Yüz bin deodorantın doğaya saldığı karbonu tek başına salan, çevre düşmanı Scott ile karşınızdayız.
Konuyu uzatmadan toplu resimlere geçiyorum. Komponentlerin yakın çekim resimlerini adet yerine gelsin diye yapıyorum. "ba ba ba, ayna kol bu he mi??"
(link)
Neden bir cannondale kutusunda geldi, hemen izah edeyim. Rusyadan Vitalik aradı, gaspadin Raşit, burada bi çocuk supersix evo aldı ama aklı Foil de kalmıştı, parası yetmedi, ben de senin kutunu ona gönderdim, bir an aha scott geldi diye sevinsin, dedi. İyi yapmışsın Vitalik usta dedim, bu mübarek günlerde garibanları sevindirmek sevaptır, bizim kutuyla kartonla işimiz olmaz, zaten çöpteki haklı yerini aldı çoktan.
(link)
Vitalik usta, hakkını vermeliyim, folyo (foil) manyağı yapmışsın aleti, traktörle Antartikaya gitse gram çizilme yamulma olmaz inanki.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Matara tutucuların bisikletle gelmeleri süpriz oldu, beklemiyordum. Hatta internetten ne alsam diye bir kaç gündür geziniyordum, iyi ki acele etmemişim. Cannonun mataralarından birisini şimdilik taktım.
Tutucunun ön tarafındaki beyaz bölüm esneyebiliyor, çeşitli çaplarda suluklara izin veriyor. Ama cannondale çok sıkı oldu, hareket halinde çekip çıkaramıyorum, durmak lazım. Zaten bu suluk ağzında bir altimetre var, belirli yükseklikte ağzı tıkıyor, içmek için çömelmek gerekiyor. Cannondale nin müslüman ülkeler için tasarladığı, "helal sertifikalı" bir ürün, ayakta içilmiyor.(bkz. Emre)
ve MODİFİYE
1- En iyi bisiklet hafif bisiklettir fenomenini yıkıyoruz.
En iyi bisiklet "DAHA HAFİF" bisiklettir.
Bu nedenle tornada lastikler dahil onda beş paso vereceğim.
(link)
2- Makina mühendisi olduğum ve ileri mukavemet dersi aldığım için, hesaplamalarım sonucu, içler dışlar çarpımı ve sekiz katlı integrallerden sonra, üst borunun gereksiz olduğunu, sadece görsel amaçlı ve arkaya giden fren telini taşımak için yapıldığını farkediyorum ve jet taşıyla kesiyorum. (unutmadan, hesap kolaylığı için pi yi 3 aldım ve Reynolds sayısını 0.482135902458 kullandım.)
(link)
3- Sıra geldi jantlara. Syncros, eski adıyla DT Swiss RR 1.5 karbon alaşım jantlar, hergün kullanım ve antreman için ideal, bazı sitelerde utanmadan 1300 avro fiyatı var. Peki bunlar en iyileri mi? tabi ki değil, milyon jant var. Forumun gazına gelip jantları değiştirmemek için göbeği çatala kaynatıyorum. (özel karbon elektrotla)
Teker patlarsa ne olacak, henüz bilmiyorum, ama gerekirse Flap plap flap şeklinde kullanacağım, tekeri sökmeyeceğim arkadaş. Ölmek var, jantı değiştirmek yok!!
(link)
4- Bu mesaj Gökhan Toros hemşerim için.(ben de beylikdüzünde oturuyorum) Elimdeki ultra hassas nano su terazisine göre gidonun yerle açısı 0,49089687 şeklinde.
Gökhan bey, heatrow havaalanında beleş wifi bulunca yanıtlarsanız sevinirim, toleranslar içindeyse bırakıyorum, yok değil derseniz çekiçle hafif vuruşlar yapacağım. civataları sökemem, şimdiden kafaları yalama oldu.
(link)
5- Ve geldik en çok merak edilen, ağırlık meselesine. Scottun ağırlığını ölçmek için BAÖH (bağıl ağırlık ölçme hipotezi) adlı basit bir yöntem kullanacağım.
Kantara önce yalnız çıkacağım, sonra elimde scottla birlikte ve son olarak scott yalnız olarak ölçülecek. Bulunan değerlerin OKEK i alınıp n sonsuza giderken türevi alınacak. Şimdi çıkalım kantara.
(link)
Yalnızken 94 kg, bisikletle birlikte 92 kilo geliyorum. Buradan anlıyoruz ki...KANTAR BOZUK...
Ağırlığı klasik yoldan hesaplayalım o zaman,
Kadro: 900 gr civarı(aslında daha az)
Sram set: 1.868 gr
Jantlar, çifti: 1.650 gr
Lastikler çifti: 410 gr
4.28 kg oldu. Karbon gidon sele vs çok hafif zaten, toplamda 6 kg ın biraz üzerinde. SPD pedal eşşek kadar ağır bu arada. İlerde onun da hafifini alırız belki.
6- SÜRÜŞ İZLENİMLERİ
Bırak bu palavraları, sadede gel, bisiklet gidiyor mu gitmiyor mu onu anlat diyen arkadaşlar için yazıyorum. Bisiklet gidiyor.
Bugün işe 36 km ortalamayla 48 dakikada geldim, bilen bilir cannondale ile bu süre tam 60 dakikaydı.
Ama fark yokuşlarda..Arkadaşlar, bu bisikler yokuş çıkmak için yapılmış. Köpek gibi tırmanıyor. %50 daha iyi tırmanıyor alu kasalardan (yüreğinize inmesin diye 50 dedim, yoksa bence 70)
Sram red vites ciddi olduğunu gösteriyor, hani reno torosun vanivela vitesi vardır, uzun, bir de mercedesin kısa konforlu vitesleri, red hissettiriyor kendini. İki klike alışmak zor değil, hemen adapte olunuyor.
Profilli jant sadece resim çekmek için arkadaşlar, aman diyeyim, rüzgarda çok tehlikeli. En sağdan sola trafiğe fırlatabilir rüzgar. Ben dün inmek zorunda kaldım, düşecektim, zaten çok hafif, rüzgar uçuracak resmen.
Birisi yabancı forumlarda yazmış, "öyle sert bir bisiklet ki, sanki lastik yok, direk jantların üstünde gidiyormuşsunuz gibi yoldaki bütün titreşimleri hissediyorsunuz..ama çok hızlı" Az bile söylemiş, ellerim uyuştu, parmakları hissetmez oldum. Sert, çok sert bisiklet.
Konuyu uzatmadan toplu resimlere geçiyorum. Komponentlerin yakın çekim resimlerini adet yerine gelsin diye yapıyorum. "ba ba ba, ayna kol bu he mi??"
(link)
Neden bir cannondale kutusunda geldi, hemen izah edeyim. Rusyadan Vitalik aradı, gaspadin Raşit, burada bi çocuk supersix evo aldı ama aklı Foil de kalmıştı, parası yetmedi, ben de senin kutunu ona gönderdim, bir an aha scott geldi diye sevinsin, dedi. İyi yapmışsın Vitalik usta dedim, bu mübarek günlerde garibanları sevindirmek sevaptır, bizim kutuyla kartonla işimiz olmaz, zaten çöpteki haklı yerini aldı çoktan.
(link)
Vitalik usta, hakkını vermeliyim, folyo (foil) manyağı yapmışsın aleti, traktörle Antartikaya gitse gram çizilme yamulma olmaz inanki.
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
(link)
Matara tutucuların bisikletle gelmeleri süpriz oldu, beklemiyordum. Hatta internetten ne alsam diye bir kaç gündür geziniyordum, iyi ki acele etmemişim. Cannonun mataralarından birisini şimdilik taktım.
Tutucunun ön tarafındaki beyaz bölüm esneyebiliyor, çeşitli çaplarda suluklara izin veriyor. Ama cannondale çok sıkı oldu, hareket halinde çekip çıkaramıyorum, durmak lazım. Zaten bu suluk ağzında bir altimetre var, belirli yükseklikte ağzı tıkıyor, içmek için çömelmek gerekiyor. Cannondale nin müslüman ülkeler için tasarladığı, "helal sertifikalı" bir ürün, ayakta içilmiyor.(bkz. Emre)
ve MODİFİYE
1- En iyi bisiklet hafif bisiklettir fenomenini yıkıyoruz.
En iyi bisiklet "DAHA HAFİF" bisiklettir.
Bu nedenle tornada lastikler dahil onda beş paso vereceğim.
(link)
2- Makina mühendisi olduğum ve ileri mukavemet dersi aldığım için, hesaplamalarım sonucu, içler dışlar çarpımı ve sekiz katlı integrallerden sonra, üst borunun gereksiz olduğunu, sadece görsel amaçlı ve arkaya giden fren telini taşımak için yapıldığını farkediyorum ve jet taşıyla kesiyorum. (unutmadan, hesap kolaylığı için pi yi 3 aldım ve Reynolds sayısını 0.482135902458 kullandım.)
(link)
3- Sıra geldi jantlara. Syncros, eski adıyla DT Swiss RR 1.5 karbon alaşım jantlar, hergün kullanım ve antreman için ideal, bazı sitelerde utanmadan 1300 avro fiyatı var. Peki bunlar en iyileri mi? tabi ki değil, milyon jant var. Forumun gazına gelip jantları değiştirmemek için göbeği çatala kaynatıyorum. (özel karbon elektrotla)
Teker patlarsa ne olacak, henüz bilmiyorum, ama gerekirse Flap plap flap şeklinde kullanacağım, tekeri sökmeyeceğim arkadaş. Ölmek var, jantı değiştirmek yok!!
(link)
4- Bu mesaj Gökhan Toros hemşerim için.(ben de beylikdüzünde oturuyorum) Elimdeki ultra hassas nano su terazisine göre gidonun yerle açısı 0,49089687 şeklinde.
Gökhan bey, heatrow havaalanında beleş wifi bulunca yanıtlarsanız sevinirim, toleranslar içindeyse bırakıyorum, yok değil derseniz çekiçle hafif vuruşlar yapacağım. civataları sökemem, şimdiden kafaları yalama oldu.
(link)
5- Ve geldik en çok merak edilen, ağırlık meselesine. Scottun ağırlığını ölçmek için BAÖH (bağıl ağırlık ölçme hipotezi) adlı basit bir yöntem kullanacağım.
Kantara önce yalnız çıkacağım, sonra elimde scottla birlikte ve son olarak scott yalnız olarak ölçülecek. Bulunan değerlerin OKEK i alınıp n sonsuza giderken türevi alınacak. Şimdi çıkalım kantara.
(link)
Yalnızken 94 kg, bisikletle birlikte 92 kilo geliyorum. Buradan anlıyoruz ki...KANTAR BOZUK...
Ağırlığı klasik yoldan hesaplayalım o zaman,
Kadro: 900 gr civarı(aslında daha az)
Sram set: 1.868 gr
Jantlar, çifti: 1.650 gr
Lastikler çifti: 410 gr
4.28 kg oldu. Karbon gidon sele vs çok hafif zaten, toplamda 6 kg ın biraz üzerinde. SPD pedal eşşek kadar ağır bu arada. İlerde onun da hafifini alırız belki.
6- SÜRÜŞ İZLENİMLERİ
Bırak bu palavraları, sadede gel, bisiklet gidiyor mu gitmiyor mu onu anlat diyen arkadaşlar için yazıyorum. Bisiklet gidiyor.
Bugün işe 36 km ortalamayla 48 dakikada geldim, bilen bilir cannondale ile bu süre tam 60 dakikaydı.
Ama fark yokuşlarda..Arkadaşlar, bu bisikler yokuş çıkmak için yapılmış. Köpek gibi tırmanıyor. %50 daha iyi tırmanıyor alu kasalardan (yüreğinize inmesin diye 50 dedim, yoksa bence 70)
Sram red vites ciddi olduğunu gösteriyor, hani reno torosun vanivela vitesi vardır, uzun, bir de mercedesin kısa konforlu vitesleri, red hissettiriyor kendini. İki klike alışmak zor değil, hemen adapte olunuyor.
Profilli jant sadece resim çekmek için arkadaşlar, aman diyeyim, rüzgarda çok tehlikeli. En sağdan sola trafiğe fırlatabilir rüzgar. Ben dün inmek zorunda kaldım, düşecektim, zaten çok hafif, rüzgar uçuracak resmen.
Birisi yabancı forumlarda yazmış, "öyle sert bir bisiklet ki, sanki lastik yok, direk jantların üstünde gidiyormuşsunuz gibi yoldaki bütün titreşimleri hissediyorsunuz..ama çok hızlı" Az bile söylemiş, ellerim uyuştu, parmakları hissetmez oldum. Sert, çok sert bisiklet.