Scudo Sports

Patlayan Lastik Sorunsalı

@iLucky mT

Bence taş ve topraklı yolda 40 civarı, asfatta ise 45-50 civarı iyidir.
Alt ve üst limitlere yakın olmak pek tekin olmaz. Zira basıncı ölçtüğünüz hava saati mesela %10 eksik gösteriyorsa sizin lastik havanız zaten 31,5 a falan tekebül ediyordur belki. Bu da tahmininizden bile daha düşük hava demektir.
 
Scudo
@Mesut Girgiç

Teşekkürler, ben verdiğiniz bilgi doğrultusunda buralarda araştırırım.

@Mesut Girgiç

Basıncı yükseltmemin hem yararı hem zararı oldu sanırım. Yararı; dün lastiğim sadece bir yerden hava kaçırdı, o da eski yamanın kalkmasındanmış:D
Zararı ise 40 psi üstü hava ile bir yükseltiden asfalt zemine indiğimde bisiklet istediğimden fazla sekiyor.
 
@iLucky mT


Big Betty;
2.40 yapısına rağman sahip olduğu 890 gr ile kendi sınıfında hafif bir lastiktir...
Örneğin rakipleri Michelin DH, Maxxis Minion, Panaracer Fire FR gibi lastikler 1.2 kg gelir;)...
Bunun dışında hamur yapısı toprak ve kayalık alanda yapışmasını sağlar ve asfaltta diğer DH lastiklerine göre daha uzun sürede biter:)...

Fiyat konusu biraz karışık:D:D
Türkiye satışı 2 sene önceki Big Bettyler için 35 € olsada Yeni hamurlu Big Bettyler şuanda avrupada 45~50 € ya satılıyor...

Alternatif olarak Tioga DH 2.35, CST Cheyenne 2.40, CST 2.35 lastikler var fiyatları daha düşük olup oldukça sağlam yapıdalar...
15~35 lira arası değişiyorlar:)

Bu arada ben Mesut bey'in bahsettiği 400(+- 20 gr) lık iç lastikleri kullanıyorum:) patlamıyorlar bir türlü...

Ve son olarak jantın içini sarmak için, medikal sektörde kullanılan gazlı bezin üzerine yapıştırlan plasterlardan (ten renklidir) kullanıyorum...
Oldukça iyi bir izolasyon...
 
@Alican

Tüm önerilerin için teşekkürler. Hepsini toparlayıp yola çıktığımda "patlayan lastik sorunsalı" çözüme kavuşacak umarım.
 
@Hypersonicbiker

aynen katılıyorum jantını değiştir o yamalara harcadığın parayla bi jant alsaydın keşke :D kolay gelsin
 
Geri