Gördüğüm en iyi durumdaki klasik bisiklet olabilir. Gidonu, jantları, aynakolu parlatsan; göbekleri yağlasan, vites&fren telleri ile zinciri değiştiren, kadroyu yıkayıp pasta&cila atsan hatta abartıp seramik kaplasan mis gibi bisiklet valla.
@EugeneL Lastikleri de değiştir patlak, çatlak olmasa bile kaç yıllık lastik sonuçta illa ki kimyasal yapısı bozulup gevremiştir. Lastiklerin raf ömrü 4 yıldır. 4 yaşını veya 40000 km'yi geçen lastikler diş derinliği, lastik hamuru iyi durumda görünse bile değiştirilmelidir.
Selam,
bisiklet genel hali ile ele alınırsa, Schwinn lisansı altında avrupa pazarı hedeflenerek üretilmiş fason bir "x model" Bu sebeple Amerika pazarı için baz alınan modeller ile kıyaslandığında parça konusunda mevcut olan kadro üzerinde sıkıntı yaşamayacaksınızdır. Basit bir örnek vermek gerekirse, Thompson göbek gibi bir detay yerine daha alternatifleri bulunan bir iso standartları el verdiğince restorasyondan ziyade zevkler doğrultusunda revizyon projesine dahil edilebilir.