@Muratveral1
böyle değerlendirirseniz yanlış kararlar alırsınız, kabaca ne kadar sert o kadar az yol tutuş, o kadar fazla uzun ömür, ne kadar yumuşak asgari ömür azami tutuş şeklinde açıklamak doğru olacaktır, markadan çok model özelliğidir, ancak aynı sınıftaki lastik modelleri için marka kıyası yapabilirsin
ancak şunun için konuşabilirim; (link)
ama senin modelin dayanımı daha fazla, diğer özelliklerinin hepsi, buna göre negatif değerler diyolla
pacestar3 bendeki
ıslak zemin tutuş;
toprak : 5
asfalt : 3
kaya (sabit olanlar) : 3
kuru zemin tutuş;
toprak : 5

asfalt : 3 (45° derece ve altındaki açılarda diş şekli itibariyle kayma eğilimi)
çakıl : 3
kaya : 5
dayanıklılık (çabuk erime bazında)
toprak : 2
asfalt : 4.5
fren mesafesi ve güvenliği;
toprak: 5
çakıl : 4
asfalt : 3
çamur çekiş; 3
(ara sıra çamur olur ama tamamen çamurda kullanmak için beklentiyi çok yüksek tutmamak gerek)
esneklik; 4 (büyük keskin kaya ve ya küçük sıra kayalarda 'rockgarden' hissedilen bi özellik
esnek olduğu için çok büyük objeler olmadıkça kolay patlamıyor, ama bi arkadaşım gibi hem camlı - çakılımsı zeminde kullandığın halde lastiği kitlersen 0 şans
bi soru da ben sorayım, amaç disiplin ne ?
what kind of çamur ?
A:
http://images.singletracks.com/blog/wp-content/uploads/2014/02/mtb-mud.jpg
B:
http://ep1.pinkbike.org/p4pb6725976/p4pb6725976.jpg