Scudo Sports

İnceleme Sedona 410

@sociolog kardeş ben 1 hafta önce izmitten aldım. Bende 56 kadro boyu aradım 2016 larda 52 ye kadarmış 2015 lerde varmış. Sadece siteden bakıp karar verme direk telefon aç sor. Eğer istersen aldığım yerin iletişim bilgilerini veririm. 1247 tl ye 9 taksitte aldım..
 
Scudo
arkadaşlar merhaba, sedona 325 e bakarken bu konuyu gördüm hiç aklımda yokken 410 a bakmaya başladım, konu bastan sona çok kapsamlı ve faydalı bilgiler var, konuyu açan arkadaş gerçekten çok güzel paylaşımlar yapmış, bende inşallah bir Sedona alarak yıllardır hayalini kurduğum bisiklet sporuna amatör bir giriş yapmak istiyorum. Bir çok seçenek arasından hem bütçeme uygun hemde yerli olması nedeniyle Sedona 325 ve 410 arasında bir tercih yapacağım, 410 kullanıcısı olarak sizlerinde fikirlerini almak istedim, Her iki bisikletinde teknik verilerini ekliyorum bu bilgiler ışığında yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.

KADRO325
  • KADRO ÖLÇÜSÜ44/48/52/56
  • VİTES SAYISI3X8
  • MAŞARST NEON RL
  • VITES FREN KOLUSHIMANO ACERA SL-M310
  • VİTES ÖNSHIMANO ALTUS FD-M191
  • VİTES ARKASHIMANO ACERA RD-M390
  • FRENSHIMANO BL-M355 DISC
  • AYNAKOLSHIMANO ALTUS FC-M310
  • KASETSHIMANO CS-HG200 12/32T
  • ZİNCİRYBNS8C
  • JANT ÇEMBERİSEDONA DS-21
  • HAZNE ÖNSHIMANO HB-RM33
  • HAZNE ARKASHIMANO FH-RM33
  • LASTİKSCHWALBE ROAD PLUS 700X38
  • BOĞAZRACEFACE RIDE
  • GİDONRACEFACE RIDE RISER
  • SELE BORUSURACEFACE RIDE
  • PEDALWELLGO LU-C29
  • SELESEDONA 6076

KADRO410
  • KADRO ÖLÇÜSÜ44/48/52
  • VİTES SAYISI3X8
  • MAŞASEDONA ALLOY DISC
  • VITES FREN KOLUSRAM VIA
  • VİTES ÖNSRAM VIA
  • VİTES ARKASRAM VIA
  • FRENTEKTRO 837 AL V-BRAKE
  • AYNAKOLSram FC-E350 48/38/28T
  • KASETSRAM PG-820 11/32T
  • ZİNCİRYBNS8S
  • JANT ÇEMBERİSEDONA DA-30
  • HAZNE ÖNSRAM MTH-300
  • HAZNE ARKASRAM MTH-300
  • LASTİKCompass P1024
  • BOĞAZSEDONA
  • GİDONSEDONA
  • SELE BORUSUSEDONA
  • PEDALWELLGO - LU C29
  • SELESEDONA 6076
 
@Kadir.K
Ben sadece kullanim amacina uygun bir yorum yapayim. (Taze 410 sahibiyken) Bozuk yollar, tepe bayir arazi icinse 325, yok hayir asfalttan pek inmem, yollarda nispeten hoş kullanirim diyenlerdenseniz 410 derim. İyi seçimler.

vip status
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir.K
Bu arada 2015 ve 2016 model Sedona 410'larda aynakol işgüzarlığı yapılması hoş olmamış. 2015 teki aynakol daha işlevsel. Daha fazla paraya daha düşük özellikli bisiklete sahip olacaklar 2016 modelini yeni edinecekler için söylüyorum.

vip status
 
@ertgrlchn

2015 var ise iletişim bilgisi alabilirim,memnun olurum.

@h.kozan

Ben 345 i satıyorum 410 almak için.Gereksiz ağırlık taşımak istemiyorum artık hep şehirdeyim.

(link)
 
@sociolog Bende de ağırlık takıntısı var. Reflektör hariç ek aparat bile takmam bu yüzden. 410'la üzerinde yorulursan, al eline taşı bisikleti daha az efor gerektirir. :)
 
@h.kozan
Aslında bilerek ağırlık yüklemek gerek hocam :) Daha fazla efor ile daha verimli olabilir sürüşümüz. 410'uma birer kiloluk korumalı lastik taktım örneğin :D
 
https://i.hizliresim.com/oEA8m2.jpg
550km oldu bisiklet yapmam gereken herhangi bir bakım vb. şeyler varmıdır.
 
  • Beğen
Tepkiler: mhd
@Kadir.K 410 daha hafif diye alınması mantıklı değil. Kullanılan lastikler dandik. 325 kullanıyorum diye demiyorum bunları bazı arkadaşlarımız 410 hafif die önermişler veya sürekli asfaltta kullanıyorsan daha iyi felan filan. Eğer bana sorarsan ben ne kadar asfaltta kullansamda 325 bile yetersiz kalıyor bazen. Maşa açmama rağmen yerden gelen darbelerin tamamını emmiyor buda uzun sürüş sonrası kollar'da ağrı bırakabiliyor. 410 ile kullanmayı düşün birde hiç yerden gelen darbeyi emecek bir maşası olmayan bir bisiklet.

Dolayısıyla tartışmasız 325 al gitsin. Hidrolik disk fren kaliteli lastikler yerden gelen darbe emicek kilitlenebilir maşa emin ol tüm bunlar için almaya değer. Kaldı ki arka aktarıcısı ve fren kollarıda acera sistem. En güzeli ise şık bir bisiklet !
 
  • Beğen
Tepkiler: Kadir.K
410 kullanıcılari bilhassa ön lastik havalarını düşük tutmalı, belirgin bir fark çıkıyor araya eğer dikkat edilmeyip ön tekere arka ile aynı seviyede hava basılırsa. Deneyerek gördüm. Bisiklet ön tekere fazla hava basılınca saçma bir hale geldi. Yerdeki her noktayı hissettim. Dediğim ayrıntıya dikkat edilirse downhillimsi şeyler yapılmadıkça 410 şehirde yüzünüzü kara çıkarmaz. Seriliğin ve hafifliğin keyfine varırsınız. Kaldı ki iki model arasında fiyat farki da gözardı edilemez. Çok parası olan almasin. 410 orta direğin can damarı olmuş, atıyor bir kere sol tarafta ne yapıcaksın. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mhd ve AliMurat
@kubilay katmerci
kesinlikle 420 daha iyi ama sadece işe gidip gelmek icin alacaksaniz 410 yeterli gelecektir.
420 nin daha iyi olma sebebi vites sistemi,fren sistemi ve lastiklerin daha üst seviye olmasidir.
 
7200km oldu.
Her 1000km de ön ve arka göbeği yağlayın.
Eskidikçe değişen şeyleri yenilersiniz yani zincir, ruble, lastik ve pabuç. Artı olarak furş yatağını arada yani 2000km de 1 gresleyin. Ek olarak sürdüğünüz yer ve yaptığınız km ye göre bakın zincir ve rublenizi mazotla temizleyin yapınki daha uzun süre kullanabilin.
 
  • Beğen
Tepkiler: mhd ve AliMurat
@oguz169
Sadece iş için kullanmam müsait olduğumda çıkar sahilde gezerim beni üzmüyecek bir bisiklet arıyorum görüntü olarak ve sram vites sistemi olarak bana daha sıcak geliyor ama.
 
@kubilay katmerci
bütçeniz hangisine el veriyorsa onu alin ikiside işinizi rahatlikla gorebilecek iyi bisikletler. aradaki fiyat farki onemli değilse 420 daha iyi ama 410 da yeterli duzeyde.
 
@kubilay katmerci 420 için iyi fiyat. O özelliklere sahip bir bisikleti hangi marka olursa olsun daha da ucuza alabilmen zor. 420 ile 410 arasindaki kalite farkı bu yıl ciddi açık.
 
Geri