Scudo Sports

Sedona 2015 modelleri

@Hasan Kılınç

Veya Carraro'da 5800 105 setli makine var...
 
Scudo
2015 çıktığına göre bayiilerde ki kalan 2014 model bisikletleri daha ucuza alırız şimdi değil mi
 
@Ömer Yüzgeç

Kaldıysa eğer bir indirim söz konusu olur.
 
Genelde kalıyor metin bisiklet de çalışırken genel de bir önce ki modellerde ayrı indirim yapıyorduk.
 
Modeller güzel de bu fiyat yemez, 640'ı beğendim, fren vites tellerini de kadrodan geçirmişler. 610 için 675 dolar çok fazla, hele doların da coştuğu şu günlerde oldukça fazla.
 
Şuan 920 kullanıyorum 2014 model. 2015 den 940 favorim oldu.
 
Ben pek beğenemedim sanırım ya da evet tam olarak istediğim bu diyeceğim bir şey olmadı.
Mesela bir cyclocross aradı gözlerim :)
 
Benim kafama takılan bir husus var şimdi bu kadrolar Taiwan da yapılıyor sanırım,

Venge ve çeşitli üst sınıf yan sanayi kadrolar var piyasada bunlarda yanlış bilmiyorsam Taiwan da yapılıyor,

Bu yan sanayi kadroları Taiwan daki aynı fabrika(lar) yaptığını düşünüyorum,

Eğer böyle ise tamamen kişisel tercihim olarak ben şu an bu veya kadrosunu Taiwan da yaptıran x firmadan almak yerine yan sanayi bir venge alsam aynı hesaba gelmez mi ?

Kafamda deli sorular aziz abi!
 
bu yerli firmalar kafayı yemiş
bir iki model haricinde alınası hiç yok
fiyatlar ne oyle
bir de mosso ve decatlonu bekleyelim bakalım
 
  • Beğen
Tepkiler: olympos
Sedonaya vereceğiniz parayla salcano alırsınız ilerde kadrosunu değiştirirseniz fıstık gibi bisikletiniz olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: akifberkant
İstanbul harika olmuş. Fakat fiyatını anormal buldum. Bir de siteye ağırlık bilgisini de ekleselerdi keşke diyorum ve kaçıyorum :)
 
26inch ölmüş artık. 2016 modellerinde hiç 26'' olmayabiliyor. Sedona da modaya uymuş :)
bizim bisikletler o zaman seneye çocuk bisikleti olacak, bu kesinleşti
 
@GökhanRR

"yan sanayi kadro" nedir? çakmalardan mı bahsediyorsunuz??

iPhone da Çin'de üretiliyor, doğrudan pazarlama ile 200 liraya satılan telefonlar da; onlar için de aynı mantığı kurabilir misiniz?

Ar-Ge, mühendislik ve pazarlama için milyonlar harcayan markalar, bunları fason olarak üreten fabrikaların aynı kadroları çok daha düşük fiyata el altından satmalarına sessiz kalır mı sizce?
 
Evet bahsettikleriniz'in aksini düşünmek veya iddia etmek mümkün değil zaten,

Çakma yerine yan sanayi dememin nedeni yan sanayiye de çakma gözüyle baktığım için,

Bu soruyu tam olarak sormamın nedeni bu kadroların yani çakmaların merdiven altımı yoksa Taiwan'da ki fason firmaların mı ürettiğini kestirememek.
 
Korktuğum başıma geldi, geçen sene de az kadro seçeneği yüzünden alamamıştım beğendiğim modeli. Şimdi girdim sitesine, diyodumki "ya bu 640 fena değil gibi, alabilirim lan aslında!" ...derken kadro boylarını görmemle eledim direk kafamdan. Yahu bi 60 kadro üretsen ne olcak ki yani, en fazla 56 kadro mu üretilir Sedona??
 
Sedona güzel modeller çıkarmış, tasarımlar iyi ama fiyat olarak bence de çok yüksek. Yerli firmalarda kalite ve tasarımı belli seviyede tutunca fiyatı dengelemek zor oluyor demek ki. Fiyat-performans oranında Salcano da zorlanmış bu yıl, renk-tasarım olayı ayrı bir konu. Geçtiğimiz ay Decahtlondan fit 500 almıştım, alacağım bir bisiklet daha var, belli ki o da Btwin olacak. Çünkü hem tasarım, fiyat/performans hem de ömür boyu garanti, müşteri ilişkileri vb. çok olumlu yönler. Acell grubu ( yerli değil ama ) tanınmış markalarıyla yine istikrarlı bir politika izleyerek yoluna devam ediyor.

Keşke yerli firmaları daha çok destekleyebilsek.

Model olarak Kron da güzel şeyler yapmış ama fiyatları görmedim. Fiyat dengesi iyi olursa belki Kron öne çıkabilir. Hayırlısı bakalım.
 
Yine alışılmış Sedona tasarımları. Maalesef bir çok modeli yine sadece tasarımları yüzünden beğenemedim. Bu sene Sedona da Salcano da tasarım yönünden vasatında altında bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Melih Çolak
@GökhanRR

replika olarak adlandırılan, yani çakma olan kadroları insanlar bir hevesle alıp; bunlar da tayvanda üretiliyor, orjinal kadroya o kadar para vermeye gerek yok diyorlar.
ardından alıp binmeye başlayınca, içlerinden bir ses ya kırılırsa diyor, yokuş aşağı o kadar hızlanmamalıyım diyor. beyin sürekli bir güvensizlik pompalıyor. :)

yaşadığım için biliyorum. ayrıca bu tip kadrolar esniyor arkadaşlar. yönelmeyin böyle bir şeye.
alın bir sedona, salcano binin. varsın pinarello/venge yazmasın.sürüş keyfi , can güvenliği her şeyden daha önemli.
 
Geri