Scudo Sports

Sele Borum Kırıldı

Mehmet Vidinli

Canyon RoadLite 6.0 - Van Rysel Edc Af 105
Kayıt
29 Temmuz 2013
Mesaj
335
Tepki
351
Şehir
Ankara
İsim
Mehmet Vidinli
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
Canyon
Bisiklet türü
Yol bisikleti
2016 yılında almış olduğum Canyon Roadlite 6.0 model bisikletimin karbon sele botusu tam kadro ile birleştiği yerden kırıldı.
Eve dönerken bir ara çıt diye bir ses geldi ama anlık olarak geldi ve kesildi. Eve çıktıktan sonra bisikleti yerine yerleştirmek için selenin arkası ve gidondan tutarak kaldırırken sele esnedi. Bir baktım kadro ile birleştiği nokta kırılmış. Eve yakın olmasam biraz daha uzun biniyor olsam muhtemelen o boru bana kaçacaktı :)
Yarın Canyon a yazacağım bakalım 6 sene garanti işe yarayacak mı?

e90fc767-46cf-448a-b0ac-664df0e4b33a.jpg 093ff5ff-264a-45c1-847a-c445f4907765.jpg
 
Scudo
Geçmiş olsun hocam,bende yine aliexpress ürünü birinin elinde kaldı heralde diye konuya girdim ama marka canyon olunca işler değişti,sele borusunu fazla mı sıktınız acaba,daha önceden çatlak filan olustuysa,ağırlığa dayanamayıp kırılmış olabilir,umarım firma ürününün arkasında durur.
 
Karbon sele borusu bu kadar dışarıda kullanılmaz. Ayrıca karbon boru kullanılırken kilonuzu da hesaba katmanız gerekir. Ağır kişiler için karbon sele borusu riskli bir seçenek.
 
Çok geçmiş olsun. Size bir şey olmaması sevindirici. Umarım garantiden kolayca çözülür bu sorun.
Beni de korkutan kısımlar bunlar. Sele borusu, kadro, gidon vs. kırılmaları... Hele de hız almış, ve bir yokuş iniyorsam en çok gidondan korkarım. Gerçi benim bisiklette sadece ön çatal karbon.
 
Geçmiş olsun hocam,bende yine aliexpress ürünü birinin elinde kaldı heralde diye konuya girdim ama marka canyon olunca işler değişti,sele borusunu fazla mı sıktınız acaba,daha önceden çatlak filan olustuysa,ağırlığa dayanamayıp kırılmış olabilir,umarım firma ürününün arkasında durur.

Benim de aklıma direkt bu geldi. Neyse ki kazaya falan sebebiyet vermemiş.
 
geçmiş olsun. bence de sürüş esnasında olmaması iyi. ben daha önce karbon sele borusunu sıkıştırma mandalını çok sıkmamdan dolayı kırmıştım. tam da sizinki gibi yerden.
inşallah garanti kapsamında tutulur.
 
Tün gemiş olsun dilekleriniz için sağolun. Gerçekten o boruya otursaydımbüyük sıkıntı olurdu 😓

Karbon sele borusu bu kadar dışarıda kullanılmaz. Ayrıca karbon boru kullanılırken kilonuzu da hesaba katmanız gerekir. Ağır kişiler için karbon sele borusu riskli bir seçenek.
Fotoğraf açısından kaynaklı ok ucunda kullanılmı gibi görünüyor olabilir. Hemen hemen ortasında kullanıdı. 90kg tam sınır sayılabilir beki.
aman hocam kadro kırılmamış. sele borusu kolay.
Sizin dediğinize katılıyorum. Spec lerden baktığım zaman karbon sele borusu 230g görünüyor. TR de satılan al borular yaklaşık 270-300g arasında. en kötü alır takarım :)
Çok geçmiş olsun. Size bir şey olmaması sevindirici. Umarım garantiden kolayca çözülür bu sorun.
Beni de korkutan kısımlar bunlar. Sele borusu, kadro, gidon vs. kırılmaları... Hele de hız almış, ve bir yokuş iniyorsam en çok gidondan korkarım. Gerçi benim bisiklette sadece ön çatal karbon.
Gidonun boşa ıkıpğ aşşağıya doğru dönmesi yokuş inerken beni de çok korkutuyor. Allah korusun diyelim, Kötü enerjileri kendimizden uzak tutalım en iyisi :)
 
Geçmiş olsun. Özellikle ikinci el bisikletlerde dikkat etmek lazım civataların düzgün torklanıp torklanmadığına. Şahsen ben ikinci el karbon bisiklet almaya çekinirim bu yüzden.
 
13. günde güncelleyebilirim. Çok kötü fakat bugün dönüş yaptılar.
işin iyi yanı, sorgusuz sualsiz yenisini vereeceklerini ilettiler.
işin kötü yanı, kargo ücreti 99$

Almanya dan bir tanıdık bulup ona göndertmeyi deneyeceğim.
 
Hayırlı olsun. 🙂
 
13. günde güncelleyebilirim. Çok kötü fakat bugün dönüş yaptılar.
işin iyi yanı, sorgusuz sualsiz yenisini vereeceklerini ilettiler.
işin kötü yanı, kargo ücreti 99$

Almanya dan bir tanıdık bulup ona göndertmeyi deneyeceğim.
Sele borusunun ücretini kargo diye alıyo olmasınlar:)
 
Son durumu bildireyim.
Almanya dan bir arkadaşımın adresini vererek 5$ kargo ücreti karşılığında teslim edilecek.
 
Geri