyla da paylaşmak istedim.
Olay, Türkiye de bilinen bir bisikletçinin web sitesinden haziran 2018'de Lazer Magma kask almam ile başlıyor. Web sitelerinde kaskın üretim tarihinin yazmaması ve telefonla arayıp sorduğumda stoğa yeni geldi demeleri üzerine kaskın siparişini verdim. Kask elime ulaştığında üretim tarihine baktım ve 2015 üretimi olduğunu gördüm. Kafama takmadan önce güvenli olup olmadığını öğrenmek için Lazer'in sitesinden durumu anlatan bir mail attım. Hemen ardından Shimano Türkiye'den Tuncay Bey benimle iletişime geçti ve benden kaska ait bilgiler aldı. Daha sonraki maillerinde kaskın güvenli olmadığını ve yurtdışından sipariş vererek bana kaskın yeni üretim yılına sahip olan modeliyle ücretsiz olarak değişim yapacaklarını söyledi. Bu süreç boyunca da mağdur olmamam için yeni kaskım gelene kadar kullanmam için bir kask göndericeklerini söyledi. Bir haftalık bir süre içinde geçici süre kullanmam için Lazer Roller model bir kask gönderdiler. Yeni kaskımın geliş süresi biraz uzun sürerek Mart 2019'u buldu. Yeni gelen kask temmuz 2018 üretimi. Ancak süreç boyunca benimle iletişime geçerek beni bilgilendirdiler ve sipariş verecekleri sırada rengini dahi bana sorarak benim isteklerin doğrusunda ilerlediler. Yeni kaskın gelme süresi boyunca da bana bedenime uygun, kullanılmamış bir kask gönderdikleri için herhangi bir mağduriyetim olmadı. Yurtdışından sipariş edilen kask elime ulaştığında ise geçici süre kullanmam için gönderilen kaskın bende kalması için ne kadarlık bir ücret ödemem gerektiğini sorduğumda ise o kaskta bizden size hediyemiz olsun cevabını aldım. Sadece Türkiye'deki bisikletçiden almış olduğum Lazer Magma kaskı Shimano Türkiye'ye gönderdim ve o zaman da herhangi bir ücret ödemedim.
Burdan birkez daha Shimano Türkiye'ye ve Tuncay Bey'e teşekkür ediyorum.
Olay, Türkiye de bilinen bir bisikletçinin web sitesinden haziran 2018'de Lazer Magma kask almam ile başlıyor. Web sitelerinde kaskın üretim tarihinin yazmaması ve telefonla arayıp sorduğumda stoğa yeni geldi demeleri üzerine kaskın siparişini verdim. Kask elime ulaştığında üretim tarihine baktım ve 2015 üretimi olduğunu gördüm. Kafama takmadan önce güvenli olup olmadığını öğrenmek için Lazer'in sitesinden durumu anlatan bir mail attım. Hemen ardından Shimano Türkiye'den Tuncay Bey benimle iletişime geçti ve benden kaska ait bilgiler aldı. Daha sonraki maillerinde kaskın güvenli olmadığını ve yurtdışından sipariş vererek bana kaskın yeni üretim yılına sahip olan modeliyle ücretsiz olarak değişim yapacaklarını söyledi. Bu süreç boyunca da mağdur olmamam için yeni kaskım gelene kadar kullanmam için bir kask göndericeklerini söyledi. Bir haftalık bir süre içinde geçici süre kullanmam için Lazer Roller model bir kask gönderdiler. Yeni kaskımın geliş süresi biraz uzun sürerek Mart 2019'u buldu. Yeni gelen kask temmuz 2018 üretimi. Ancak süreç boyunca benimle iletişime geçerek beni bilgilendirdiler ve sipariş verecekleri sırada rengini dahi bana sorarak benim isteklerin doğrusunda ilerlediler. Yeni kaskın gelme süresi boyunca da bana bedenime uygun, kullanılmamış bir kask gönderdikleri için herhangi bir mağduriyetim olmadı. Yurtdışından sipariş edilen kask elime ulaştığında ise geçici süre kullanmam için gönderilen kaskın bende kalması için ne kadarlık bir ücret ödemem gerektiğini sorduğumda ise o kaskta bizden size hediyemiz olsun cevabını aldım. Sadece Türkiye'deki bisikletçiden almış olduğum Lazer Magma kaskı Shimano Türkiye'ye gönderdim ve o zaman da herhangi bir ücret ödemedim.
Burdan birkez daha Shimano Türkiye'ye ve Tuncay Bey'e teşekkür ediyorum.