Scudo Sports

pedal

Güzel hayırlı olsun. Pedalin sıkıntısı neydi acaba geri iade ettiniz?
Civilerden birisi kirik gibiydi hem kisaydi hemde ustunde boya yoktu yani muhtemelen kirilmis yada uretim hatasi birde millerden bir tanesi rahat donerken digeri hem zor donuyordu hemde takiliyordu belki kullansam acilirdi ama icime sinmedi hocam, riske girmek istemedim problem cikacagini dusundugum icin,
Bugun geziye gittim, normal pedal uzun yolda platformdan daha rahat gibi sanki, gerci hep spor ayakkabiyla binerim bugun ilk kez street/duz taban giydim buyuk ihtimal oda cok yordu beni, ama bunlari aldigm icin hic pisman degilim cok begendim cunku, nasipte bunlar varmis.
 
  • Beğen
Tepkiler: el Cezeri
Scudo
Merhabalar decathlon da satılan reçine kal pedal hakkında fikriniz varımdır performansta artış olurmu? düz pedala göre
 
Merhabalar decathlon da satılan reçine kal pedal hakkında fikriniz varımdır performansta artış olurmu? düz pedala göre
Kendi üretimi otomatik yol pedalını söylüyorsanız mutlaka fark yaratır ama ben en kötü shimano pedalın bile çok daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Satıp shimano ra505 satınaldım memnunum.
 
Kendi üretimi otomatik yol pedalını söylüyorsanız mutlaka fark yaratır ama ben en kötü shimano pedalın bile çok daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum. Satıp shimano ra505 satınaldım memnunum.
Ayakkabı masrafı vb var size toplam kaç TL ye geldi acaba? Bu arada şu pedallar dan bahsediyorum
 

Dosyalar

  • Screenshot_2022-09-24-13-12-38-389_com.decathlon.tr.jpg
    Screenshot_2022-09-24-13-12-38-389_com.decathlon.tr.jpg
    31,6 KB · Okunma: 26
@Kayabey Gövdesi ve kalpiyesi plastik bir pedal. Ölü yatırım olur. Ayrıca, kayışlı pedal kullanmak istediğinden emin misin? Kolay değildir kullanması.
 
@Kayabey Gövdesi ve kalpiyesi plastik bir pedal. Ölü yatırım olur. Ayrıca, kayışlı pedal kullanmak istediğinden emin misin? Kolay değildir kullanması.
Performans artması için düşünmüştüm SPD pedallar pahalı olduğu için bu geldi aklıma
 
@Kayabey Kalpiye de olur, performans sürücüleri kilitli pedal mekanizmaları çıkmadan önce kayışlı pedal kullandı yıllarca.

Alüminyum gövdeye çelik kalpiye kullanmanı tavsiye ederim. Ayrıca, biraz emek verip sağ kayışa klipsli toka takarsan acil durumlarda patates çuvalı gibi devrilme durumu yaşamazsın.
 
arkadaşlar aşağıda linkini paylaştığım pedalı alacağım fakat iki çeşit var hangisini almam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
(link)
 
arkadaşlar aşağıda linkini paylaştığım pedalı alacağım fakat iki çeşit var hangisini almam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim
(link)

Opsiyonel modelin mil uzunluğu standart modelden 4 mm fazla (2. resimdeki).
Hangi modelin size uygun olduğu sizin vücut yapınızla ilgili. Shimano bu 4 mm daha geniş modeli şöyle açıklıyor:
"SHIMANO'nun isteğe bağlı uzatılmış aksı, krank ile ayak konumu arasındaki mesafeye 4 mm ekler. Bu, doğal olarak daha geniş kalçalara sahip sürücülerin pedallarda doğru bacak ve ayak hizalamasını korumasını sağlar."
(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: ghostt
Arkadaşlar bu pedalı resimdeki gibi alyan ile mi çıkartmam gerekiyor yoksa önceden farklı birşey mi yapmam gerek. Baya bir güç uyguladım ama yetmiyor20240303_104821.jpg
 
Bisiklete soldan baktığında saat yönünde çevirmeye çalışıyorsun değil mi? Anahtar tersini yapmaya çalışıyorsun gibi bir açıda takılmış da... Pedalların diş yönleri bisiklet sürüldükçe kendi kendini sıkacak yöndedir. Monte ederken pedal milini bütün gücünle sıktıysan, bir de üstüne "sürme sıkışması" eklendiğinde çıkarmak için büyük kuvvet gerekir. Krank kolunun dayanabileceği, ideal yükseklikte bir cisim uydurmalısın. İç çapı anahtarın dış çapına yakın çelik bir boru bulursan anahtara geçirerek kuvvet kolunu büyütmenin de epey faydası olur. Bu pedalların pedal tarafında anahtar oluğu olmadığı için işler biraz zorlaşıyor. Cisim dayama fikrini şurdan alabilirsin, oradan başlayacak video:

 
  • Beğen
Tepkiler: ali önder
Bisiklete soldan baktığında saat yönünde çevirmeye çalışıyorsun değil mi? Anahtar tersini yapmaya çalışıyorsun gibi bir açıda takılmış da... Pedalların diş yönleri bisiklet sürüldükçe kendi kendini sıkacak yöndedir. Monte ederken pedal milini bütün gücünle sıktıysan, bir de üstüne "sürme sıkışması" eklendiğinde çıkarmak için büyük kuvvet gerekir. Krank kolunun dayanabileceği, ideal yükseklikte bir cisim uydurmalısın. İç çapı anahtarın dış çapına yakın çelik bir boru bulursan anahtara geçirerek kuvvet kolunu büyütmenin de epey faydası olur. Bu pedalların pedal tarafında anahtar oluğu olmadığı için işler biraz zorlaşıyor. Cisim dayama fikrini şurdan alabilirsin, oradan başlayacak video:

mesela sağ pedalı açarken saat yönünün tersinemi çevirmeliyim
 
Sağ pedal, bisiklete sağdan bakarsan saatin tersi yönde, soldan bakarsan saat yönünde açılır.

Sol pedal, bisiklete soldan bakarsan saat yönünde, sağdan bakarsan saatin tersi yönde açılır.
 
Sağ -: sağlamlaştırır
Sol - bollaştırır
 
Her iki pedal da dönüş yönünün ilerisine sıkılıyor gerisine sökülüyor.
Ben de karıştırayım biraz 😀
 
Ne zaman pedal söksem benim de kafam allak bullak olur, yaşamayan yoktur😀. Benim yöntem anahtarı ön tekere doğru cevirirsen sıkarsın, arka tekere doğru çevirirsen gevşetirsin. Bu işlerde saat yönü karışınca benim beyin duruyor 🤣
 
Arkadaşlar şöyle yol bisikletinde sırıtmayacak orta boyutlarda bir flat pedal öneriniz var mı
 
Yol bisikletinde flat pedal kullanmani tavsiye etmiyorum yol bisikletini yavaş gezintiler icin kullanmayacaksan tabi. Crank brothers marka flat pedallar iyidir.
 
Geri