Scudo Sports

Sedona'ya teşekkürler

salcano sahibi olarak bana anlamsız gelen bir konu olmuş. biz mail atıp acaba cevap geldi mi diye stres yapmayız, servisine gitmeyiz, hele metin bisiklet'e hiç gitmeyiz. salcano, müşterisinin tamir yapmayı öğrenmesini, kendi başına derdini çözmesini vizyon edinmiş bir kurumdur. sizinkiler boş şeyler :D

edit: cümleyi bir türlü toparlayamadım.
 
Scudo
@Ahmet Ayaz

Anladığım kararıyla salcanoculara tabiri caiz ise balık vermeyi değil balığı tutmayı mı öğretiyor. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: ismail.yüksel
arka lastiğim çatladı yanlardan sedonayı aradım sirkeciye getirin ücretsiz değiştirelim dediler ama halen gidemedim ama türk markası olarak desteklerini begeniyorum
 
Aslı bisiklet aynı ilgiyi Dahon için göstermiyor acaba neden?
 
Aslı bisikleti esas marka arkasında durursa oda ona göre hareket eder aslının dağıttığı x marka ben malımın arkasındayım sorun sıkıntılı malzemeyi değiştiririm sen müşterimi memnun et derse eder, y firması öyle yapmazsa aslı yada faslı ne yapsın kaliteli ilgili Türk firmalarını destekliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
Şu başlıktaki memnuniyetleri okuduktan sonra sonraki bisikletimin sedona olmaması için hiçbir neden yok. Keşke salcano almadan önce okuma şansım olsaydı.
 
Bende sedona 610 aldım bir hafta oldu. (Konuyu hortlatıyorum gerçi) bisikleti aldığım satıcı lastiğe hava bastı ama ölçerek basmadı gibi geldi bana. 110 olup olmadığını nasıl ölçeceğiz. Bunun bir cihazı varsa alayım. Bu siboba uyan bir pompa ve basınç ölçer ürün biliyorsanız link atabilirmiiniz rica etsem. Acemice sorular sordum ama öyleyim zaten. Bu lastik mevzusu beni biraz endişelendirdi.
 
@oceanix bi benzinliğe gidip uygun psi hava basabilirsiniz
 
Ürün aldığınız bir firma müşteri memnuniyeti için uğraşıyorsa, sattığı ürünün arkasında ise, mail gönderdiğinde veya herhangi bir şikayetinde geri dönüş oluyorsa o firmaya sahip çıkmak gerekli diye düşünüyor ve hemen sedonanın sitesindeki bisikletleri incelemeye başlıyorum. Bisikletim whistle ama müşterilerini madur etmedikleri için sedona'ya gıyaben teşekkür ediyorum :)
 
@Hakan Boz
Geçen farkli bir olaydan salcano müşteri huzmetlerini aradım. direk yetkililere ulaştım.birgün sonra bana ulaşıp progkemi derhal çozdüler. bu firmada sedona,kron ve aklıma gelmeyen diğer yerli firmalar gibi %100 yerli sermayeli şirkettir ama yılda 300.000 uretince uretimle orantılı arızalarda normaldir. buri bana şu salcano 030 tiagranın muadili hangi üründür. 030 un petformansini diger markalar kac tl ye satiyor diye bakmak lazım.
 
Ben kendi gözlemimi yazayım.
410 aldım ve bu fiyata ısrarla tavsiye ediyorum ama bu demek değildir ki yermiyeceğim.
bundan once servis ve satin aldıgim yerle ilgili sıkıntı yaşadım ve bu sıkıntılar bir türlü halledildi ama olay kurumsallıktan cok uzak.
Geçen yine arkadaş merida speeder 500 aldı full ultegra set ama ilk sürüşte samatyada ciddi sıkıntı yasamaya ramak kalmisken ben gigona mudahale ettim ve besiktasa devam ettik. bu bisiklet 4200 tl gidon sıkılmamış. benimde 410 kadro kulağı sıkılmamıstı ve her bisiklet kullanicısı alet edevat kullanmayıda bilmez.
 
@Asusmune tura çıkmadan çnce belkide ara sıra vidaları ve gerekli yerleri kontrol etmek gerekir
 
@tege
hakli olabilirsin 300 turkişliraya real den alinan urunde ama 2 bakım arası 3 ay diye kendi servis kitapçığına gore ise dediğin doğru değil.

en son arka gobek bozuldu 3 aylıkken, bunu jantı fabrikaya aldılar, gobeği değistirdiler. iyide değişen 1 ayda akort gitti,ön ise aldığımdan beri en ufak kaçma olmadı. arka jantın neden akort kaçırdığınıda çok iyi biliyorum da neyse.inşallah kalite devamlı yükselir ama 410 da geriye gitti.
 
@tege
:) bu mantıkla her pazar pikniğine cıkmadan arabayi life alıyorsun zannedersem.hatta her sabah arabanın cıvatalarını yoklamak lazım. 10 kiloluk bisikletin vidası boşalıyirsa 1000 kilo araba neler yapmaz dimi.
 
@Asusmune
Araba ile karşılaştışma pek uygun değil bu konuda.çünkü arabada bir vidanın gevşemesi çok şeyi değiştirmez bir vidalık önemli parçası bulunmaz.bisiklette ise bir vida çok şeyi değiştirir Zaten kaçtane vidası varki kontrol edilmesin hava durumuna baktığımız kadar bisiklete binmeden önce gerekli kontrolleri yapabiliriz.onuda bizim yerimize bisikleti satın aldığımız firmaların bakıp sıkması gerekmiyor.bisikleti sadece kaymak gibi asfaltta sürmüyoruz ki tümsek çukur taş gib etkenlere vidamı dayanır arabalar dayanmıyor
 
burada asil sıkıntı montajlarda yapılan hatalar,ben kendi işimi hallediyorum, hatta şu son civatayi sıkıp yatayım nede olsa yarın 150 km şehitlik ziyareti var.ben yolun kaymakliğınada bakmam bilirsin basar gecerim.
 
Geri