gokhan.gursel
Daimi Üye
- Kayıt
- 30 Mart 2012
- Mesaj
- 274
- Tepki
- 197
- Şehir
- ankara
ilk bisikletim mavi bir pinokyoydu ne kadar çok sevinmiştim bana alındığında
yıllar sonra 30 yaşında biri olarak aynı mutluluğu yaşadığım bisikleti sizinle paylaşmak istedim
pinokyo ile başladım modern pinokyo ile devam ediyorum
yaklaşık üç ay süren katlanır bisiklet alma çabalarım nihayet sonlandı ve kendime mavi renkli Dahon Vitesse D7 aldım.
resimleri en kısa sürede buraya ekleyip detaylı bir inceleme yazısı hazırlamaya karar verdim.
yaklaşık 10 gün önce maddi imkanlarımın nihayetiyle el vermesiyle Ankara Erdoğanlar bisiklete gittim, ellerinde dahon eco c7, dahon vitesse d7, dahon speed tr ve tern link c7 vardı hepsini tek tek inceledim (speed tr ye fazla bakmadım moralim bozulmasın diye) tern link c7 dahon eco c7 birbirinin aynısı iki model ikiside yedi vitesli ikiside aynı ailenin ürünü sadece tern link c7 de teleskobik gidon borusu var
aradaki fiyat farkını göz önüne alarak dahon vitesse d7 almaya karar verdim , ellerinde üç renk vardı beyaz siyah ve mavi tercihim maviden yana oldu. 1197 lira 8 taksit olarak anlaştık, normalde pazarlıkta çingeneyimdir ama basiretim bağlandı bir matara seti kapabildim sadece.
bisikleti almaya arabayla gitmedim özellikle evime çok uzak bu lokasyondan eve karma bir ulaşım alternatifiyle gelmek istiyordum. bisikleti alınca hemen kullanmaya başladım bir dağ ve hibrit bisiklet kullanıcı olarak söyleyebilirim ki kontrolü biraz zor, hemen tepki veriyor ve yoldaki çukurlara karşı biraz hassas.
http://img838.imageshack.us/img838/7200/img0261xd.jpg
Arkadaşlar D7 nin inanılmaz bir sürüş konforu var, küçük bir bisikletde olduğunuzu çukura girene kadar hissetmiyorsunuz dağ bizikletimi şehirde kullandığımda aynı performansı alıyorum, hibrit bisikletimden yüzde 20 bir güç kaybı var ama avantajları ile bu fark hemen gözardı edilebiliyor.
vitesler sahip olduğu sram set bu alet için oldukça yeterli özellikle yokuş performansı beklediğimin çok ötesinde
hız için üretilmediği ortada hibrit bisikletimden sonra ciddi bir ihtiyaç duymadım desem yeri ama bu benim kapasitemle alakalı bir durum
http://img233.imageshack.us/img233/5500/img0262bc.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/4101/img0263tw.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/4453/img0264nd.jpg
http://img585.imageshack.us/img585/6007/img0267up.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/3736/img0269rg.jpg
diğer ulaşım araçları ile kombine edilebiliyor olması inanılmaz güzel, katlayıp eve çıkarıyorum ciddi bir yer kaplamıyor artıları inanılmaz fazla
şimdi sıra diğer katlanır bisiklet sahipleri ile iletişim kurmakta
bir otobüs bileti fiyatına Türkiye turu yapmakta
sürüş deneyimim sonunda öğrenimki en mükemmel tur bisikletine ben sahibim
yoruldunmu, sıkıldınmı atla bir araca eve döne şehrini değiştir
http://img641.imageshack.us/img641/1247/img0271ut.jpg
yıllar sonra 30 yaşında biri olarak aynı mutluluğu yaşadığım bisikleti sizinle paylaşmak istedim
pinokyo ile başladım modern pinokyo ile devam ediyorum
yaklaşık üç ay süren katlanır bisiklet alma çabalarım nihayet sonlandı ve kendime mavi renkli Dahon Vitesse D7 aldım.
resimleri en kısa sürede buraya ekleyip detaylı bir inceleme yazısı hazırlamaya karar verdim.
yaklaşık 10 gün önce maddi imkanlarımın nihayetiyle el vermesiyle Ankara Erdoğanlar bisiklete gittim, ellerinde dahon eco c7, dahon vitesse d7, dahon speed tr ve tern link c7 vardı hepsini tek tek inceledim (speed tr ye fazla bakmadım moralim bozulmasın diye) tern link c7 dahon eco c7 birbirinin aynısı iki model ikiside yedi vitesli ikiside aynı ailenin ürünü sadece tern link c7 de teleskobik gidon borusu var
aradaki fiyat farkını göz önüne alarak dahon vitesse d7 almaya karar verdim , ellerinde üç renk vardı beyaz siyah ve mavi tercihim maviden yana oldu. 1197 lira 8 taksit olarak anlaştık, normalde pazarlıkta çingeneyimdir ama basiretim bağlandı bir matara seti kapabildim sadece.
bisikleti almaya arabayla gitmedim özellikle evime çok uzak bu lokasyondan eve karma bir ulaşım alternatifiyle gelmek istiyordum. bisikleti alınca hemen kullanmaya başladım bir dağ ve hibrit bisiklet kullanıcı olarak söyleyebilirim ki kontrolü biraz zor, hemen tepki veriyor ve yoldaki çukurlara karşı biraz hassas.
http://img838.imageshack.us/img838/7200/img0261xd.jpg
Arkadaşlar D7 nin inanılmaz bir sürüş konforu var, küçük bir bisikletde olduğunuzu çukura girene kadar hissetmiyorsunuz dağ bizikletimi şehirde kullandığımda aynı performansı alıyorum, hibrit bisikletimden yüzde 20 bir güç kaybı var ama avantajları ile bu fark hemen gözardı edilebiliyor.
vitesler sahip olduğu sram set bu alet için oldukça yeterli özellikle yokuş performansı beklediğimin çok ötesinde
hız için üretilmediği ortada hibrit bisikletimden sonra ciddi bir ihtiyaç duymadım desem yeri ama bu benim kapasitemle alakalı bir durum
http://img233.imageshack.us/img233/5500/img0262bc.jpg
http://img546.imageshack.us/img546/4101/img0263tw.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/4453/img0264nd.jpg
http://img585.imageshack.us/img585/6007/img0267up.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/3736/img0269rg.jpg
diğer ulaşım araçları ile kombine edilebiliyor olması inanılmaz güzel, katlayıp eve çıkarıyorum ciddi bir yer kaplamıyor artıları inanılmaz fazla
şimdi sıra diğer katlanır bisiklet sahipleri ile iletişim kurmakta
bir otobüs bileti fiyatına Türkiye turu yapmakta
sürüş deneyimim sonunda öğrenimki en mükemmel tur bisikletine ben sahibim
yoruldunmu, sıkıldınmı atla bir araca eve döne şehrini değiştir
http://img641.imageshack.us/img641/1247/img0271ut.jpg