bende de igman va bende bi kaç değişiklik yaptım. seninki mükemmel olmuş ama derimki öndeki maşayıda değiştirmelisin ve özelliklede gidonu.. kazasız belasız sürüşler..
Bir kaç değişim bir kaç boyama İgmanımın son hali değişimler ve boyamalar yeni bittiği için 2 fotoğraf koyabildim yakın zamanda daha çok ekleyecem. bol pedallar
Maşa 2010 Epicon ile değişti. Sele borusu ve gidon boğazının ön kısmı da Kürşat tarafından boyandı. Özellikle gidon boğazının görüntüsü çok güzel oldu. :in:
Maşa 2010 SF9-EPICON RLD XC (1730g)
boyanan parçalar sele borusu gigon bogazı kelepçesi ve furç takımının üstteki pulu beyaza boyandı
ışıklandırma ile ilgili modifiyemde bittti pek yakında daha çok fotoğraf çekip koyacam..
Merhaba.Bende bir igman kullanıcısıyım ve bende senın gıbı kötü yorumlara inat bisikletimi cok sevıyorum .Size bikaç sorum olucak bısıkletınızın bazı yerlerını boyamıssınız ,boyarken nasıl bır boya kullandınız zımparalamanız gerektımı? Taktığınız yol lastıklerı bisikletin yol performansında nasıl bir değişim sağladı?
İlgilenirseniz sevinirim ....
Bisikletinizi sevmeniz çok güzel gerçekten iyi bir bisiklet İgman kullanmayan bilemez tabi boya işine gelince daha çok fotoğraf paylaşacam nasıl boyadığımı anlatacağım fakat madem sordunuz şu yolu izledim; önce parçaları kum zımpara (150-200 )ile metal rengini görene kadar zımparaladım sonrasında daha ince olan kum zımpara (600-800) ile zımparalayarak daha pürüzsüz olmasını sağladım iyice yıkayıp kuruladıktan sonra önce mat gri boya ile ince bir kat astar attım 15 dk sonra parlak beyaz boya ile ince bir kat boya attım 15 dk daha sonra 2. katı beyaz boya ile attım. kullandığım boya : Dupli-color Aerosol ART bu sprey boyalar 15 dk sonra kuruyor o yüzden katlar arası 15 dk bekleniyor son kuruma zamanı ise 24 saat. ben vernik kullanmadım kullanmakta fayda var gelebilecek darbelerden koruyacaktır bir dahaki sefere 1 katta vernik atmayı düşünüyorum.
Yol lastiklerine gelince asvaltta neredeyse sürüşte % 30-40 gibi büyük bir fark oldu çok daha hızlı gidebiliyorum ve bisiklet hiç yormuyor ıslak zeminde asvaltta oldukça tutucu. araziye çıkınca, toprak zeminde özellikle çakıllı yolda çok fazla kontrolü kaybedebiliyorsunuz o yüzden dikkatli ve yavaş kullanmak gerekiyor. kısaca asvalt kullanımınız fazla ise yol lastiği kesinlikle edinin fark büyük.
Bence bisikletiniz salcanonun yaptığı en iyi kadrolardan bir tanesi.Gerek kadro açıları gerekse boyası olsun göze güzel görünmesi açsından çok güzel.Bu bisikletin üstüne hangi donanımı takarsanız takın yakışır.Güle güle binmenizi diliyorum...