Scudo Sports

Salcano City Sport 40 Hız Sorunu

Hiz istiyorsaniz ince lastik cok fark eder ama sorun gobeklerde sanirim :D
 
Scudo
1. Mevzu bahis bisiklet xc250. Dişli lastikler, kilitlenmeyen maşa, vasat tekerler ve göbekler vb. Küçümseme maksadıyla konuşmuyorum zira 2 sene önce kullandım.
2. Güçsüz bacaklar.
3. Ana baba azarı, sevgili tribi, dost kazığı vb. gibi hallerden kaynaklanan mental sorunlar
4. Komşunun tavuğunun komşuya kaz görünme sendromu.

2,3 ve 4. Maddeler muhtemelen arkadaşında yok ve fark bundan kaynaklanıyor.
 
@Onur YCL Mevzu bisiklet xc 250 değil, City sport 40. Ve arkadasiminda isle ilgisi yok, 2 bisikletide duzenli olarak kullaniyordum bisikletsiz kaldigim zamanlar. Dikkat ederseniz xc 250'nin sorunlarindan degil xc 250'nin benim bisikletime fark atmasindan bahsettim. Yani benim demeye calistigim bahsettiginiz gibi vasat bir bisikletin nasil olurda (her ne kadar benimkide super olmasada) benim bisikletime fark atmasi, cok daha seri olmasi. Bu arada bacak kaslarimin yeterince fazla oldugunu dusunuyorum :)
 
@Denizhan Pehlivan Arkadasim tekerleri tutan mandal yada somun her ne varsa fazla sikarsan tekerlek zor donuyor dogri sekilde sikili oldugindan emin ol ne cok sert ne cok gevsek olacak
 
aynı problemi bende yaşamıştım(city sport ile) göbek vs probleminden olabileceğini düşünmüyorum...(göbek/akort bakımı yapılarak test ettim) kadro geometresi veya teker/jant ağırlığından olabilir gibime geliyor..çünkü salcano ile diğer markalar arasında bariz hızlanma/hızı muhafaza edememe problemleri mevcut
aynı problem triban3 ler dede mevcut..
 
@adnan kahveci
Evet dediginiz dogru fakat cift amortisorlu (yaklasik 21 kg)mtb turu bisikletimin daha atak ve hizli olmasinda bir bit yenigi yok mudur sizcede? Cunku bir bisikletin bu kadar agir olmasi hic normal gelmiyor.
 
@adnan kahveci
Yok tabiki hayir, Eskiden kullandigim cun mali bisikletim 21 kg idi. Bu sanirim dediginiz gubi 15 civari. Geometri icin ne yapabilirim fakat zannetmiyorum geometriden kaynaklandigini. Geometri problemi olsaydi yokus asagi direncin kirilip cok daha hizli olmasi gerekirdi fakat yokus asagi bile cok hantal kaliyor. Yani 2x3 de gayet guzel 2x4 e atar atmaz birdeb agirlasmaya basliyor ve 2x3 e geri donuyorum. Ne kadar hizli olursam olayim pedal kesince yavaslamaya basliyor. (Frenlerde surtunme yok)
 
Sorun göbekte olabilir. Göbeğiniz varsa eritin.
 
Şaka bir yana salcanolarda hep bu sendrom var, kronikleşmiş. Ve tam bir sonuç bulunamıyor. Çok arkadaşım muzdarip.
 
Anlamadim gitti ya, cokta pahali almadim fakat bu kadarda beklemiyordum dogrusu. Cekilecek gibi degil cidden, yarin bir bisimletciye gostericem cozum bulamassam satmanin yolu gorundu demektir.
 
@Denizhan Pehlivan yokuş aşağı ağır olan , yerçekiminden dolayı elbette daha hızlı olur...düz yolda ağırlık farketmez..ağırlık sadece yokuş çıkarken farkettirir..
 
Geri