Scudo Sports

Sedona'ya teşekkürler

çağatay_çankaya

Forum Bağımlısı
Kayıt
18 Eylül 2004
Mesaj
2.789
Tepki
768
Yaş
37
Şehir
İstanbul / Eyüp
Bisiklet
Sedona
2014 model sedona 610 kullanıcısıyım. bisikletimi alır alırmaz km saat gibi eksiklerimi tamamlayıp turlara antremanlara başlamak hevesiyle yollara koyuldum. ama şanslık mıdır yoksa hata mı 50km lik kullanımda toplamda 3 kere lastik patladı. haliyle kullanıcı olarak fena canımı sıktı. gerek forumda gerekse diğer 610 kullanıcıları ile iletişime geçtim. herkesten farklı yorumlar geldi. 110psi basman lazım, jant setinin dizaynı hatalı, iç lastiği yanlış takmışsın vs vs gidiyor. son olarak benim gibi 610 kullanıcısı olan @Sabri YILDIRIM kardeşimle görüştüm. sedona ile irtibata geçmem gerektiği kendisinde de aynı problem olduğunu söyledi. ve sedona ya gerekli maili yazdım. sabah işe gider gitmez maili gönderdim akşam saat 18:00 cvp geldi. şok oldum ben birkaç gun sonra cevap gelecek diye düşünüyordum.

Sonuç: 2 adet koruyucu band ve 2 adet iç lastiği ücretsiz kargo ile tarafıma yolladılar.

gönderdikleri ürünleri bisikletime taktıktan sonra problem çözüldü. koruyucu bant olarak jant ile iç lastik arasındaki şerit olarakta belirtmek istiyorum. bikaç arkadaşıma anlatırken lastik ile iç lastik arasındaki koruyucu band zannetmişlerdi.


Sedona çok teşekkür ederim. Ürünlerini satana kadar değil sattıktan sonra arkalarında durduklarını gösteriyorlar. Birde dolar ile satmasalar daha da güzel olacak ama hayırlısı bakalım. yazım hatalarım varsa kusura bakmayın.
 
Scudo
Dolar üzerinden sattıkları için ilgi alaka olmasın:) problemini çözmene daha dogrusu karsında sonuc ne olursa olsun muhattap bulabilmenize sevindim..
 
Salcano'ya mail attım ve 7 aydır cevap bekliyorum. Kaç paraya sattıkları beni ilgilendirmiyor, sattıkları malın arkasında durup bir problem olduğunda çözmek için çabalıyorlarsa o marka güzel markadır. Sedona bu konularda en iyi Türk markası sanırım.
 
@ercst0rm

Meyve veren ağaç taşlanır derler ya. Senin ki tam o hesap Ercüment. :))


@çağatay_çankaya

Çağatay, 2 adet bisikletim var ve ikisi de Sedona. İlki 26 inç. 4000 km yol yaptım ve 1 kez lastik patlattım. Bisikleti ilk aldığımda hata kullanım sonucu arka diski yaktım. Durumu Aslı bisiklete ilettim. Kullanımın hatalı olduğunu ifade ettiler. Evet öyleydi. Sen 115 kg ile bisiklete bin. Sonra sadece arka frene bas ve bisiklet dursun.

Sonra ne oldu dersin ? Sıfır balata ve diskim ücretsiz olarak ulaştı bana. Monte edildi ve kullanıma devam ettim. 29 jant arayışına girdiğimde baktığım tek marka Sedona oldu. Yeni bisikletimden de fazlasıyla memnunum.

Karşılaştığın manzara Türkiye'de var olan müşteri memnuniyeti zihniyetine ters. Bu şekilde ilgi alakayı kolay kolay göremezsin. Bisikletlere dolar fiyat koyuyorlar. Şuan dolar ne olursa olsun 2.4'e sabitlediler.

Bugün ucuz olarak bilinen marka ile ilgili bak bir üst yorumda ne cevap gelmiş !

Sorununun bu şekilde çözülmesine ve Aslı'nın bu ilgi alakasına bir kez daha çok sevindim.

Kazasız ve sorunsuz sürüşler dilerim.
 
Gıcıklık yapmak istemem sabah sabah ama kafama takıldı, merak ettiğimden soruyorum. Jant içine takılan koruyucu bant göndermeleri, jantta bir problem olduğunu göstermıiyor mu?
 
@Fırat İler aslında problemden değil. tubeles destekli olmayan her jantta kullanmak gerekli (yada zorunlu) 110 psi hava basıyor sonuçta jant delikleri illaki iç lastiği zedeler.
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
Carrraro'dan henüz eposta falan gelmedi. Zaten bende herhangi bir sorun için eposta atmadım. Zaten herhangi bir sorun da çıkmadı.:D

Şaka bi yana şahsen bisikleti aldığımda iletişim bilgilerimi alıp eposta sms gönderip carraro ailesine hoşgeldiniz diyebilir veyahut ilerleyen günlerde arayarak herhangi bir sorun önerim olup olmadığın sormaları çok güzel olurdu hem benim için hem onlar için. Haksız mıyım?
 
@chnkrmz
Eyvallah, hergün yeni bir bilgi :)
 
Sedona kullanıcısı olarak sevindim bir tarafları kalkmadan devam ederler inşallah Türkiye nin böyle markalara ihtiyacı var
 
  • Beğen
Tepkiler: Sabri YILDIRIM
Sedona 610'umu, 1500km kadar kullandım ve kullanmaya devam ediyorum, hiçbir sıkıntı yaşamadım bu olay dışında ve bu da çok kısa sürede çözülerek, bu olaydan dolayı delinen 2 iç lastik hediye edilerek çözülmüş ve kısa sürede geri dönüş, marka arkasında ürün arkasında durarak güven vermiştir. Satın alma sürecinde Sedona'yı Türk üretici olması nedeni ile tercih etmiştim ve pişman olmadığım adına çok memnunum.
 
bende bir sorun için mesaj attığımda, ücretsiz olarak yetkili serviste onarım yaptırabilirsiniz diye mesaj atmışlardı.
 
Bir Sedona kullanıcısı olarak bu durum beni çok memnun etti
 
Ne diyelim helal vallaha sedonaya bazı markaların alakası olmuyor...
Bilmem bunları Merida da yapar mı
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
aynısı benim başıma geldi lastiğin biri bisikleti aldığım ilk gün patladı diğeri bir hafta sonra nedeni ise içerde koruyucu bant yok iki lastiği jant teli patlatmış ben değiştirmeyi beceremediğimden aldığım yere götürdüm orda iki iç lastik parası bana kaçtı bu üretim hatası benim hatam değil bende bilseydim başta mail çekerdim belki yollarlardı iç lastik koruma bantı
 
Geri