Scudo Sports

Rulmanlı bisiklet pedalı

Smg

Üye
Kayıt
12 Temmuz 2020
Mesaj
16
Tepki
10
Yaş
67
Şehir
Dikili-İzmir
İsim
Sabri
Başlangıç
1962—63
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Şehir - Tur
29 04 2019 tarih ve 166 0 77 fatura nosu ile Wellgo LU-C27GB rulmanlı pedalı Erdoğanlar bisiklet satın aldım. 26 Mayıs 2020 tarihinde N11 arayarak ürünün arızalandığını bildirdim. N11 144 517 40 talep nosuyla şikâyeti mi aldılar. Bundan sonra “ürünün garantisi olmadığını fakat müşteri memnuniyeti açısından diyerek “27 Mayıs 2020 tarihinde kırılan ürünün resmini göndermemi istediler ve gönderdim. 29 Mayıs 2020 tarihinde ürünün faturasını göndermemi istediler gönderdim. Aynı gün tarafıma bir başka eposta gönderildi. Bu e-posta da dispiratör firmasına gönderilen e posta da “Erdoğanlar Bisiklet milin bir kısmının dışarıya çıktığı tespit edilmiştir denilmiş” 02 Haziran 2020 tarihinde gelen e-posta da 2-3 hafta beklemem gerektiğini belirtmişler. Daha sonra da gönderdiğim yazıya istinaden 03 Haziran 2020 de “sabri bey konu ile ilgili gerekli işlemleri istediğiniz yerlere başvurabilirsiniz. “E-postasını aldım. N11 sitesinden farklı bir firmaya garantisini olup olmadığını sorduğumda Renoutdoor firması 2 sene garantisi olduğunu bildirdi. Daha sonra da satıcı internet sitesi üzerinden yapılan yazışmalarda 2 senelik garantisinin olduğunu beyan ettiler.
Gelen e-posta da
From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey; konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler. zaten n11 de size iletmiş durumu. firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlıyorum. iyi günlerde kullanmanız dileğiyle selamlar
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 11 Tem 2020 Cmt, 14:31 tarihinde şunu yazdı:Sayın yetkili, tarafıma göndermiş oldugunuz ürün satın aldığım ürün degil. Sizde bilirsiniz Wellgo LU-C27GB rulmanlı pedal da plastik kapak bulunmamaktadır ve bu ürünün pedal rulmanında zor dönüyor. Arzu ederseniz ürünün resmini gönderebilirim. Tarafıma iade kodu gönderildiginde iade edebilirim. Saygılarımla Sabri m. Göktürk
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 11 Tem 2020 Cmt, 16:21 tarihinde şunu yazdı: Sayın yetkili,mağduriyetini gideremiyorsanız ( aynı ayarda kullanabilecegim fiyattada eş deger ürün) gönderilmesini yada üçret iadesini talep ediyorum. İade kodunu tarafıma göndermenizi rica ediyorum. Arızalı ürün ve son gönderdiğiniz pedalları iade edeyim. (3 adet pedal) Aksi taktirde yasal ve hukuksal haklarımı kullanacağımı beyan ediyorum. SaygılarımlaSaygılarımla Sabri Sabri m. Göktürk
Sabri bey; size giden pedalın farkındayım. Size yardımcı olabilmek adına şahsım tarafından inisiyatif alarak sevk ettim. Sizin pedalınız şuan ithalatçı dahil stokda yok maalesef. Ürün aynı serinin farklı bir versiyonu. Zaten kod numarası aynı Açıkcası yapabileceğim bunlarla sınırlı. Dilerseniz iade edebilirsiniz. ilginize teşekkurler
Sabri bey; ürün değişimi konuda bizim bir taahhüdümüz olmadı.N11 müşteri hizmetleri rica etti. bende yardımcı olmaya çalışıyorum. Maksat sizlere yardımcı olabilmek. Ürün zaten garanti prosedürü işlenmiyor. Kendim inisiyatif aldım.Ürün sizde kalabilir. Tekrar kargo ücreti ödememizi gerektiren bir durum yoktur. Dilerseniz kullanamayabilirsiniz. Bunun dışında yapabileceğim bir yardım bulunmuyor açıkcası ilginize teşekkürler
 
Scudo
Şikayetinizin muhatabını tam anlayamadım.

İthalatçı, kullanıcı hatası olduğunu, dolayısıyla garanti kapsamı dışında kaldığını belirtmiş.
Erdoğanlar, üstüne vazife olmadığı halde garanti dışı ürün için ekstra pedal hediye etmiş (ben yapmazdım şahsen).

Şikayetiniz ithalatçı/üretici ile mi ilgili, Erdoğanlar ile mi ilgili?
 
Sayın Abdullah.R Yazımda belirttiğim gibi Erdoğanlar bisiklet önce garantisi yok dedi ve normal müşteri gibi N11 sitesinden garantisini sorduğumda aşağıdaki yazıyı tarafıma gönderdi Daha sonra da satıcı internet sitesi üzerinden yapılan yazışmalarda 2 senelik garantisinin olduğunu beyan ettiler. Yerine gönderdiği ürün çıkma ve arızalı ürün bu konuları bilmesem (arasındaki farkı) gönderdim olacak. Siz herhangi bir ürün aldığınızda garanti süresinde arızalandıgında ne yapalım oldumu diyorsunuz. İkinçi el dahi ürünlerinin garantisi olmak zorunda. Saygılarımla.
Sayın Abdullah. R Ben ürünü N11 üzerinden Erdoğanlar bisiklet ten aldım. Dolayısıyla benim şikayet merciim bana satış yapan Erdoğanlar bisiklettir.
 
Satılan her ürün aksi belirtilmediği sürece garantili olmak zorundadır. Benim anladığım baktılar ki kullanıcı hakkını arıyo, fazla da başımızı ağrıtmayalım tarzı bi yaklaşım olmuş ama aradan zaten 1 aydan fazla zaman geçmiş ilk başvuru üzerinden. Hakkaten de kullanıcı memnuniyeti olmuş. Bunu yapan A firması B firması farketmez. Arkadaş sattığın ürünün arkasında durmayacaksan satmayacaksın, bu kadar net.
 
  • Beğen
Tepkiler: suyunsesi
@Smg

Doğru mu anladım teyid etmek için tekrarlayayım.

Ürünün 2 sene üretim hatasına karşı garantisi var ama bu garanti kullanıcı hatalarını kapsamıyor. Sizin pedalda ithalatçı firma kullanıcı hatası olduğunu iddia ederek ürünün garanti kapsamı dışında kaldığını söylemiş ve pedalı değiştirmemiş. Erdoğanlar ise buna karşı kendi cebinden ekstra bir pedal daha göndermiş. Garantinin sahibi, üretici ve distribütör firma. Bu anlamda Erdoğanlar sadece garanti prosedüründe aracı kurum. Doğru mu anlamışım?

Şimdi, kullanıcı hatası olmadığını iddia ediyorsanız, üretici ve distribütör hakkında şikayet etmenizi anlarım. Her ne kadar tartışma konusu olsa da (kullanıcı hatası mı, değil mi?) neticede kendi içinde mantığı olan bir şikayet olurdu.

Lakin Erdoğanlar'dan şikayet etmenizdeki mantığı anlayamadım. Evet, ürünü onlardan satın almış olabilirsiniz, lakin garantinin sahibi onlar değil ki.

Ticarette garanti sistemi genel olarak nasıl çalışır, bunu bir araştırmanızı öneriyorum.
 
@Abdullah.R ülkemizde garantinin ilk muhatabı satıcıdır. Ama genelde satıcı topu distribütöre atar o da kullanıcı hatasi der (bu hata hicbir zaman açıklanmaz. Kullanıcı nasıl bir hata yapmıştır muallakta kalır) ve kurtulur. Bence arkadaş hiç uğraşmasın ürün faturalı ürünse tüketici hakem heyetine başvursun.
 
  • Beğen
Tepkiler: firestone ve Smg
Sayın Abdullah.R
N11 üyeliğimi iptal ettiğimden dolayı şikayet başvurumu telefonda yapmak zorunda kaldım takriben 3, 4 sefer aradım konuyu bilgilendirdi Erdoğanlar Bisiklet tarafında verilen cevaplar n11'in telefon numarası üzerinden cevaplandı cevabı ise garanti kapsamında değil ama müşteri memnuniyeti doğrultusunda yardımcı olacağız denildi. bir süre sonra n11 internet üzerinden yazılı (normal ürün almak isteyen müşteri gibi ) ürünün garantisi olup olmadığını sordum 2 sene garantisi olduğunu cevabını verdiler. Yanlızca kanımı beyan ediyorum. Ürün satılan ana kadar 2 sene garantisi var ürün satıldıktan sonra Garanti yok.
Ürünün resmi aşağıda ve arıza sağ pedalda ve yere paralel bir şekilde takriben 2 santim sola kaydı. ( milin üzerinde Rulman vasıtasıyla dönen parçayı kastediyorum) üretim hatasının dışında arızayı (genç insan olmuş olsam dahi ) Nasıl yapmış olabilirim.
" Erdoğanlar ise buna karşı kendi cebinden ekstra bir pedal daha göndermiş. " demişsiniz.
Gönderilen pedal daha evvelde belirttiğim gibi kullanılmış ve aynı zamanda pedal zor dönmekte. Cıkma parça.
" Lakin Erdoğanlar'dan şikayet etmenizdeki mantığı anlayamadım. Evet, ürünü onlardan satın almış olabilirsiniz, lakin garantinin sahibi onlar değil ki.
Ticarette garanti sistemi genel olarak nasıl çalışır, bunu bir araştırmanızı öneriyorum." demişsiniz
Siz marketten bir ürün aldınız diyelim ve bozuk cıktı. Bu ürünü Siz markete mi götürürsünüz yoksa üreten firmaya mı gönderirsiniz ( yurtdışından ithal edilen bir ürün olduğunu düşünün.) bu ürünün garanti belgesi olabilirmi olamaz onun yerine Faturayı ispat olarak verirsiniz. Ürünün üçret ini markete veriyorsunuz, ( yurt dışına yada firmanın merkezine havale yapmıyorsunuz)
Saygılarımla
 
@Şerif Feridun @Smg

Kusura bakmayın ama ben burada hata içinde hata görüyorum.

Öncelikle garanti ile kayıtsız şartsız her halukarda garanti anlaşılmış. Böyle bir şey yok. Garanti üründeki hatayı kapsar. Kullanıcı hatalarını kapsamaz.

Bazı ürünlerde garanti direkt satıcıya aittir. Misal pantalon aldınız yırtık çıktı. Satıcı ürünü değiştirir, fabrikaya iade ile kendisi uğraşır. İade edemezse de sineye çeker.

Bazı ürünlerde ise satıcı garanti konusunda aracıdır. Eğer kendisinden kaynaklı bir hata varsa bunu direkt kendisi telafi eder, lakin diğer konularda, bilhassa arızanın garanti kapsamına girip girmediği tartışmalı olan konularda topu üreticiye atar. Son derece doğal bir şey bu.

Misal, bir mağazadan çamaşır makinesi veya telefon aldınız, 2 sene garantisi var, 1 sene sonra bozuldu. Fabrika teknik servisi diyor ki kullanıcı hatası olduğundan garanti dışı. Mağaza ne yapsın buna? Adamlar bir de üstlerine vazife olmadığı halde hediye pedal göndermiş.

Ben olsam duruma bakardım. Eğer gerçekten kullanıcı hatası yoksa, o zaman ithalatçı-distribütör aleyhine konuşurdum ve tüketici hakem heyetine giderdim. Fakat her halukarda mağazaya teşekkür borçlu hissederdim kendimi.

Siz yanlış hedefe ateş ediyorsunuz bence.
 
Sayın Abdullah.R,
Bir ürün alırsanız garantisi varmı diye düşünmezsiniz çünkü garantisiz ürün satamazsınız. Kanunun yasaktır.! Kanunda yaptırımı vardır. Fakat ilanda bu ürünün garantisi yok derseniz ( göze carpıcı bır yerde olursa) ve alan da bunu görerek almiştir. O zaman satıcı ya yaptırım yok. Satıcı aksini bildirmekle yükümlüdür. Yani Bu ürün garantili degil bu urunun garantisi daha azdır demek zorunda.
Yani outlet (defolu) yırtık pantolon alırsınız ve daha sonra bu defoyu bahane edip iade yada üçret siz dikim yaptıramazsınız. Ama sağlam ( yırtıksız pantolon) alırsınız. Görmediğiniz defo dahil itiraz edip degiştirme veya para iadesini istersiniz.
"lgili ürün ile alakalı faturanızıda ileteiblirmisiniz?
konu ile ilgili ithalatçıya mail atıcam
bilginize
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 27 May 2020 Çar, 15:03 tarihinde şunu yazdı:
Sayın yetkili, Tarafımdan istemiş oldugunu bisiklet pedalı ektedir. Sag taraf arızalıdır. Sorularınız olursa tel af ile görüşebiliriz. Saygılarımla Image
Image
Outlook Mobile'dan gönderildi
--Saygılarımla / Best Regards;
Mehmet YEŞİLÖREN
Erdoganlar Bisiklet LTD. ŞTİ.
"
From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
To: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey;
konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler.
zaten n11 de size iletmiş durumu.
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlatıyorum.
iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
selamlar
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 10 Tem 2020 Cum, 13:56 tarihinde şunu yazdı:
N11 den gelen yazı.
Get Outlook for Android
From: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:28:45 PM
To: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
Sayın yetkili, Teşekkür ederim. Kargo nuzu bekliyorum. Bol kazançlar Saygılarımla. Sabri
Get Outlook for Android"
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlıyorum. Bu çümleden sonra deyipte kullanılmış ve arızalı ürün gelmemesi gerekiyordu.
Dediğiniz gibi bu konuyu tüketici mahkemesinde götüreceğim. Şu anda gerekli işlemleri yapaçagım bu benim en dogal hakkım. Gerektiğinde teşekkür ederim gerektiğinde hakkımı korurum.
03.haziran.2020 gelen cevap.
"sabri bey;
konu ile ilgili gerekli işlemleri istediğiniz yerlere başvurabilirsiniz. konu ile alakalı firmamızın veya n11 firmasının yasal olarak bir sorumluluğu yok. ürünün garanti ve ilgili değişim prosedürü ürünü ülkeye getiren veya üreten firmaya aittir (kron bisiklet)
firmadan cevap gelmeden değişim iade vs gibi durumlar işleme alamayız. Bunları biliyor olduğunuzu sanıyorum. Üretici ithalatçı firma bize verdiği cevaplar doğrultusunda sizden ürünü isteyebilir inceleyebilir değişim yapabilir. Bu süreç henüz başlamadı.
ürün eğer bize gelse gerekli inceleme yapılsa dahi bununda süresi 20 iş günüdür. Yani 20 iş gününden önce herhangi bir yasal işlem olmucaktır. Çünkü ürün henüz tarafımıza firma tarafından istenmedi.
firma ürünü isticek ve gerekli incelemeyi yapacaktır. Üründe hasar çarpma veya darbe var ise zaten garanti prosedürü işlenmez. Firmalar üretimsel hatalara karşı garanti vermektedir.
aktarcaklarım bununla sınırlıdır. firmadan cevap gelmeden birşey yapamayız maalesef.
bilginize
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 2 Haz 2020 Sal, 23:26 tarihinde şunu yazdı:
Sayın yetkili, bugün N11 ile yaptığım telefon görüşmede söylediğim gibi cuma akşamına kadar bekleyecegim, neticelenmedigi taktirde pazartesi günü yasal ve hukuksal haklarımı kullanacağımı bildiririm. Bu bundan evvelki görüşmeleri ve yazışmaları delil olarak kullanacağımı beyan ediyorum. Saygılarımla"
29.mayıs.2020 tarafıma gelen yazı
"ilgili ürün ile alakalı ithalatçısına mail attım. Cevap geldiği zaman sizinle payşıcam. teşekkurler
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 29 May 2020 Cum, 14:28 tarihinde şunu yazdı:
Fatura ektedir. Umarımki yeterli olur. Saygılarımla
Image
Outlook Mobile'dan gönderildi
Saygılarımla / Best Regards;
Mehmet YEŞİLÖREN
Erdoganlar Bisiklet LTD. ŞTİ.
"
Tarihlere dikkat ediniz.
Saygılarımla
Not Bosch un kurucusu şunu demiştir. Müşteri kaybetmektense milyon mark kaybetmeyi yeğlerim.
Satıcı ve alıcı olarak umarımki güzel bir özet çıkar. Ürün alan ne kadar memnun kalırsa o kadar müşteri demektir.
 
@Smg

Ve hala garantisiz ürün satıyorlar mı diyorsunuz? :) :)

Tamam dediğiniz gibi olsun. Bu kadar açıklamadan sonra konu beni aşar, daha fazla yazamayacağım.

Size kolaylıklar diliyorum.
 
@Abdullah.R 20 yıllık meslek hayatımda boşa harcanmış 1 mermi dahi yoktur çok şükür 😁 size tüketici kanununu incelemenizi tavsiye ederim saygılar.
 
Yazıyı okumadım . Ortada 2 taraf ve 1 şikayet varsa haksız taraf Erdoğanlar Bisiklettir. Sabri abi size tavsiyem forumda bulunan Erdoğanlar Bisiklet bölümüne şikayetinizi yazıp daha çok insanın şikayetinizi görmesidir. Ayrıca şikayet sitelerine de yazı yazabilir , tüketici mahkemelerinde hakkınızı arayabilir , bunların hiç birini yapamazsanız en azından erdoğanlar bisikletten alışveriş yapacak insanlara yol gösterebilirsiniz. Aşağıda linkini verdiğim yere tıklayıp şikayetinizi detaylıca bir kez de orda yazmanızda fayda var.

Erdoğanlar bisiklet
 
Son düzenleme:
Sayın Abdullah.R,

Bir ürün alırsanız garantisi varmı diye düşünmenize gerek yok. çünkü garantisiz ürün satılmaz . Kanunen yasaktır.! Kanunda yaptırımı vardır. Fakat ilanda bu ürünün garantisi yok derseniz ( büyük puntolarla yazılırsa ) ve alan da bunu görerek almiştir. O zaman satıcı ya yaptırım yok. Satıcı aksini bildirmekle yükümlüdür.
Yani outlet (defolu) gibi. Yırtık pantolon alırsanız ve daha sonra bu defoyu bahane edip iade yada üçret siz dikim yaptıramazsınız. Ama sağlam ( yırtıksız pantolon) alırsınız. Görmediğiniz ve outlet ürün olmadığı sürece defo dahil itiraz edip degiştirme veya para iadesini istersiniz.
Erdoğanlar bisiklete gönderisi
"lgili ürün ile alakalı faturanızıda ileteiblirmisiniz?
konu ile ilgili ithalatçıya mail atıcam
bilginize
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 27 May 2020 Çar, 15:03 tarihinde şunu yazdı:
Sayın yetkili, Tarafımdan istemiş oldugunu bisiklet pedalı ektedir. Sag taraf arızalıdır. Sorularınız olursa tel ile görüşebiliriz. Saygılarımla Image
Image
Outlook Mobile'dan gönderildi
--Saygılarımla / Best Regards;
Mehmet YEŞİLÖREN
Erdoganlar Bisiklet LTD. ŞTİ.
"
From: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:25:49 PM
To: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
sabri bey;
konu ile ilgili ithalatçı firma ile görüşüldü. Ürün üretimsel hatalara karşı garantisi olduğu ve bu durumun kullanıcı kaynaklı olduğunu ilettiler.
zaten n11 de size iletmiş durumu.
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlatıyorum.
iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
selamlar
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 10 Tem 2020 Cum, 13:56 tarihinde şunu yazdı:
N11 den gelen yazı.
Get Outlook for Android
From: sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>
Sent: Friday, July 10, 2020 3:28:45 PM
To: Erdoganlar Bisiklet <info@erdoganlarbisiklet.com>
Subject: Re: Rulmanlı pedal
Sayın yetkili, Teşekkür ederim. Kargo nuzu bekliyorum. Bol kazançlar Saygılarımla. Sabri
Get Outlook for Android"
firmamız olarak müşteri memnuniyeti adına size 1 adet aynı pedalın sağ tek kısmının sevkini bugun sağlıyorum. Bu çümleden sonra deyipte kullanılmış ve arızalı ürün gelmemesi gerekiyordu.
Dediğiniz gibi bu konuyu tüketici mahkemesinde götüreceğim. Şu anda gerekli işlemleri yapaçagım bu benim en dogal hakkım. Gerektiğinde teşekkür ederim gerektiğinde hakkımı korurum.
03.haziran.2020 gelen cevap.
"sabri bey;
konu ile ilgili gerekli işlemleri istediğiniz yerlere başvurabilirsiniz. konu ile alakalı firmamızın veya n11 firmasının yasal olarak bir sorumluluğu yok. ürünün garanti ve ilgili değişim prosedürü ürünü ülkeye getiren veya üreten firmaya aittir (kron bisiklet)
firmadan cevap gelmeden değişim iade vs gibi durumlar işleme alamayız. Bunları biliyor olduğunuzu sanıyorum. Üretici ithalatçı firma bize verdiği cevaplar doğrultusunda sizden ürünü isteyebilir inceleyebilir değişim yapabilir. Bu süreç henüz başlamadı.
ürün eğer bize gelse gerekli inceleme yapılsa dahi bununda süresi 20 iş günüdür. Yani 20 iş gününden önce herhangi bir yasal işlem olmucaktır. Çünkü ürün henüz tarafımıza firma tarafından istenmedi.
firma ürünü isticek ve gerekli incelemeyi yapacaktır. Üründe hasar çarpma veya darbe var ise zaten garanti prosedürü işlenmez. Firmalar üretimsel hatalara karşı garanti vermektedir.
aktarcaklarım bununla sınırlıdır. firmadan cevap gelmeden birşey yapamayız maalesef.
bilginize
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 2 Haz 2020 Sal, 23:26 tarihinde şunu yazdı:
Sayın yetkili, bugün N11 ile yaptığım telefon görüşmede söylediğim gibi cuma akşamına kadar bekleyecegim, neticelenmedigi taktirde pazartesi günü yasal ve hukuksal haklarımı kullanacağımı bildiririm. Bu bundan evvelki görüşmeleri ve yazışmaları delil olarak kullanacağımı beyan ediyorum. Saygılarımla"
29.mayıs.2020 tarafıma gelen yazı
"ilgili ürün ile alakalı ithalatçısına mail attım. Cevap geldiği zaman sizinle payşıcam. teşekkurler
sabri m. göktürk <smgokturk@hotmail.com>, 29 May 2020 Cum, 14:28 tarihinde şunu yazdı:
Fatura ektedir. Umarımki yeterli olur. Saygılarımla
Image
Outlook Mobile'dan gönderildi
Saygılarımla / Best Regards;
Mehmet YEŞİLÖREN
Erdoganlar Bisiklet LTD. ŞTİ.
"
Tarihlere dikkat ediniz.
Saygılarımla
Not Bosch un kurucusu şunu demiştir. Müşteri kaybetmektense milyon mark kaybetmeyi yeğlerim.
Satıcı ve alıcı olarak umarımki güzel bir özet çıkar. Ürün alan ne kadar memnun kalırsa o kadar müşteri demektir.
 
@Smg
Sabri bey
Konu ile ilgili yapilan yazişmalari paylaşmanız yerinde olmuş. Tarafımdan süreç konusunda size yardimci olmak adina yaptigimiz adimlari herkes görmüş
Bu konuda tesekkur ederim.

garanti konusuna gelecek olursak. Ülkemizde her ürun garanti şartlari yasalar ile belli
6502 sayili tuketici koruma yasasinda aynen yazdigi gibi paylasiyorum

Satış sonrası hizmetler
MADDE 58- (1) Üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım
ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır

Dikkatinizi bir konuya çekmek isterim. Ürun garantisi üretici veya ithalatci saglamak zorunda. Yani ürunu ithal eden firma gerekli adimlari atmak zorunda. Kendilerini urunun garantiye girmedigini ilettiler. Bunu yazi olarak size ilettim.

Firmam olarak musteri memnuniyeti adina size yine ayni welgo lu-27c markanin urununu gonderdim. Üstunde logosu vs var
Yazilarinizda çıkma pedal demissiniz. Urunpedal dişleri ustunde iz yok. Bunu sizde bende biliyorum.yani takilmamis kullanilmamis pedal.

Ürun belki eski model olabilir vs ama stogumda olan ve sizin pedaliniz aynisini sevk ettim. Tamamen insiyatif alarak.
Ancak göruyorumki yasal prosedürler dışına çıkmamam (insiyatif kullanmamam) gerekiyormuş. Açıkçasi şahsim adina elimden geleni yaptiğimi düşünuyorum
Saygilarimla
Mehmet Y.
 
İnternetten aldığınız ürünü tek kullanımlık ve hijyenik olmadığı sürece ne olursa olsun 14 gün içerisinde iade etme hakkınız var. İade masrafı satıcıya aittir. Ürünü aldığınız zaman bir kusur göremeyebilirsiniz ama ilk 6 ay içerisinde üretimden kaynaklı bir sıkıntı olduğunu tespit ettiğiniz takdirde servis raporu ile birlikte bunu belgelerseniz veya hakem heyetine sunarsanız o ürün ayıplı ürün kategorisine girer ve para iadesi, onarım veya değişim talep edebilirsiniz. Bunlar sizin kanuni haklarınızdır. 14 günlük süre bittikten sonra sorumluluk satıcıdan üreticiye geçer. Ürünün garanti şartlarını satıcı değil üretici karşılamak zorundadır. Üretici buna yanaşmıyorsa hakem heyetine başvuru yapar ve çıkan karara göre para iadesi alacaksanız bu kararı ürünü aldığınız satıcıya verip paranızı alırsınız. Bu karar bağlayıcıdır, satıcı kararı uygulamakta diretirse icra takibi başlatıp her türlü alırsınız. @Erdoğanlar Bisiklet benim gördüğüm kadarıyla ve tecrüblerime göre iyi bir esnaf ve kaliteli mal satan bir satıcı. Burada arasıra denk gelsem de ürününün arkasında durup müşteri memnuniyetini önde tuttuğunu gördüm. Hatalı üründe veya aldınız olmadı dediniz iade edeceksiniz, siz daha kargoya vermeden size lazım olanı size ulaştıran bir mağaza. Mağazada birden fazla kişi çalışıyor ve kimle konuştunuz bilmiyorum ama mağaza sahibi bilgili ve iyi birisi. N11 üzerinden yapılan alışverişleri bazen sorunlu olabiliyor. Sitesinden alışveriş yaptığımda yurtiçi kargo ile gönderiyordu n11 üzerinden almadım ama sanırım orada aras kargo kullanıyor ve taşıma sırasında hasar gören ürünler ve kaybolan karışan ürünler çok oluyor. Aras kargoyu değiştirmelerini tavsiye ederim, imkan varsa ups ❤️ Birde kendi sitelerinde ürün iadesinde kargo ücretini müşteri öder diyor, bu hatayı gidermelerini bekliyorum. Bu konuda tüketici hakları kanunu var, dikkat etmeniz gerekiyor.
 
Sayın Erdoğanlar Bisiklet,
Göndermiş olduğunuz ürünü teslim aldığım anda size fotoğraflarını gönderdim ve 11.07.2020 tarihindeki yazımda şöyle dedim.
"Sayın yetkili, tarafıma göndermiş oldugunuz ürün satın aldığım ürün degil. Sizde bilirsiniz Wellgo LU-C27GB rulmanlı pedal da plastik kapak bulunmamaktadır ve bu ürünün pedal rulmanında zor dönüyor. Arzu ederseniz ürünün resmini gönderebilirim. Tarafıma iade kodu gönderildiginde iade edebilirim. Saygılarımla Sabri m. Göktürk" plastik kapağını size gösterebilmek için fotoğrafları o şekilde çektim. Herhalde gözümüzden kaçta 11 Temmuz günü şöyle dedim.
"bu ürünün pedal rulmanında zor dönüyor"
Bana Bisiklet forum da bugün cevaben şunu demişsiniz.
"Urunpedal dişleri ustunde iz yok. Bunu sizde bende biliyorum.yani takilmamis kullanilmamis pedal."
Arzu eder iseniz Bana göndermiş olduğunuz pedalı sizin belirleyeceğiniz kişiye götürüp kullanılmış ya da kullanılmamış olduğunu tespit ettirebiliriz.
Bisiklet pedalına güç yukarıdan aşağıya uygulanır Örnek vermek gerekirse bütün yük mil üzerindedir. Mil eyrilir yada kırılır. Bu kullanım hatası olarak kabul edilebilir. Tarafınıza göndermiş olduğum fotoğrafa bakarsanız sağ pedal mil in üzerindeki basma yeri yani kelebek takriben 2 santim sağa kaymış ve durmadan sağ ve sol yapmaktadır Eğer kullanım hatası olmuş olsaydı diğer sol pedalda aynı şeyin niye yapmadı. Düşey kuvvet alçak ve yatay yöndearıza verecek. Mantıklı geliyorum. Bu kullanım degil montaj hatasıdır. Ayriyeten Sonradan gönderdiğiniz pedal da dahil hepsinin resmini yada filmini arzu ettiğiniz kişi yada kuruma gönderebilirim. Ben uzlaşma taraftarıyım. Saygılarımla
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Özdemir
Sabri Abi bu sayfada şikayetinizi yazmanız , insanlara ulaşmanız bakımından pek bir fayda sağlamaz . Çünkü konu başlığı Rulmanlı Bisiklet Pedalı. Haklı da olsanız bu başlığı 5 kişi okur ya da okumaz. Kendilerinin açtığı sayfada yazarsanız daha çok kişiye ulaşma imkanınız var. Dün linki bırakmıştım bugün tekrar bırakıyorum.

Erdoğanlar Bisiklet
 
  • Beğen
Tepkiler: Smg
Sayın Erdoğanlar Bisiklet,
Tarafıma göndermiş olduğunuz son kargoyuda (pedalı) köpüğünde ve kargo poşetinde muhafaza etmekteyim. Bilgilerinize. Saygılarımla.
 
İyilikten maraz doğarmış.
 
  • Beğen
Tepkiler: EnginK.
Sayın Abdullah.R bey,
Teşekkür ediyorum.
Saygılarımla
@Abdullah.R
Aynı şey sizin başınıza gelseydi. (umarımki gelmez) LU-C27GB ye indirimli fiyatı 130.TL verseydiniz. Saglık olsun mu derdiniz?
Saygılarımla
 
Son düzenleme:
Geri