Scudo Sports

İnceleme Sedona 410

Ben de seda bisikletten aldım karşıyakadan bu kadar mükemmel insanlar olduklarını aldıktan sonra anladım bir daha bisiklet alsam kesinlikle başka yerden almam o kadar yani
 
  • Beğen
Tepkiler: OgulcanGuven
Scudo
Arkadaşlar içlastik tavsiyeniz olabilir mi?
Henüz bir patlak olmadı ama ilk etapta yamayla falan uğraşmak istemiyorum
 
@MBB Hocam benim bisiklette arka mandalın kadro kulağındaki siyah vida dönüyor yani sıkışmıyor sürekli dönüyor bir zararı var mıdır acaba?
 
@kadir özal o bir yere kadar döner. Yani sıkılabildiği kadar sıkılır fakat açınca açamazsınız. Fazla sıktığınızda tekere de etki eder dönmesini de zorlaştırır. Rahat bir şekilde mandalı açıp kapatılabilir konumdayken bırakın. Ne çok sıkın ne de çok gevşek bırakın. Yeterli olacaktır o seviye
 
  • Beğen
Tepkiler: bibisiklet ve poet
Bende sedona 410 almakla Carraro sportive 327 almak arasında kaldım.Hangi bisiklet daha iyi ? Neden?
 
@MertEs Bende Sedona 410 almadan önce ikisi arasında kalmıştım. Carraro 27 vites olmasıyla bir adım öne çıkıyor fakat benim için önemli olan görünüş olduğundan Sedona'yı seçtim. 327 çok tipsiz geldi bana hele maşası...
 
@MertEs bende ikisi arasında kalmıştım tercihimi sedonadan yana yaptım sebebide kadrosu daha kaliteli diye okudum birkaç yerde.Ben kuru zeminlerde kullanacaktım genellikle yağmurda bisiklet sürmeyi düşünmüyorum o yüzden de v freni tercih ettim. bu tercihle hem v frenin bakımını ayarını kendim yapabilir oldum hem maliyet düştü hemde ağırlık azaldı. isterseniz sonradan da disk fren taktırabilirsiniz kadroda yerleri mevcut. ben şehir içinde bineceğin için amortisörlü maşa istemedim hem hafiflik olsun diye hemde güçten kayıp olmasın diye. aradaki fiyat farkına kilitli pedal ve ayakkabı alabilirsiniz ayrıcada. vites sisteminden de memnunum. bazı arkadaşlarım yol bisikleti alsaydın dedi ama ben kendimi biliyorum çukurlara falan yanlışlıkla girebiliyorum hatalarımı affediyor bisiklet yol bisikleti alsaydım muhtemelen parçalamıştım lastikleri. ayrıca 410 un lastikleri 327 ye göre daka kaliteli diye okumuştum. 3 haftalık çömez bir kullanıcı olarak bunları söyleyebilirim. bu arada düz yol ve yokuş aşşağıda yol bisikletleriyle kopmadan gidebildim sadece yokuş yukarıda koptum onda da 88 kilo olmam etmen olabilir :D
 
Bugün iş çıkışı basangic olarak 5 km lik rampaya tirmandim.inişte bazen bi titreme oluyor bazen olmuyor yoldan kaynaklanan bi durum mu acaba.titreme dikey bi titreme değişik bişeydi yani. Titreme gibi de değil.değişik bisey:);)
 

Dosyalar

  • IMG-20160407-WA0001.jpg
    IMG-20160407-WA0001.jpg
    178,2 KB · Okunma: 83
@vamosbien parke taşta giderseniz çok güzel titrer. Bu arada seleyi sele borusuna ters monte etmişler düzeltin isterseniz. Sizin için daha sağlıklı olur.
 
bu arada arkadaşlar ben seleyi öne doğru eğemedim. vidayı gevşetim öne eğiyorum fakat vidayı sıkınca tekrardan düz konuma geliyor. Arkaya doğru eğiliyor fakat öne doğru eğemedim :(
 
  • Beğen
Tepkiler: poet
Vidayı gevşettikten sonra sele borusunu 180 derece çeviririp sele ayarını yapıp vidasını sıkın.
 
@anfora53 vidayı gevşettikten sonra sele dönmüyor hala 180 derece vidayı komplemi söküp 180 derece döndürmek gerekiyor

sele borusunun ucundaki parça şimdi öne bakar oldu arkaya eğilebildiği kadar öne eğilemiyor hala ben mi yanlış yaptım yoksa böylemi olmalı?
 
@gokberk88 Google amcaya sele borusu yazın. Çıkan sonuçlarla kendi sele borunuzun bağlantı yerine bakın.
 
baktım şimdi yanlış yapmışım sele ayar vidası arkaya bakması lazımmış benimde zaten ilk öyleydi öne eğmek için değiştirdim ama buda olmadı şimdi tekrar arkaya bakacak şekilde yaptım ama hala selenin önünü aşağı eğemiyorum. bununla ilgili ne bir resim nede bir video bulabilmiş de değilim. selenin önünü yukarı kaldırabiliyorum fakat aşağıya eğemiyorum yardımcı olabilirmisiniz?
 
Geri