Bugün (12.Mart.2008) bilgisayar işlerinden kaytarıp şöyle uzun bir tur yapmayı planlıyorduk ama rüzgar ve yagmur gösteren bulutlar planlarımızda degişiklik yapmamıza neden oldu.
Bizde kısa ama teknik bir sürüş gerçekleştirdik. Detayları alt bölümde sıralıyorum:
Yol Güzergah : TOBB Üniversitesi önünden (AOÇ arkası) - Çevre yoluna giriş ve Çayyoluna baglantı köprüsünden U dönüş.
Performans yapılan mesafe: 17 km
- Gidiş : 8.5 km, Rüzgara karşı performans (tam karşıdan kuvetli bir rüzgar) Ortalama hız: 24.3 km/saat, Ortalama nabız: 162
- Dönüş : 8.5 km, tam arkadan esen rüzgar, Ortalama hız: 36.1 km/saat, Ortalama nabız: 159
Bisiklet sporunda rüzgar ve aero dinamigin etkisi çok fazladır, (karşıdan esen kuvvetli rüzgar, çok yıpratıcı olabiliyor.) bizde bugün rüzgarın etkilerini kullanmış olduk. Dönüş yolunda batıdan esen rüzgar bize adeta nitro etkisi yaptı.
Forumdaki birçok arkadaşımız turlardan güzel foto ve örnekler sunuyor, bende sizlere teknik anlamda bazı bilgiler aktarmak istedim.
Herkese sevgi ve saygılarımla...
Bizde kısa ama teknik bir sürüş gerçekleştirdik. Detayları alt bölümde sıralıyorum:
Yol Güzergah : TOBB Üniversitesi önünden (AOÇ arkası) - Çevre yoluna giriş ve Çayyoluna baglantı köprüsünden U dönüş.
Performans yapılan mesafe: 17 km
- Gidiş : 8.5 km, Rüzgara karşı performans (tam karşıdan kuvetli bir rüzgar) Ortalama hız: 24.3 km/saat, Ortalama nabız: 162
- Dönüş : 8.5 km, tam arkadan esen rüzgar, Ortalama hız: 36.1 km/saat, Ortalama nabız: 159
Bisiklet sporunda rüzgar ve aero dinamigin etkisi çok fazladır, (karşıdan esen kuvvetli rüzgar, çok yıpratıcı olabiliyor.) bizde bugün rüzgarın etkilerini kullanmış olduk. Dönüş yolunda batıdan esen rüzgar bize adeta nitro etkisi yaptı.
Forumdaki birçok arkadaşımız turlardan güzel foto ve örnekler sunuyor, bende sizlere teknik anlamda bazı bilgiler aktarmak istedim.
Herkese sevgi ve saygılarımla...



