Scudo Sports

Salcano Ng 303 Ağırlık

Alper Taşcı

Aktif Üye
Kayıt
2 Şubat 2009
Mesaj
171
Tepki
68
Şehir
Eskişehir
Merhaba benim salcano ng 303 sv biskletim var vede ağırlığı 13,5 gibi birşey performans açısından bi problemim yok ama bana sanki biraz ağır gibi geldi sizce nasıl ???
 
  • Beğen
Tepkiler: Onur Kahraman
Scudo
Üzerindeki bileşenlerle çokta şaşırmaman gereken bir ağırlık. Hafifletebileceğin bir sürü parça var. Ekonomi uygunsa sende istediğin ağırlığa indirebilirsin. Üzerinde oynamaya değer bir bisiklet...
 
yukarıda eklediğim resim nedense gözükmüyor yeniden ekliyeyim ;

http://img294.imageshack.us/img294/1227/sl732229.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: Alper Taşcı
ewet bana ağır gelen ÖZELLİKLE maşa ve jant seyitdi latiklerde fln bi promlem yok ilk deiştireceim onlar kışı bunlarla atlatıp seneye iki bayramdan sonra rock shox ve hafif bi cant almayı düşünüorm ama sorun tamamen ekonomik :D:D:D:D:D:D ayrıca kadromun agırlıgını merak ediyordum teşkürler :d
 
O bisiklete masraf etme boşuna git hazır bi tane kron yada sedona al daha iyi
 
bu kadar hafif ama dayanıklı değil...

benimle aynı tarzda kullanan kullanış şekli olarak faln bana çok benzer kullanan bir arkadaşımda borla var
2-3 yıl oldu galiba...
kadro ne yamuldu ne kırıldı:D
ben aldım nisanda kırdım ağustosta:D

oyüzden çok aman aman bir kadroya sahip değilir...

insanlar alt borunun kalın olması faln onlara cazip geliyor aslında tam tersi bir durum söz konusu...=)
 
arkdaşlar bi kadronun kırılmasını çok kolay olduğuınu sanmıyorum(exrrem şartlar dışında) ama ben cenix bisiklete 8 yıl bindim vede ilk 6 yıla kadar tık demedi birazda kullanmaya bağlı bir olay bundada yaptıklarım ufak tefek buny hoop türü şeyler sedona kron da güzel bisilket ama bunun performansından gayet memnunum bisikletimden bi problemim yok yani =)) sadece ağırlık problemim var biraz:D:D:D:D bu arada kadromun bu kadar hafif olduguna çok şaşırdım :D
 
hafiflemesi için (aynakol+ruble+viteskolları+zincir),maşa,iç/dış lastikler ve jant setini değiştirmelisin.
Kazanacağın max.ağırlığa göre sırayla;
1.maşa
2.jant seti
3.parantez içi paket
4.lastikler sırası ile gelmekte.

Fiyat'a göre sıralarsak(ort)en ucuz ekipmandan en pahalısına doğru;
1.Lastikler
2.jant seti
3.parantez içi paket
4.maşa gelmekte
kısa bir analiz yaparsak her iki listedede üstlerde yer alandan başlaman mantıklı olcaktır.sonuç "jant seti"

Not: parantez içi set 9'lu sisteme geçeceğin varsayılarak oluşturulmuştur.Geçmiyeceğim dersen sadece aynakolu değiştiremezsin çünkü hafif aynakollar 9 'lu sistemle çalışmakta...
 
Bu saydıklarınızdan geriye birtek kadro kalıyorki eğer ekipmalar sıfır alınacaksa
daha öncede dediğim gibi hazır bisiklet almak daha mantıklı olur arada çok az bir fiyat farkı çıkar.
 
yeterli olucakları söyliyeyim
reha genç arkadaşımız baya bi dizmiş bende görünce korktum

ancak şu anki bisikletini 1500gr hfifletirsin mesela maşa olarak suntour epicon kullanarak...
fiyatı düşük ttuyorum ben daha verebilirim dersen fiyata oranla ağırlıklarda düşüyor...

birde jantları crossride veya jant çemberi alexrims XCR100D yle değiştirip göbekleri te XT yapman ciddi anlamda bi kilo kazancına yol açar...
vites sisteminde ruble vites kolları aynakol değişimi yaparak iyi bir kazanç sağlayabilirsin..
aktarıcın 9lu sistemlere uyumlu...

bunlar yapabileceklerin ancak bunları yapmak demek
sana yuvarlak hesap 450 maşa 300-350 jant seti 300-400 lira aynakolla beraber vites sitmini 9 lu yapman
net 1000 lirayı geçiyor...
bende 303SRD kullanıyorum... ama kimi zaman tühhh diyorum:D
 
Açıkçası cebindeki paraya bağlı herşey,eğer maddi imkanların kısıtlıysa,ağırlık takıntını bir kenara bırak ve keyfine bak;) Ama ilk önceliğin jant setini değiştirmek olsun,ciddi bir fark yaratıyor sürüşte.Üzerinde gelen jant seti taş gibi ama bir o kadarda ağırlar maalesef.
 
ılk once guzel bır havalı maşa takmakla basla ;)
 
alper sana daha önce deiğim gibi önce maşa sonra jant ferisini bilirsin zaten aynakol ruble attırıcılar :)
 
Geri