Sert Zemin İçin Dış Lastik...

Said Ergöktaş

Forum Demirbaşı
Kayıt
15 Temmuz 2005
Mesaj
446
Tepki
197
Şehir
KAYSERİ - Hill Climb - XC
merhabalar..

yakında almayı veya toplamayı düşündüğüm yeni bir velespit için dış lastik önerilerinizi rica edeceğim..

genellikle kayalık ve sert zemin(çorak ve zorlu arazi şartları) için dış lastik tavsiyeleriniz nelerdir??

şu an için kesin bir bütçe belirtemeyeceğim..toplama yaparsak o da onun içinde hesaplanacak..

Teşekkürler

Said
 
Scudo

tayfur

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mayıs 2005
Mesaj
1.624
Tepki
1.038
Şehir
İstanbul
Benim tavsiyelerim:

Cheng Shin, City Traveller 1.90
Michelin, XC Road 1.40

ikisi de iyi lastikler ama köşe dönerken dikkat ;)
 

Said Ergöktaş

Forum Demirbaşı
Kayıt
15 Temmuz 2005
Mesaj
446
Tepki
197
Şehir
KAYSERİ - Hill Climb - XC



abi zannedersem onlar yol için..fotolarına bakaraktan öyle anladım..ben mtb için arıyorum özellikle "downhill sürüş için..

teşekkürler..
 

tayfur

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mayıs 2005
Mesaj
1.624
Tepki
1.038
Şehir
İstanbul
ha pardon yahu :lick3: sert zemin görünce ben direk asfalt dedim atladım. utandım şimdi bak :p neyse asfalt lastiği alıcaksan bunlardan birini al. :)
 

Said Ergöktaş

Forum Demirbaşı
Kayıt
15 Temmuz 2005
Mesaj
446
Tepki
197
Şehir
KAYSERİ - Hill Climb - XC



eyvallah abim
onu şimdilik düşünmüyorum ama bir kaç yıl sonra sırf uzun yol gezileri için öyle bir şey almayı planlıyorum o zaman onlardan birini alırım.. :D
 

tayfur

Forum Bağımlısı
Kayıt
22 Mayıs 2005
Mesaj
1.624
Tepki
1.038
Şehir
İstanbul
kenarda bir çift asfalt lastiği bulundurmak iyidir. bende 2 çift var mesela. asfaltta giderken durmadan gelen TOOORRRRRRRRRRR sesinden bıktığında slickleri takıyorsun. kafa rahat ediyor azıcık.
 

HaliliOzturk

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Temmuz 2005
Mesaj
7.181
Tepki
8.609
Lastik marka model hatırlayamayacağım ancak 2,10 dan daha ince bir lastik almaman yararına olacaktır. Benim bisikletimde Schwalbe Racing Ralph 2,25 var. Çok memnunum tutunması harika, sadece aşırı sert yapayım dediğiniz zaman lastik çabuk patlıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Said Ergöktaş

Hasan Çağri

Forum Bağımlısı
Kayıt
12 Ağustos 2006
Mesaj
4.545
Tepki
4.773
Şehir
Bostancı, İstanbul
Bisiklet
Specialized
ilk olarak uzunca bir aradan sonra tekrar foruma yazı yazmak birine yardımcı olmak gayet güzel oldu valla.
şimdi sıra soruda bol çakıllı, sert toprak zeminli, hafif kumlu altı topraklı gibi zeminlerde ve aynı zamanda asfalttada kullabilecek bir lastik arıyosan 2.0 dan aşağı bir lastik kullanmanı önermiiyorum ve tercihini dişleri fazla ama çok büyük olmayan https://deltabisiklet.com/File/?_Args=ProductImage,131,DeltaBisiklet gibi yada buna benzeten sık ama küçük dişli lastikler kullanbilirsin...daha sert kayalık yani daha büyük taşlı zeminlerde daha kalın 2.30 civarı daha kalın ve büyük dişli lastikleri tercih edebilirsin...
Şimdiden kolay gelsin..iyi sürüşler...
 

Said Ergöktaş

Forum Demirbaşı
Kayıt
15 Temmuz 2005
Mesaj
446
Tepki
197
Şehir
KAYSERİ - Hill Climb - XC



saolasın abi güzel tavsiyelerin için..
tavsiyelerine göre lastiklere bakarken lastik çapında"26X2,00/33 " yazdığını gördüm..şimdi bu lastikler 2.00 lik mi yoksa 2.00-2.33 arası mı?

tekrar teşekkürler..

Said
 
Yukarı Alt