burki
Üye
- Kayıt
- 3 Mayıs 2014
- Mesaj
- 97
- Tepki
- 66
- Şehir
- istanbul
- Bisiklet
- Claud Butler
(link)
(link)
tipi: trekking (hibrid bisiklet)
kadro: 700C yani Jantlar 28''
jant telleri: 32 telli weinmann - özel örüm
maşa: suntour nex ds mlo kilitlemeli maşa
arka vites: shimano rd-m280 altus
kadro ölçüleri: 48 cm olarak ölçtüm 19 inç
orta göbek: suntour bb10- xct-sqs
ayna ve kol: suntour xct krank takimi
fren takimi: shimano m395 hidrolik disk fren takimi
vites kolu: shimano m310 altus 24 vites
ruble: shimano cs-hg31-8 kaset dişli
ön değiştirici: shimano tx51 (üstünde tourney ve sis yazıyor)
gidon: zoom salcano logolu mtb-al-152 tp alüminyum gidon
boğaz: zoom salcano logolu tds-c-215 alüminyum dereceli gidon boğazi
sele borusu: zoom salcano logolu sp-233 alüminyum sele borusu
sele: salcano logolu, jel takviyeli sele (sağ tarafında 1-2 cm yırtılma var)
furç takimi: neco h115 salcano logolu furç takimi
teker seti "continental country plus s 28x1,6 reflektörlü lastik" (600 km'de sıfır lastik patlaması)
ağirlik 14,770 kg (aksesuarlar dahil terazide 15 kg olarak ölçtüm)
Aksesuarları:
1-Matara kafesi(paslanmaz)
2-Vioo 300 Usb Bisiklet Ön Aydınlatması - Siyah B'TWIN Link: (link)
Flaş olarakta çalışabiliyor. Pilsiz çalışıyor, usb kablosu ile şarj oluyor. Kutusu yok ama faturası duruyor. Yaklaşık 2 ay önce aldım. Toplam 3 kez şarj edip boşalttım.
Daha 450 seferden fazla şarj edilebilir. Aparatsız çıkartılıp takılabiliyor bisiklete.
3- Küçük bir zil. Çok az pas var üzerinde.
Bisiklet hakkında:
Toplam 600 Km kadar kullandım. Genellikle asfalt ve beton üzerinde kullandım.
Her kullanımdan sonra temizlik ve yağlamalarını yaptım.
Bisikletten 3 kez düştüm.
Selenin sağ arkasında 1-2 cmlik yırtık var.
Kadronun sol arka tarafının boyası çizildi bende oje sürdüm.
Birde vites kablosu, kadronun bir yerinin boyasına zarar vermişti oraya yine oje sürdüm. Yakından bakmadıkça bu izler belli olmuyor. Aşağıya detaylı fotoğraflarını ekledim.
Her kullanımdan önce ve sonra bakımını yaptığım için bu zamana kadar hiç lastik patlaması yaşamadım. Yolda da kalmadım.
+ yönleri:
bisiklet gerçekten 26 inç lastiklilere göre hızlı gidiyor. Yokuş aşağı çok çabuk hızlanıyor. Yokuşlar daha rahat çıkılıyor.
Frenleri çok başarılı. Hidrolik disk fren var. Yağmurda dahi çok iyi tutuyor. Bir daha asla v-fren bisiklet kullanmayı düşünmüyorum.
Dereceli boğaz, kolları ve bilekleri rahatlatıyor. Daha dik veya sportif şekilde eğilerek sürme imkanı veriyor.
Kadro üstünde bagaj için delikler mevcut. Bagajım olmadığı için hiç kullanamadım.
Kadro geometrisi farklı.
- yönleri
sele rahatsız. içerisi tamamen jel değil. sadece iki yerinde jel var.
süspansiyon bu tarz bisiklet için gereksiz bence. okuduğuma göre 2 kilo ağırlığı varmış. genelde kilitli halde kullanıyorum.
biraz daha hafif olabilirdi.
FİYAT:
Aksesuarlar dahil fiyatı 650 TL'dir.
sıfır fiyatını salcano'nun sitesinden sorgulayabilirsiniz.
Salcano city sport 20 (link)
Satış yeri: istanbul/maltepe
Sadece elden satış şeklinde satarım. Kargo, havale vs. olmadan.
Detaylı Fotoğraflar:
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link)
(link)
tipi: trekking (hibrid bisiklet)
kadro: 700C yani Jantlar 28''
jant telleri: 32 telli weinmann - özel örüm
maşa: suntour nex ds mlo kilitlemeli maşa
arka vites: shimano rd-m280 altus
kadro ölçüleri: 48 cm olarak ölçtüm 19 inç
orta göbek: suntour bb10- xct-sqs
ayna ve kol: suntour xct krank takimi
fren takimi: shimano m395 hidrolik disk fren takimi
vites kolu: shimano m310 altus 24 vites
ruble: shimano cs-hg31-8 kaset dişli
ön değiştirici: shimano tx51 (üstünde tourney ve sis yazıyor)
gidon: zoom salcano logolu mtb-al-152 tp alüminyum gidon
boğaz: zoom salcano logolu tds-c-215 alüminyum dereceli gidon boğazi
sele borusu: zoom salcano logolu sp-233 alüminyum sele borusu
sele: salcano logolu, jel takviyeli sele (sağ tarafında 1-2 cm yırtılma var)
furç takimi: neco h115 salcano logolu furç takimi
teker seti "continental country plus s 28x1,6 reflektörlü lastik" (600 km'de sıfır lastik patlaması)
ağirlik 14,770 kg (aksesuarlar dahil terazide 15 kg olarak ölçtüm)
Aksesuarları:
1-Matara kafesi(paslanmaz)
2-Vioo 300 Usb Bisiklet Ön Aydınlatması - Siyah B'TWIN Link: (link)
Flaş olarakta çalışabiliyor. Pilsiz çalışıyor, usb kablosu ile şarj oluyor. Kutusu yok ama faturası duruyor. Yaklaşık 2 ay önce aldım. Toplam 3 kez şarj edip boşalttım.
Daha 450 seferden fazla şarj edilebilir. Aparatsız çıkartılıp takılabiliyor bisiklete.
3- Küçük bir zil. Çok az pas var üzerinde.
Bisiklet hakkında:
Toplam 600 Km kadar kullandım. Genellikle asfalt ve beton üzerinde kullandım.
Her kullanımdan sonra temizlik ve yağlamalarını yaptım.
Bisikletten 3 kez düştüm.
Selenin sağ arkasında 1-2 cmlik yırtık var.
Kadronun sol arka tarafının boyası çizildi bende oje sürdüm.
Birde vites kablosu, kadronun bir yerinin boyasına zarar vermişti oraya yine oje sürdüm. Yakından bakmadıkça bu izler belli olmuyor. Aşağıya detaylı fotoğraflarını ekledim.
Her kullanımdan önce ve sonra bakımını yaptığım için bu zamana kadar hiç lastik patlaması yaşamadım. Yolda da kalmadım.
+ yönleri:
bisiklet gerçekten 26 inç lastiklilere göre hızlı gidiyor. Yokuş aşağı çok çabuk hızlanıyor. Yokuşlar daha rahat çıkılıyor.
Frenleri çok başarılı. Hidrolik disk fren var. Yağmurda dahi çok iyi tutuyor. Bir daha asla v-fren bisiklet kullanmayı düşünmüyorum.
Dereceli boğaz, kolları ve bilekleri rahatlatıyor. Daha dik veya sportif şekilde eğilerek sürme imkanı veriyor.
Kadro üstünde bagaj için delikler mevcut. Bagajım olmadığı için hiç kullanamadım.
Kadro geometrisi farklı.
- yönleri
sele rahatsız. içerisi tamamen jel değil. sadece iki yerinde jel var.
süspansiyon bu tarz bisiklet için gereksiz bence. okuduğuma göre 2 kilo ağırlığı varmış. genelde kilitli halde kullanıyorum.
biraz daha hafif olabilirdi.
FİYAT:
Aksesuarlar dahil fiyatı 650 TL'dir.
sıfır fiyatını salcano'nun sitesinden sorgulayabilirsiniz.
Salcano city sport 20 (link)
Satış yeri: istanbul/maltepe
Sadece elden satış şeklinde satarım. Kargo, havale vs. olmadan.
Detaylı Fotoğraflar:
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link) (link) (link)
(link)


